Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluavat maksaa naisen ravintolalaskun?

Vierailija
30.10.2021 |

Olin treffeillä ja maksoin oman osuuteni (noin 65 euroa). Mies muuttui totaalisesti tuon jälkeen, ulkona sanoi vielä, ettei kukaan nainen ennen minua ole hänen seurassaan noin itsekkäästi käyttäytynyt. Oli jotenkin vaisu, ehkä vihainenkin ja toivotti KAUHEAN mukavaa Halloweenia!
Tosia treffejä ei taida tulla, se on varma se.

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla mies voi enää nykypäivänä osoittaa huomaavaisuutta naiselle, jos ei edes maksamalla tämän ravintolalaskun?

Tuo on sama kuin sanoisit että miehen ainoa arvo on hänen lompakkonsa.

Ehkä se onkin noin? Ellet ole poikkeuksellisen komea ja vietelytaitoinen, sinun arvosi naiselle on tienaamasi raha ja tekemäsi palvelukset.

Vierailija
102/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla mies voi enää nykypäivänä osoittaa huomaavaisuutta naiselle, jos ei edes maksamalla tämän ravintolalaskun?

Ehkä se onkin noin? Ellet ole poikkeuksellisen komea ja vietelytaitoinen, sinun arvosi naiselle on tienaamasi raha ja tekemäsi palvelukset.

Et vastannut kysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä tavannut naista joka mahdollistaisi toiset treffit jos en ole tarjonnut ensimmäisillä

Vierailija
104/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliit ovat treffit olleet jos 65€ ravintolalasku. En todellakaan alkaisi moiseen edes omaa osuuttani maksamaan, saati käsittämätöntä että pitäisi naisenkin osuus maksaa... Ei todellakaan. M33v

Siiskö että reippaana poikana viet naisen ravintolaan syömään ja sitten maksata hänellä ei vain hänen omat ruokansa vaan vielä sinunkin evääsi? Ahhahaha 😂, enpä ihmettele että vietät aikasi täällä mammapalstalla treffailun sijaan. 🤭

Vierailija
105/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nykyajan naiset sitten vastineeksi siveitä ja miehelle uskollisia, mieluusti neitsyitä? Ei kiroilua eikä ylipainoa? Jos mies vaihtaa renkaat, hoitaako nainen kodin?

Ihan suosiolla minä vaihdan ne renkaat kaksi kertaa vuodessa kun sinä hoidat kodin 24/7/365. Käyhän tällainen vaihto, toki mielelläsi vaihdat siisteihin sisätöihin, eikö?

Siveänä neitseenäkin lupaan pysyä (ainakin se on se, mitä näet, kuulet ja koet, takaan sen). En kiroile ja olen hoikka. Voitko sanoa itsestäsi samaa? Tuliko diili?

Vierailija
106/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen.

Miksi pitäisi vastata johdattelevaan kysymykseen, johon ei ole olemassa oikeaa vastausta?

Oletko jo lopettanut miehesi hakkaamisen?

Vierailija
107/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä yksi simpsakka nuori nainen kun minä boomerina satuin rakennuksen ovelle ensin avasin oven, väistin sivuun, nyökkäsin kevyesti samalla kun toivotin "Olkaa hyvä" hymyillen samalla. Niin hän otti ja harppasi sisäovelle pitkin askelin ja teki saman minulle.

Olin lievästi hämmentynyt mitä tehdä. Astuin sitten sisään ja kiitin ystävällisesti. Jolloin hän huikkasi siihen, "Eipä kestä, tasa-arvoisessa Suomessa".

O tempora O mores, kävi miessä, mutta pidin suuni onneksi.

Ja minä kun halusin olla vain kohtelias nätille nuorelle naiselle, jolla on niin sievä nenäkin että! Täysin siis Ilman mitään taka-ajatuksia pelkkää ystävällisyyttä kanssaihmistä kohtaan. Eihän minulla mitään saumaa mihinkään tämän ikäisenä enää heidän kanssaan olisikaan.

Myöhemin hän kyllä ilmeisesti osoitti muistavansa vielä minut, kun hieman siristelee silmiään sinne päin katsoessaan missä olen tai ainakin kaukaa katsoen siltä se näyttää.

Vierailija
108/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä aseksuaali nainen. Löysin rikkaan aseksuaalin miehen ja hän maksaa kaiken. En aio koskaan mennä töihin, sen sijaan harrastan monenlaista urheilua, taidemaalausta ja ruoanlaittoa. Mikä parasta, aikaa ei mene johonkin turhanpäiväiseen panemiseen. 

Vierailija
109/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos mies kutsuu treffeille, niin on miehen tehtävä myös maksaa kutsunsa seuraukset.

Maksaako nainen laskun jos hän pyytää treffeille? todennäköisesti ei.

Säännöt menevät näin:

Mies pyytää treffeille = mies maksaa, ehdottomasti

Nainen pyytää treffeille = (kirjoitettu sääntö) nainen maksaa (kirjoittamaton sääntö) ellei mies tarjoutu maksamaan edes omiaan, ei jatkoon/jos mies maksaa molemmat, miehen mahdollisudet päästä jatkoon paranevat.

Tämäkin ketju todistaa jälleen kerran, että oma toimintatapa naisena on ainoa oikea (skenaario, jossa mies on pyytänyt treffeille ravintolaan, en minä):

1. Maksan AINA omat syömiseni ja juomiseni. Näin mies ei pääse nimittelemään maksullisesi ja olettamaan minun olevan hänelle jotain velkaa.

2. Ellei mies kuitenkin TARJOUDU maksamaan (vaikken tarjousta hyväksykään), jatkoa ei seuraa, koska toedän olevani miehelle vain se astetta huonompi vaihtoehto johon tyydytään, koska sitä kauniimpaa ei ollut tarjolla.

Jos itse olen kutsuja, maksan koko laskun, tietenkin. Minulla on käytöstavat.

Vierailija
110/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maksan, niin nainen velkaa vähintään kunnon blowj**.

Jos nainen maksaa, niin oletko valmiina lipomaan?

Lipittelen vaikka ilmaiseksi! Jokamiehen suurin unelma!

Vierailija
111/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testi.

Jos muikkeli alkaa tehdä episodia jo muutaman kympin syömisien maksamisesta niin saa mennä.

Eli jatkat miehen tyypilliseen tapaan elättäjänaisen etsintää?

Vierailija
112/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nykyajan naiset sitten vastineeksi siveitä ja miehelle uskollisia, mieluusti neitsyitä? Ei kiroilua eikä ylipainoa? Jos mies vaihtaa renkaat, hoitaako nainen kodin?

Se on jännä miten lihava mies olettaa ansaitsevansa laatunaisen.

Vierailija
113/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä-euroopan nainen kyllä haluaa että mies maksaa, mutta vastineena mies saa sentään ne vanhan ajan naisen hyvät puolet.

On se kieltämättä aikamoinen näytelmä käydä treffeillä tuollaisen kanssa. Vaatetus ja käytös viimoisen päälle, auton oven avaamista suorastaan odotetaan, ravintolassa takki autetaan pois ja tuolia alle, mies saa hoitaa suurinpiirtein tilaukset ja tarjoilijan kanssa keskustelutkin, laskunmaksusta puhumattakaan.  

Mutta on siinä kieltämättä tyyliä ja seura oikein hyvää!  Jotenkin kiva fiilis tuollaisesta jää, vaikka juttu ei mihinkään lopulta johtaisikaan. Eräänlaista teatteria, mutta mukavaa sellaista.

Vierailija
114/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien vain rakastuneen ravintolaan. Treffailla voi muutenkin kuin rahoilla.

Vierailija
115/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä miten lihava mies olettaa ansaitsevansa laatunaisen.

Se vasta jännää onkin, kun laatunainen ei pilkkaa ketään lihavuudesta.

Laatunainen sanoo vain, että nyt ei oikein kohtaa arvot.

Vierailija
116/150 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien vain rakastuneen ravintolaan. Treffailla voi muutenkin kuin rahoilla.

Vien? Minä ainakin menen yhdessä, minua ei viedä .

Vierailija
117/150 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset alapeukuttavat näkemyksiä kolikon toisesta puolesta. Totta kai, kukapa nyt saavutetuista eduista haluaisi luopua?

Mutta kyllä jokainen vanhanaikainen mies jonka tunnen omaa myös tapoja jotka eivät menisi nykynaisille läpi. Sukulaismies maksaa aina ravintolassa molempien puolesta, mutta ei osaa laittaa ruokaa. Eikä osallistu siivoamiseen.

Eiväthään naisetkaan hyväksy sitä jos mies vaatii vanhanaikaisuutta kun se on hänelle eduksi, ja tasa-arvoa muissa tapauksissa.

Palstanaiset ovat toki kaikki löytäneet miehen joka on vanhan ajan urho ja uusfeministi samassa paketissa.

Ihanko totta? No miksi Suomessa naiset edelleen tekevät sitten enemmän kotitöitä? Tasa- arvo unohtuu triltä miehiltä siellä kotona kummasti.

Vierailija
118/150 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska naisen rahat menevät ulkonäön ylläpitämiseen ja vaatteiden hankintaan. Vastineeksi mies maksaa ravintolalaskun.

Voi tietysti olla niinkin päin, että molemmat maksavat omat laskunsa. Mutta tämä tarkoittaa sitä, että naisen rahat menevät sitten laskun maksuun, eikä meikkeihin, koruihin, hiustuotteisiin ja vaatteisiin jää aikaa ja rahaa panostaa.

Vierailija
119/150 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa eli hän haluaa alistaa naista sekä luoda velvollisuudentuntoa, että nyt nainen jotain miehelle velkaa. 

Mies ei maksa eli hän on pihi ja itsekäs, joka ei ymmärrä käytöstapojen tai herrasmiesmäisyyden päälle.

Vierailija
120/150 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska naisen rahat menevät ulkonäön ylläpitämiseen ja vaatteiden hankintaan. Vastineeksi mies maksaa ravintolalaskun.

Voi tietysti olla niinkin päin, että molemmat maksavat omat laskunsa. Mutta tämä tarkoittaa sitä, että naisen rahat menevät sitten laskun maksuun, eikä meikkeihin, koruihin, hiustuotteisiin ja vaatteisiin jää aikaa ja rahaa panostaa.

Meikkaaminen ja ehostaminen vie 1-2 tuntia. Nainen ei jaksa tehdä sitä huolella, jos on uupunut rahojen hankinnasta.

Mies ei voi odottaa naiselta laitettua kauneutta ja omien laskujen maksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän