Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin lopettaa kaiken valittamisen miehelle ja hankkia 6packin

Vierailija
08.01.2015 |

Katson vuoden ajan, saako se miehen kiinnostumaan parisuhteesta (lue:seksistä) vai ei. T ällölättäpylly

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:09"]Ap, oot ihan ku mää! Mun mies ei anna munaa, oon kans väsynyt kun ipana valvottaa ja mullakin on nykyään ällölättäpylly :O

Alan kyllä olla jo melkeen siinä pisteessä, että kohta mukaan ei meidän seksielämä (tai siis sen puute) kiinnosta enää yhtään....
[/quote] ihanaa, kohtalotoveri! On tää tällainen elämäntilanne kyllä aika perseestä. Ap, joka ei ole vielä sortunut valittamaan!

Vierailija
42/46 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaisit suihinottamista ja nalkuttamatta olemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä sitten on hintana,; että en enää saa olla kotonani oma itseni. Mutta kun en kerran omana itsenänäni kelpaa, niin pakko yrittää olla jotain erilaista. Ap

Vierailija
44/46 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:24"]Treenaisit suihinottamista ja nalkuttamatta olemista.
[/quote] nalkuttamatta juurikin olen nyt! Ensiksi mainittua en oikein voi treenata, koska miestä ei kiinnosta. Ap

Vierailija
45/46 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jaksan olla valittamatta sillä ajatuksella, että kun lapset alkavat olla isompia, teen mitä lystään :O
ap, joka nyt haluaisi valittaa mm. jumissa olevia niskoja

Vierailija
46/46 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän