Päätin lopettaa kaiken valittamisen miehelle ja hankkia 6packin
Katson vuoden ajan, saako se miehen kiinnostumaan parisuhteesta (lue:seksistä) vai ei. T ällölättäpylly
Kommentit (46)
Tee lankkua. Kiinteyttäminen treenaamalla vain yhtä lihasta ei ole kovin tehokasta, eikä vatsamakkaroita saa lähtemään pelkästään vatsoja treenaamalla. Huono asia se ei ole ja vatsan ja selän treenaaminen tekee hyvää ryhdille. Mutta jos haluat kiinteytyä, treenaa monipuolisesti. Rasvan polttoa ei pysty kohdistamaan vain tiettyyn lihakseen tai lihasryhmään treenaamalla pelkästään sitä. http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/harhaluuloja-rasvanpoltosta (Lue siis vain juttu, en halua mainostaa ko. lehteä). Tuosta löytyy paljon muutakin tietoa.
Teen lankkua eikä mulla nytkään ole makkaroita. Ap
Eli sulla ei ole edes tarvetta kiinteytyä. Ala syömään kunnolla, niin et ole nälän vuoksi kärttyisä. Lopeta se kroppasi ja painosi jatkuva tarkkailu, kun olet kerran ihannepainoinen. Älä toki liikuntaa silti lopeta äläkä ala syödä epäterveellisesti, ala vain syödä kunnolla. Kun olet kiltti itsellesi ja otat välillä vähän rennommin, jaksat olla valittamatta muille.
Kyllä mä syön ihan niin paljon kuin jaksan ja ehdin. En ole nälän takia kärttyisä, vaan tyytymättömyyttäni seksielämään ja unenpuutteen takia. Ap
Noh, jätäppä vauva kotiin miehen hoidettavaksi. käy kampaajalla leikkauttamassa hiukset ja värjää ite kotona. Mee nettiin ja etsi jotaki harrastustoimintaa sun paikkakunnalta. päätä että teet vain tunnin päivässä kotitöitä. Relaa. En usko että oot täys vastakohta mitä olit ennenkuin tulit raskaaksi. On suht yleistä että seksi ei oo mielessä kun on pieni vauva perheessä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:11"]Noh, jätäppä vauva kotiin miehen hoidettavaksi. käy kampaajalla leikkauttamassa hiukset ja värjää ite kotona. Mee nettiin ja etsi jotaki harrastustoimintaa sun paikkakunnalta. päätä että teet vain tunnin päivässä kotitöitä. Relaa. En usko että oot täys vastakohta mitä olit ennenkuin tulit raskaaksi. On suht yleistä että seksi ei oo mielessä kun on pieni vauva perheessä.
[/quote] olet täysin väärässä siinä, että muka mulla ei ole seksi mielessä. En kestä näistä stereotypioita. Enkä voi noin vain lykätä vauvaa miehen hoitoon, sillä on töitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:11"]Noh, jätäppä vauva kotiin miehen hoidettavaksi. käy kampaajalla leikkauttamassa hiukset ja värjää ite kotona. Mee nettiin ja etsi jotaki harrastustoimintaa sun paikkakunnalta. päätä että teet vain tunnin päivässä kotitöitä. Relaa. En usko että oot täys vastakohta mitä olit ennenkuin tulit raskaaksi. On suht yleistä että seksi ei oo mielessä kun on pieni vauva perheessä.
[/quote] olet täysin väärässä siinä, että muka mulla ei ole seksi mielessä. En kestä näistä stereotypioita. Enkä voi noin vain lykätä vauvaa miehen hoitoon, sillä on töitä. Ap
[/quote] etkö just kirjottanu et miestäs ei kiinnosta seksi? Ei oo mikään stereotypia. Vaan joitain miehiä ei kiinnosta syystä tai toisesta seksi esim. kun vauva on niin kiinni äidissä.
Ei sixpackiin tarvitse aina tosi alhaisia rasvoja. Se riippuu aikalailla ihmisestä. Joillakin ei meinaa palat erottua vaikka rasvat ois ihan alhaalla ja maha kivikova ja treenattu. Joillakin sitten näkyy ne palat helpostikin ja erottuvuutta näkyy isommillakin rasvoilla. En nyt tietenkään tarkoita mitään ylipainoista tms, mutta sellaista normaalia.
Eli jos on jo rasvat alhaalla ja maha treenattu, muttei siltikään palat näy tosi selkeästi, luultavasti ei sitä sixpackia saakkaan koskaan täydellisesti näkyviin.
Toki en tiedä mitä tarkoitat sixpackilla, jotkuthan pitää pienempääkin erottuvuutta jo sixpackinä.
Ap, oot ihan ku mää! Mun mies ei anna munaa, oon kans väsynyt kun ipana valvottaa ja mullakin on nykyään ällölättäpylly :O
Alan kyllä olla jo melkeen siinä pisteessä, että kohta mukaan ei meidän seksielämä (tai siis sen puute) kiinnosta enää yhtään....
Hieno! Tsemppaan sinua. Hieno päätös ja tavoite.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:39"]6 pack on muuten erittäin vaikea saada näkymää, täytyy olla tosi alhainen rasvaprosentti!
[/quote] tiedän joo mutta tuskin mulla nytkään on yli 20. Ap