Apua! Palasin tyttöystäväni kanssa yhteen, nyt laastari on raskaana!
Erottiin hetkellisesti ja sillä aikaa mulla oli laastarisuhde yhteen muijaan. Nyt se muija on sitten raskaana ja se on kuulemma mun, mitä teen? Tyttöystävä ei edes tiedä koko laastarisuhteesta. Kaduttaa, erossa olessamme tajusin, että tämä tyttöystäväni on se kenet oikeasti haluan ja ketä ilman en voi olla ja nyt sitten tää pilaa kaiken!!
Kommentit (87)
Testeistä ei voi tietää muun kuin sen että viikkoja on päälle 5.
Laskettu aika selviää vasta myöhemmin ultrassa tarkemmin.
clearblue testi ei näytä enempää kuin 3+ se voi pitää paikkaansa että raskaus on pidemmällä kuin 6viikkoa. lapsi voi olla sinun...että on saanut alun silloin marraskuussa. Esim jos on pitkällä raskaana se ei näytä siltikään enempää kuin 3+
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:06"]Ei kun joo, niinpä onki yli 5 viikkoa. Miksi ihmeessä näyttö sitten näyttää eri viikot kuin mitä paketissa sanoo? O.o
[/quote]
Koska raskausviikot ovat eri asia. Hedelmöittyminen on tapahtunut yli viisi viikkoa sitten, mutta raskausviikkoina se on vasta 3+ jotakin.
[/quote]
Ei kun juuri toisin päin tyttö on raskaana nyt raskausviikolla 5 tai 6+ jotakin, mutta hedelmöittyminen on tapahtunut noin kolme viikkoa sitten.
[/quote]
Eli olisko mun pitäny harrastaa seksiä tän muijan kanssa joskus ennen 18.12.? Ku me pantiin marraskuussa.
[/quote]
AP
[/quote]
Koska tarkalleen? Mulla on viisi muksua ja kolme keskenmenoa joten tiedän kyllä hyvin onko mahdollista, että eukko huomannu raskauden vasta nyt. On meinaan tutuissa näitä roskiskumeista raskautuneita, sylettää koko touhu. Sitten vielä lisätään vilppiä ja kerrotaan tulevalle isälle niin myöhään, ettei keskeyttää voi tai asiasta pitää päättää liian nopeasti.
Itse miehenä sanoisin että maksan elarit JOS isyystesti niin velvoittaa, muuten en muksuun tai naiseen olisi yhteydessä. Oksettaa noi kumienkaivelijat, jotka KEHTAA vielä pyytää isyyden tunnustamista. Ja ennen kuin kukaan ehtii mylvimään, kaikki lapseni ovat avioliitossa syntyneet ja saman miehen lapsia. Molempien toivomia. Kuten kuuluukin.
Nyt viimestään sitten kerrot tyttöystävälles tän tilanteen. Entäs tää lapsen äiti? haluuko hän et oot tekemisissä lapsen kanssa vai hyväksyykö jos et halua osallistua lapsen elämään? tilanne tietenkin ehtii vielä muuttua moneen kertaan.
Parasta olisi nyt kuitenkin puhua tyttöystävällesi tästä asiasta heti ja kysyä hänenkin mielipidettään ja haluaako jatkaa kanssasi, vaikka lapsi tulisi kuvioihin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:06"]Ei kun joo, niinpä onki yli 5 viikkoa. Miksi ihmeessä näyttö sitten näyttää eri viikot kuin mitä paketissa sanoo? O.o
[/quote]
Koska raskausviikot ovat eri asia. Hedelmöittyminen on tapahtunut yli viisi viikkoa sitten, mutta raskausviikkoina se on vasta 3+ jotakin.
[/quote]
Ei kun juuri toisin päin tyttö on raskaana nyt raskausviikolla 5 tai 6+ jotakin, mutta hedelmöittyminen on tapahtunut noin kolme viikkoa sitten.
[/quote]
Eli olisko mun pitäny harrastaa seksiä tän muijan kanssa joskus ennen 18.12.? Ku me pantiin marraskuussa.
[/quote]
AP