Päätin lopettaa kaiken valittamisen miehelle ja hankkia 6packin
Katson vuoden ajan, saako se miehen kiinnostumaan parisuhteesta (lue:seksistä) vai ei. T ällölättäpylly
Kommentit (46)
Mun kehosta ei saa naiskehon ihannetta kuin implanteilla, joten tavoittelen mieskehon ihannetta :D
Ap
Päätökseen kuuluu, että treenaan enemmän vatsoja, enkä osta mitään epäterveellistä. Ap
Treenaa takapuolta ennemmin. Ihan vinkkivinkki.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:39"]Treenaa takapuolta ennemmin. Ihan vinkkivinkki.
[/quote] Sitä olen treenannut jo muutaman kuukauden. Toki jatkan. Daa! Ap
Luulin että hankin 6packin kaljaa.. Ihmettelinkin vähän, että miten se saisi miehen kiinnostumaan enemmän parisuhteesta :D
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:40"]
Luulin että hankin 6packin kaljaa.. Ihmettelinkin vähän, että miten se saisi miehen kiinnostumaan enemmän parisuhteesta :D
[/quote]
Mä ajattelin otsikkoa lukiessa; tosi reilua ei valita ja ostaa vielä kaljaakin.
teksti sit paljasti enempi :)
Oon kyllä ostanut miehelle kaljaa aina kun on pyytänyt. Mutta mä sitä enemmän juon :P ap
Vakittamisen lopettaminen on kyllä paha kakku, koska se on mulle luontaisin ilmaisumuoto! Mitä tekisin sen sijaan? Vatsalihasliikkeitä? Ap
Antakaa nyt vinkkejä siihen, miten voin olla valittamatta! Etenkin kun olen vauvan takia väsynyt kun se ei nuku! Ap
Mietin vielä semmosta, että jos nyt oikeasti olen vuoden valittamatta ja treenaan pyllyn ja mahan kuntoon, mutta seksit eivät edelleenkään suju, olen ansainnut... niin mitä? Ap
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:30"]
Katson vuoden ajan, saako se miehen kiinnostumaan parisuhteesta (lue:seksistä) vai ei. T ällölättäpylly
[/quote]
Joo, niin minäkin. Pitääkin tästä lähteä käymään lähikaupassa...
Olen ollut nyt n. 3 tuntia valittamatta ja jo alkaa olla niin marttyyriolo, että taidan kieltäytyä kun mies tekee seuraavaksi aloitteen. Jos tekee. Ap
6 pack on muuten erittäin vaikea saada näkymää, täytyy olla tosi alhainen rasvaprosentti!
Sikspäk eivät ole naiskehon ihanne.