Mitä mieltä kaljusta miehestä?
Olen seurustellut hieman yli vuoden 24- vuotiaan miehen kanssa, joka sairastaa alopeciaa eli ns. karvat puuttuvat. Mies on todella ihana luonteeltaan ja ulkonäöltään muuten komea, mutta vähän harmittaa tuo karvojen puuttuminen.. Toisaalta ne voivat vielä kasvaa takaisin.
Mitä mieltä olet, voisitko itse seurustella täysin karvattoman miehen kanssa?
Kommentit (44)
Yökötys yhdistelmä: Kalju, viikset, parta ja pulisongit. Tuohon vielä liikakarvoitus kropassa ja sheivattu alakerta...:s
Mieheni on pitkä, hyväkroppainen (EI testosteroni lihaskimppu) urheilija ja kiva pukeutumistyyli ja pitää itsestään huolta. Ei ole itsetunto-ongelmia. Sairaudellehan hän ei kuitenkaan mitään voi, ei ole tietoinen valinta. Olen itse ihan kivan näköinen nainen ja saan paljon iskuyrityksiä ja kehuja, mutta rakastan tätä miestäni kyllä ja luonteeltaan hän on aivan täydellinen mielestäni. Kiinnostaa vaan tietää muiden mielipiteitä asiasta, että kokevatko muut pahaksi
ap
Minkä sille sairaudelle voi? Minun miehelläni ei ole tukkaa eikä rinta- tai kainalokarvoja. Hiukset lähti jo lapsena. Parta kasvaa normaalisti, samoin kulmakarvat ja alapään karvat. Ripsiä ei ole. Miksi hitossa ap välität pätkääkään muiden mielipiteistä, jos oikeasti rakastat häntä? Näyttelyesineenkö tarvitset elämääsi?
Hyvä yleistys testosteroni-pallopäältä. Halveksuva sävy naisista jotka EI tykkää kaljuista ja näiden naisten miehistä. Menee kyllä kunnolla metsään :D On tainnut ylilaudalta eksyä joku narsistinen naistenvihaaja tännekin ja mielipiteelle löytyy faktat 13. kommentoijan tekstistä. Ylimielisyys on ehkä epäviehättävin piirre miehessä ja saa takuulla loittonemaan luonneongelman sekä kaljun lisäksi.