Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä kaljusta miehestä?

Vierailija
08.01.2015 |

Olen seurustellut hieman yli vuoden 24- vuotiaan miehen kanssa, joka sairastaa alopeciaa eli ns. karvat puuttuvat. Mies on todella ihana luonteeltaan ja ulkonäöltään muuten komea, mutta vähän harmittaa tuo karvojen puuttuminen.. Toisaalta ne voivat vielä kasvaa takaisin.
Mitä mieltä olet, voisitko itse seurustella täysin karvattoman miehen kanssa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yleistys testosteroni-pallopäältä. Halveksuva sävy naisista jotka EI tykkää kaljuista ja näiden naisten miehistä. Menee kyllä kunnolla metsään :D On tainnut ylilaudalta eksyä joku narsistinen naistenvihaaja tännekin ja mielipiteelle löytyy faktat 13. kommentoijan tekstistä. Ylimielisyys on ehkä epäviehättävin piirre miehessä ja saa takuulla loittonemaan luonneongelman sekä kaljun lisäksi.

Vierailija
42/44 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökötys yhdistelmä: Kalju, viikset, parta ja pulisongit. Tuohon vielä liikakarvoitus kropassa ja sheivattu alakerta...:s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pitkä, hyväkroppainen (EI testosteroni lihaskimppu) urheilija ja kiva pukeutumistyyli ja pitää itsestään huolta. Ei ole itsetunto-ongelmia. Sairaudellehan hän ei kuitenkaan mitään voi, ei ole tietoinen valinta. Olen itse ihan kivan näköinen nainen ja saan paljon iskuyrityksiä ja kehuja, mutta rakastan tätä miestäni kyllä ja luonteeltaan hän on aivan täydellinen mielestäni. Kiinnostaa vaan tietää muiden mielipiteitä asiasta, että kokevatko muut pahaksi
ap

Vierailija
44/44 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sille sairaudelle voi? Minun miehelläni ei ole tukkaa eikä rinta- tai kainalokarvoja. Hiukset lähti jo lapsena. Parta kasvaa normaalisti, samoin kulmakarvat ja alapään karvat. Ripsiä ei ole. Miksi hitossa ap välität pätkääkään muiden mielipiteistä, jos oikeasti rakastat häntä? Näyttelyesineenkö tarvitset elämääsi?