Helvettiä taas tämä ilta! Mitä teen?
Lapsi lähtee rientoihinsa( siis nuori), jään yksin.
Istun krstalossa, ei ketään jota tavata.
En jaksa tätä!
Kommentit (41)
Siis mitä mä taas luin! Onko pakko ollut koko elämä elää lasten ehdoilla ja sitten kun nuori itsenäistyy niin tippuu tyhjän päälle?? Mun nuoret (3 kpl) tekee juuri tässä kans lähtöä menoihinsa ja minä aijon lämmittää saunan ja nauttia rauhallisesta illasta. Ihanaa että nuorilla on kavereita. Vaikka olen ollut nyt sinkkuna pitkään niin elämäni on kuitenkin sen verran sisältörikasta että lapset saa itsenäistyä ihan rauhassa. Nyt ap katse peiliin!!! Anna lapsen mennä ja rupea miettiin mitä sinä haluat loppuelämälläsi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski jotain kivaa tekemistä. Tee käsi- tai kasvohoito, leivo jotain. Jos on sauna niin se ja jotain kivaa iltapalaa.
Ei oo mitään kivaa tekemistä.
Mistä tykkäät, mitä harrastat? Missä sun ystävät?
Ei ole ketään jota tavata. Siinäpä se onkin, siksi masentaa.
Hyppää parvekkeelta, ja huudat matkalla että Suomi on onnellisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? Lähde kävelylle, mene uimaan, lue kirjaa, soita sukulaiselle, kirjoita kirje, katsele telkkaria. Mene vaikka leffaan, mä olin just äsken yksin katsomassa Hytti nr 6, suosittelen. Oli hyvä.
Tv ei toimi. Masentaa olla yksin.
Miten ei toimi? Ei nykytelkkarit kovin helpisti mene rikki.
Nyky? Se on jostain 90-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski jotain kivaa tekemistä. Tee käsi- tai kasvohoito, leivo jotain. Jos on sauna niin se ja jotain kivaa iltapalaa.
Ei oo mitään kivaa tekemistä.
Mistä tykkäät, mitä harrastat? Missä sun ystävät?
Ei ole ketään jota tavata. Siinäpä se onkin, siksi masentaa.
Tässä sinulle tavattavaa:
Han-ki o-ma e-lä-mä.
Vierailija kirjoitti:
Provo. Tv ei toimi, ei ole mitään kivaa, en jaksa, en viitsi yms. 🥱
Nämä palstan jutut on kaikki keksittyjä.
Surullista. Voisin tulla pitämään seuraa, mutta eihän kiltit miehet kelpaa edes tähän tarkoitukseen.
Valmista huomiseksi jotain oikein hyvää ruokaa. Esimerkiksi vanhan ajan juhlaruokaa frettipaistia. Yksinkertainen valmistaa, edullinen ja todella herkullinen ruoka, ainoa miinuspuoli on pitkä kypsymisaika. Mutta sinähän sanoit, että ei ole tekemistä.
Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.
Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.
Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.
Katso patmos.fi joulunlapsi videoita.
Hae kaupasta kaljaa, siideriä tai lonkeroa. KIva ilta.
Siinä sulle tekemistä kun perehdyt televisioihin ja niiden ominaisuuksiin. Sitten Black fridayina isket kiinni ja ostaa täräytät kunnon tv:n. Viihdyttää vielä pitkään tulevinakin yksinäisinä iltoina.
Hyvä ruoka tuo hyvän mielen kirjoitti:
Valmista huomiseksi jotain oikein hyvää ruokaa. Esimerkiksi vanhan ajan juhlaruokaa frettipaistia. Yksinkertainen valmistaa, edullinen ja todella herkullinen ruoka, ainoa miinuspuoli on pitkä kypsymisaika. Mutta sinähän sanoit, että ei ole tekemistä.
Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.
Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.
Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.
Tämä on hyvä idea. Ruuanvalmistus on kivaa ja teinisi kiittelee huomenna hyvästä frettipaistista.
Lähden kävelylle. Ei tarvitse enää pohtia.
Mitä ihmeestä sitä fretinlihaa löytää. En ole ikinä nähnyt kaupassa.
AP oli aina se joka lapsena vinkui "Äiti, mulla ei ole mitään tekemistä".
Frettiä löytää suurista marketeista, joissa on hyvä lihatiski sekä erikoisliikkeistä.
Mutta helpoin keino on mennä haavin kanssa mihin tahansa vähän isompaan puistoon aamulla kuuden aikoihin. Niissä pyörii karanneita lemmikkifrettejä kuin Vilkkilässä kissoja. Senkun vaan nappaa lähimmäksi uskaltautuneen haaviin, kuljettaa kotiin ja lyö lihoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? Lähde kävelylle, mene uimaan, lue kirjaa, soita sukulaiselle, kirjoita kirje, katsele telkkaria. Mene vaikka leffaan, mä olin just äsken yksin katsomassa Hytti nr 6, suosittelen. Oli hyvä.
Nimen omaan aikuinen voi tehdä yksin ihan mitä vain. Kukaan sinua ei kotisi hae mihinkään.Et voi riipustautua lapseesi. Hanki ystäviä asukastalot,talotoimikunista,kerho toiminnat,eri järjestöjen kautta.Tai ryhdy itse ystäväksi yksinäiselle.Vinkki netti katso:diakonisalaito, seurakunnat, Helsinki missio.Saat ystävän tai kursittavat sinut ystäväksi jolekkin. Kaikki on ilmasta,raha kuluja ei mikään ystävä muoto tuo.
Fretti? Syökö joku oikeasti jotain lumikkoa? Hyi olkoon!
Mene tanssimaan alasti keskelle ihmisjoukkoa. Saat taatusti seuraa vähintään sinihaalarisista henkilöistä.