Piia ja Jussi eroavat!
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:44"]Noiden välillä ei vaan ole vetovoimaa ja siinä se. Kaveruksilta vaikuttavat.
[/quote]
Paitsi että eivät vaikuta edes kavereilta koska pia hihittelee hermostuneesti ja Jussi yrittää paeta paikalta. Edes känni ei auta.
Vaikka olenkin samaa mieltä monista kommenteista koskien Piaa ja Jussia niin silti koen, että aivan epäinhimillisen lastin ovat saaneet niskaansa viime aikoina. Ihan kuin olisivat henkilökohtaisesti tehneet jotakin pahaa av-palstalaisille. Tajuton määrä patoutunutta vihaa puskee näistä teksteistä. Itse toivon, että molemmat tahoillaan ottavat tämän hyvänä kokemuksena ja saavat lisää taitoja seuraavaan suhteeseensa. Kunhan eivät ala liikaa ruoskia itseään ohjelman myötä. Eiköhän meillä kaikilla olis opittavaa... Pia ja Jussi ansaitsevat todellakin sopivat, oikeanlaiset kumppanit itselleen. Ja voittajia ovat jos ja kun tästä myllytyksestä selviävät. Voimia heille.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:21"]
Häiritsi pummaaminen, heti lentokentällä alkoi rahanlypsäminen.
[/quote]
Mä oon katsonut jaksot vähän sivusilmällä enkä oo huomannut rahan pummimista. Missä tilanteissa se siis on pumminut, millä verukkeilla? Onko tapahtunut useinkin?
Pialla tulee kiire löytää uusi mies jos meinaa vielä vauvan saada. Hoppua pitää. Itse sain yli 40 v.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:59"]Pia vaikuttaa perusfemakkolutkalle joka yrittä maksattaa kaiken miehellä. Näköjään yrittää pomotellakin heti alkuunsa. Tietää kyllä mitä tuosta tulee,ei mitään. Ulkonäöllisesti naisen pitää huolehtia että on silmälle ilo. Miehet ovat visuaalisia olentoja. Miehet ei ihastu naisen "älykkyyteen". Pois se paska. Luomi ja kulmakarvat hoidettuna tuo voisi olla siedettävä, jos jaksaa femakkoja katella. Turha tässä kenenkään määkiä muuta.
[/quote]
Saanen kysyä, että miksi kaikista mahdollisista aktiviteeteista maailmassa olet valinnut käyttää vapaa-aikasi juuri femakkopalstalla, kun ne sinua niin kovasti ärsyttää? Onko sinulla masokistisia taipumuksia?
Luonnontyttö. Sopii runoilija-hamppupojalle.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 13:49"]
Pialle olisi pitänyt olla tasokas ja sivistynyt mies. Eikö ollut??????
[/quote]
Nejästä parien valitsijasta (2 naista ja 2 miestä), naiset ehdottivat Pialle pariksi Jussia. Molemmat miehet ehdottivat Jussille toista (samaa) naista. Naiset varmaan säälivät Piaa ja halusivat juuri hänelle ehdottaa jotain miestä... Paska tuuri Jussille ja Pialle että huonompi yritys valittiin ohjelmaan.
Paperilla Pia ja Jussi oli todella epätoivoinen yritys:
Vanhempi, huomattavasti koulutetumpi ja kaupunkilainen nainen, nuoremmalle, vähemmänkoulutetulle ja ei-kaupunkilaiselle miehelle.
41v m
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:17"]
Olen akateemisesti koulutettu ja mulla on raksamies ja hyvin menee! Mun raksamies on viisas, älykäs ja yhteiskunnallisesti valveutunut. Muutenkin tykkään enemmän kädentaitajista kuin akateemisesti koulutetuista joilla on peukalo keskellä kämmentä.
[/quote]
Kukas teidän taloudessa ns. naistentyöt sitten hoitaa? Sinulla ei varmaan akateemisena ole siihen kykyä?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:17"]
Olen akateemisesti koulutettu ja mulla on raksamies ja hyvin menee! Mun raksamies on viisas, älykäs ja yhteiskunnallisesti valveutunut. Muutenkin tykkään enemmän kädentaitajista kuin akateemisesti koulutetuista joilla on peukalo keskellä kämmentä.
[/quote]
Sun raksamiehesi on, Jussi ei todellakaan sellaiselta vaikuttanut.
[/quote] Kun se ei edes ollu raksamies, vaan myyjä.
Olen tavannut Jussin muutaman kerran yhteisten tuttujen juhlissa vuosien varrella. Ihan sympaattisen oloinen ja poikamainen kundi josta on jäänyt mieleen lähinnä se että juttelee mielellään ja maistelee laatuviinejä mieluummin kuin kittaa kaljaa niin että on kännissä tai yrittää pokata naisia. Sellainen ystävällinen seuramies ja herrasmies eikä mikään naistenmies. Eikä ole tosiaankaan mikään raksamies vaan myynyt muistaakseni keittiöitä ja olisiko nyt jossain pankkiiriliikkeessä tai vastaavassa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:29"]Olen tavannut Jussin muutaman kerran yhteisten tuttujen juhlissa vuosien varrella. Ihan sympaattisen oloinen ja poikamainen kundi josta on jäänyt mieleen lähinnä se että juttelee mielellään ja maistelee laatuviinejä mieluummin kuin kittaa kaljaa niin että on kännissä tai yrittää pokata naisia. Sellainen ystävällinen seuramies ja herrasmies eikä mikään naistenmies. Eikä ole tosiaankaan mikään raksamies vaan myynyt muistaakseni keittiöitä ja olisiko nyt jossain pankkiiriliikkeessä tai vastaavassa.
[/quote]
Pankkiiriliikkeessä? Joopajoo
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:12"]
Pankkiiriliike Elinassa: Juhani Suomilammi | LinkedIn
[/quote]
"Sijoituspäällikön työt maistuu ja hommat etenee" lukee profiilissa. Ja huutaa junttia!
Näitä pankkiiriliikkeitä nyt on aika eritasoisia ja tittelit usein johtavat harhaan.
Noi pankkiiriliikkeet on vähän sellasia kouluttamattomien huijarimyyjien mekkoja.. Siellä menestyy kun vaan myy röyhkeästi, mistään ei mitään tarvitse tietää.
Linkedinin perusteella en kyllä tajua miten on tuonne pankkiiriliikkeeseen päässyt töihin... tuon rekryohjelman kautta? En kyllä tajua valitsijoita lainkaan, Piia ja Jussi vaikuttavat niiiiin erilaisilta ihmisiltä, miten ihmeessä päättivät laittaa heidät yhteen? Oliko pakko laittaa yksi varmasti huono pari, jotta saadaan draamaakin ohjelmaan?
Te kaikki, jotka arvostelette noiden parien ulkonäköä olette todella huonolla itsetunnolla varustettuja ja luulette olevanne kauniita ja fiksuja, jota kumpaakaan todennäköisesti ette ole. Olisitte sulkeneet tv:n jos parien ulkonkö aiheutti tuollaisia tuntemuksia, katsominen on vapaaehtoista. Te, jotka arvostelette toisten ulkonäköä olette säälittäviä ressukoita!
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:55"]
Paperilla Pia ja Jussi oli todella epätoivoinen yritys:
Vanhempi, huomattavasti koulutetumpi ja kaupunkilainen nainen, nuoremmalle, vähemmänkoulutetulle ja ei-kaupunkilaiselle miehelle.
41v m
[/quote]
Ettei vain ole tarkoituksellisesti valittu sellainen pari, ettei yhteisistä eväistä riitä molemmille. Täytyyhän ohjelmassa olla dramatiikkaa.
M38
Noiden välillä ei vaan ole vetovoimaa ja siinä se. Kaveruksilta vaikuttavat.