Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluavat maksaa naisen ravintolalaskun?

Vierailija
30.10.2021 |

Olin treffeillä ja maksoin oman osuuteni (noin 65 euroa). Mies muuttui totaalisesti tuon jälkeen, ulkona sanoi vielä, ettei kukaan nainen ennen minua ole hänen seurassaan noin itsekkäästi käyttäytynyt. Oli jotenkin vaisu, ehkä vihainenkin ja toivotti KAUHEAN mukavaa Halloweenia!
Tosia treffejä ei taida tulla, se on varma se.

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa vastauksessa ajatus on se että nainen on vaivautunut treffeille ja siksi miehen kuuluu maksaa.

Nainen antaa/mies saa.

Vierailija
22/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 65 euron ravintolalasku on mitätön summa ja ihan sama, mistä johtuu ettei nainen ole koskaan se joka tarjoutuu maksamaan sen kokonaan?

Jotta tasa-arvo toteutuisi niin nyt olisi naisten vuoro alkaa tarjoutua maksamaan se kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 65 euron ravintolalasku on mitätön summa ja ihan sama, mistä johtuu ettei nainen ole koskaan se joka tarjoutuu maksamaan sen kokonaan?

Eikö? Hitto jos olisi varaa niin kokeilisin tuota. Se ei varmaan kuulu kulttuuriimme tai oikeastaan mihinkään kulttuuriin. Kertokaa, voiko nainen maksaa miehenkin laskun?

Ap

Vierailija
24/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Hitto jos olisi varaa niin kokeilisin tuota. Se ei varmaan kuulu kulttuuriimme tai oikeastaan mihinkään kulttuuriin. Kertokaa, voiko nainen maksaa miehenkin laskun?

Ap

Sinulla ei ole varaa maksaa miehen puolesta, mutta miehen olisi pitänyt maksaa sinun puolestasi?

Ja nyt kiukuttelet kun gold diggerin suunnitelmat menivät mönkään?

Vierailija
25/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain on perinteinen kohteliaisuuden osoitus naiselle ja oikein hyvä sellainen. Ei kenenkään talous siihen kaadu, jos maksaa arvostuksenosoituksena kauniimman puoliskon puolesta. itse tein tässä juuri niin, että kun olimme vaimoni kanssa syömässä ja kutsuinmme nelj muutakin seuraksemme, niin katsoin kohteliaaksi maksaa koko seurueen, eikä kenellekään tullut siitä paha mieli, toki he eivät olleet suomalaisia.

Vierailija
26/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka kutsuu treffeille, maksaa ne, eikös toi nyt ole vähintään kohteliasta ja tapa. Toki jos toinen haluaa maksaa omansa, se on ok. Minusta saattaa kuitenkin silloin tuntua, että ehkä nainen ei välittänyt seurasta ja kohteliaana lupautuu maksamaan omansa, vaikka hänet olen itse kutsunut.

Toki olen rikas, joten joku ruuan maksaminen ei tunnu. Ehkä jopa vähän ahdistaa jos köyhä nainen alkaa maksamaan puolet kun omalla tilillä 300k.

Vierailija
27/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsekkäästi"?! Maksoit oman osuutesi etkä itsekkäästi maksattanut laskua miehellä. Meillä maksetaan omat osuudet tai sitten se maksaa, kenellä on enemmän sillä hetkellä massia :)

Nykyään kaikki toimii nurinpäin, ja naiset ottaa pulttia vähemästäkin, miksi miehet ei saisi?? 

Vierailija
28/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietysti voi. Tasa-arvoisesti kumpikin maksaa oman laskunsa, mutta enpä kieltäytyisi jos nainen tarjoaa.

M41

Vierailija
29/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksava nainen on liian itsenäinen ja jotenkin miesmäinen. Kyllä lopahtaisi kiinnostukseni siihen.

Vierailija
30/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mieheni halusi aina "maksaa" ravintolassa. Annoin sille rahat molempien ruokiin ja juomiin etukäteen, joilla sitten maksoi ja yleensä piti vielä ylijääneet rahat itsellään.

Vierailija
31/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex mieheni halusi aina "maksaa" ravintolassa. Annoin sille rahat molempien ruokiin ja juomiin etukäteen, joilla sitten maksoi ja yleensä piti vielä ylijääneet rahat itsellään.

Tarjoilijana en edes kiinnitä huomiota kuka maksaa. Kunhan maksaa, eikä poistu maksamatta :D

Vierailija
32/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies44 kirjoitti:

Se joka kutsuu treff6eille, maksaa ne, eikös toi nyt ole vähintään kohteliasta ja tapa. Toki jos toinen haluaa maksaa omansa, se on ok. Minusta saattaa kuitenkin silloin tuntua, että ehkä nainen ei välittänyt seurasta ja kohteliaana lupautuu maksamaan omansa, vaikka hänet olen itse kutsunut.

Toki olen rikas, joten joku ruuan maksaminen ei tunnu. Ehkä jopa vähän ahdistaa jos köyhä nainen alkaa maksamaan puolet kun omalla tilillä 300k.

Nöin juuri. Se joka kutsuu ,naksaa, jos sovitaan yhdessä kumpikin maksaa omansa. Ihan kuin jos kutsun ystäviä kylään kahville, niin minä tarjoan. Jos dovitaan yhdesdä, että tehdään ruokaa tms niin maksut jaetaan tai tarjoamiset. Hyvät käytöstavat kunniaan!

Vierailija
33/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waitress kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoilijana en edes kiinnitä huomiota kuka maksaa. Kunhan maksaa, eikä poistu maksamatta :D

Luuletko, että se oli sulle se show? Muutenhan ex-mieheni olisi jättänyt sulle suuren tipin. Se oli esitystä muille asiakkaille.

Vierailija
34/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit ovat treffit olleet jos 65€ ravintolalasku. En todellakaan alkaisi moiseen edes omaa osuuttani maksamaan, saati käsittämätöntä että pitäisi naisenkin osuus maksaa... Ei todellakaan. M33v

Vierailija
35/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymättömät ihmiset eivät osaa ottaa tyylikkäästi vastaan mitään eivätkä he itse koe olevansa vieraanvaraisuuden arvoisia. Sellaiset erottaa juuri näistä laskuänkyröinneistä, eikä heitä tarvitse sitten jatkossa yrittää uusille treffeille.

Hyväosaiset ovat tottuneet ottamaan vastaan ”ilmaisia lounaita” ja heille ei ole mikään ongelma kiittää kauniisti hyvästä ateriasta ja kiinnostavasta seurasta.

Vierailija
36/150 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsekkäästi"?! Maksoit oman osuutesi etkä itsekkäästi maksattanut laskua miehellä. Meillä maksetaan omat osuudet tai sitten se maksaa, kenellä on enemmän sillä hetkellä massia :)

Hei, jokaiseen tuollaiseen tarinaan ei ole uskomista. On tullut jonkun naisettoman lussun näppikseltä.

Vierailija
37/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin nainen kertoi että oli samalla viikolla käynyt 3 eri miehen kanssa treffeillä niin aikamoinen hra jos vaikka sen 65€ olisivat kaikki miehet maksaneet. Sen ymmärtää jos vaikka 10€ maksaa niin ne voi miehenä hyvin maksaa, mutta 65€ alkaa olla jo tärkeyden huippu edes ajatella että mies niitä makselis. M33v

Vierailija
38/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen kirjoitti mies etten tiedä miksi teillä homopiireissä noin tiuskitaan jos ei saanut tarjota?!

Vierailija
39/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa ihmettelen, että ovatko suomalaiset tosiaan vieraantuneet noin kauas ihan alkeellisemmistakin naisen ja miehen välisiä suhteita koskevista asioista, kyllä teitä saa hävetä, annatte varsin ahneen kuvan itsestänne. Tiedättekö, että tuollaisella käytöksellä te suuresti loukkaatte naista alentamalla hänet itsenne tasoiseksi. Onneksi poikani edes on oppinut kyseessä olevan seuralaisen arvostaminen, eikä lompakon.

Vierailija
40/150 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos mies kutsuu treffeille, niin on miehen tehtävä myös maksaa kutsunsa seuraukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi