Mitä mieltä kaljusta miehestä?
Olen seurustellut hieman yli vuoden 24- vuotiaan miehen kanssa, joka sairastaa alopeciaa eli ns. karvat puuttuvat. Mies on todella ihana luonteeltaan ja ulkonäöltään muuten komea, mutta vähän harmittaa tuo karvojen puuttuminen.. Toisaalta ne voivat vielä kasvaa takaisin.
Mitä mieltä olet, voisitko itse seurustella täysin karvattoman miehen kanssa?
Kommentit (44)
Kaljut miehet ovat yöök. Olen itse tosin mies, ja en käsitä miten joku voi pitää kaljuja hyvännäköisinä. Se kielii myös infektiosta päänahassa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:27"]Mieheni on pitkä, hyväkroppainen (EI testosteroni lihaskimppu) urheilija ja kiva pukeutumistyyli ja pitää itsestään huolta. Ei ole itsetunto-ongelmia. Sairaudellehan hän ei kuitenkaan mitään voi, ei ole tietoinen valinta. Olen itse ihan kivan näköinen nainen ja saan paljon iskuyrityksiä ja kehuja, mutta rakastan tätä miestäni kyllä ja luonteeltaan hän on aivan täydellinen mielestäni. Kiinnostaa vaan tietää muiden mielipiteitä asiasta, että kokevatko muut pahaksi
ap
[/quote]
Älä välitä mitä muut ajattelevat. Mun mies on vähä pullukka nykyään. Rakastan silti enemmän kuin mitään. Saanko kysyä ikäsi? Nuoremmilla haittaa yleensä enemmän mitä muut ajattelevat.. Sitten kun ikää tulee, niin se ei merkitse enään mitään
[/quote]
Olen 23, eli nuori :)
En voi sietää selkä- ja rintakarvoja, joten karvaton olisi hyvinkin mieluinen. Näin pinnallisemmalta näkökulmalta.
Muuten, kalju mies on joko hot tai not, riippuen siitä luonteesta eikä karvojen määrästä. Ihan kuten kaikki muutkin ulkoiset ominaisuudet ovat hot tai not.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 06:47"]
Kaljuja on niin monenlaisia. On olemassa lyhyttä ja kaljuuntuvaa läskiä sekä sitten lihaksikasta pitkää testosteronikaljua. Ite olen tästä se jälkimmäinen ja ihan puhtaasti lääketieteen sekä järjenkäytön seurauksena syntynyt hirviö. En vaan jaksanut enää olla se kotia hoitava kuukautiskierron loppupuolella kiinnostava elättäjä, niin ajelin pään kaljuksi, testosteronia kankkuun ja nostelen rauta salilla.
Mua kenenkään on turha syyttää tai syyllistää. Mä en keksinyt tätä maailmaa ja tein vain päätöksen oman elämäni osalta ja te saatte tehdä omanne. Hyväksyn täysin sen, että joku rakastaa Antti Tuiskua kuin myös Jethro Rostettia. Mulle riittää ne naiset, jotka vilkaisevat ja näen silmistä, että nyt kolahti ja mielikuvitus käynnistyi. Nautin myös siitä, kun te inhoavat naiset tulette sen pitkätukka narukätenne kanssa vastaan ja miehenne painaa katseensa katuun. Tuntuu taatusti yhtä hyvältä kuin se kaljun miehen inho silmissänne. Me nyt vaan ollaan kuninkaita ja muut alamaisia. Elämä on valintoja täynnä.
[/quote]
Kuvottaa ajatus että vahingossa satun katsomaan tällaisen tyypin suuntaan ja hän tulkitsee että "nyt kolahti".
"Kaljut miehet ovat yöök. Olen itse tosin mies, ja en käsitä miten joku voi pitää kaljuja hyvännäköisinä. Se kielii myös infektiosta päänahassa."
Taa,a olen ollut kohta 15 vuotta tilanteessa, jossa hiukset ovat pikkuhiljaa varisseet päästä, eikä uusia ole kasvanut tilalle. Aikanaan nuorempana psrikymppisenä, jolloin tilanne alkoi jo näkyä, että kaljuuntuminen on enemmän kuin ilmeistä kävin parillakin erikoislääkärillä. Ei ollut mieltä ylentävää kuulla puolituntuilta tai täysin tuntemattomilta epäilyjä siitä, että olenko mahdollisesti sairastanut syöpää. Tai kun erehdyin ensimmäistä kertaa ajamaan nuppini ihan "nahkapalloksi" kommenttia, että näytän uusnatsilta.. En tiedä, onko hiusten lisäski tippunut enemmänkin asioita korvieni välistä. Mahdollisesti. Siksi, koska kaljuuntumiseni on usein suurempi ongelma ulkopuolisille kuin itselleni, niin kysyisin, jotta osaisin ihmettelijöille kertoa, että mikä infektio päänahkaani mahdollisesti vaivaa?
"En voi sietää selkä- ja rintakarvoja, joten karvaton olisi hyvinkin mieluinen. Näin pinnallisemmalta näkökulmalta. Muuten, kalju mies on joko hot tai not, riippuen siitä luonteesta eikä karvojen määrästä. Ihan kuten kaikki muutkin ulkoiset ominaisuudet ovat hot tai not." - Hmm. Teini-ikäiset ja vielä "porsliinit -kukkakepit varmaankin ovat kuuminta hottia silmissäsi? Mut kuten sanoit luonne ennen kaikkea ei miestä, eikä naistakaan karvoihin katsominen vai miten se meni?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 00:12"]
Kaljut miehet ovat yöök. Olen itse tosin mies, ja en käsitä miten joku voi pitää kaljuja hyvännäköisinä. Se kielii myös infektiosta päänahassa.
[/quote]
Äidiltä perityvä ominaisuus, jonka aiheuttava geeni on kaikissa kantasuomalaisissa jonkin vahvuisena. Osalla ei ilmene elinaikana, monilla ilmenee. Maailmalla on myös maita joissa geenin kaljuunnuttavaa versiota ei esiinny. Periytyy aina äidin puolelta, eli nainen ei voi syyttää miestään jos pojistansa tulee kaljuja. Voi hyvin hypätä sukupolven yli.
En kaippaa karvoja, mutta jos kasvoista puuttuu ripset ja kulmakarvat, niin se voi näyttää vähän oudolta. En kyllä pidä alapään karvojenkaan ajelusta, mutta ei se olisi mikään katasrofi, jos ne puuttuu.
"Äidiltä perityvä ominaisuus, jonka aiheuttava geeni on kaikissa kantasuomalaisissa jonkin vahvuisena. Osalla ei ilmene elinaikana, monilla ilmenee. Maailmalla on myös maita joissa geenin kaljuunnuttavaa versiota ei esiinny. Periytyy aina äidin puolelta, eli nainen ei voi syyttää miestään jos pojistansa tulee kaljuja. Voi hyvin hypätä sukupolven yli." - Jotain tuon suuntaista itsekkin muistelin. Eli kaljuuntumisesta voi syyttää tai harmitellla perimäänsä, vaikka loppuiän. Eli infektiosta (yksinkertaisten tartunnasta) ei kaljuuntumisessa ole välttämättä kyse lainkaan.
Pahoin pelkään että minä en taitaisi kelvata sille kaljullekaan miehelle, omat haivenet kun käyvät koko ajan harvemmiksi ja lyhyiksi, joten voi olla se kokonaan kaljuuntuminen itsellä edessä, joten ei tarvinne miettiä asiaa minun.
Kyllä toi "jätä se sika" on sit joka ketjussa, nyt alko oikeen huvittaa.
rakkaus on kaikista suurin. Ei ulkonäkö loppujen lopuksi. Ja kuten sanottu, hyvältä näyttää ilman karvojakin :)
Mun mies tummahko muuten, mut kalju ja on niin slurps :-d
Joillekin kalju sopii oikein hyvin, tosin kulmakarvattomuus voi vähän vaivata. Jos muuten kemiat sopii yhteen, ei tuon taudin pitäisi olla ongelma. Mun mieheltä puuttuu käsikarvat eikä sille tuu ikinä tulemaan rintakarvoja :)
Kaljuja on niin monenlaisia. On olemassa lyhyttä ja kaljuuntuvaa läskiä sekä sitten lihaksikasta pitkää testosteronikaljua. Ite olen tästä se jälkimmäinen ja ihan puhtaasti lääketieteen sekä järjenkäytön seurauksena syntynyt hirviö. En vaan jaksanut enää olla se kotia hoitava kuukautiskierron loppupuolella kiinnostava elättäjä, niin ajelin pään kaljuksi, testosteronia kankkuun ja nostelen rauta salilla.
Mua kenenkään on turha syyttää tai syyllistää. Mä en keksinyt tätä maailmaa ja tein vain päätöksen oman elämäni osalta ja te saatte tehdä omanne. Hyväksyn täysin sen, että joku rakastaa Antti Tuiskua kuin myös Jethro Rostettia. Mulle riittää ne naiset, jotka vilkaisevat ja näen silmistä, että nyt kolahti ja mielikuvitus käynnistyi. Nautin myös siitä, kun te inhoavat naiset tulette sen pitkätukka narukätenne kanssa vastaan ja miehenne painaa katseensa katuun. Tuntuu taatusti yhtä hyvältä kuin se kaljun miehen inho silmissänne. Me nyt vaan ollaan kuninkaita ja muut alamaisia. Elämä on valintoja täynnä.
Itse oon ihan hulluina miehiin, joilla kalju/siili :) Varsinkin jos on miehekkäät kasvot ja pukeutuu siististi eikä ole mikään renttu/juntti.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 06:47"]
[/quote]
Juurikin loistava esimerkki itserakkaasta ja itsetunnottomasta äijästä jonka pakko tuoda esille omaa erinomaisuuttaan kuten yläpuolella esitelty. Puistattava tyyppi. Turhaan luulet, että koko maailma pyörii ympärilläsi. Ällöä.
joillekin sopiii :)