Helvettiä taas tämä ilta! Mitä teen?
Lapsi lähtee rientoihinsa( siis nuori), jään yksin.
Istun krstalossa, ei ketään jota tavata.
En jaksa tätä!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Keski jotain kivaa tekemistä. Tee käsi- tai kasvohoito, leivo jotain. Jos on sauna niin se ja jotain kivaa iltapalaa.
Ei oo mitään kivaa tekemistä.
Oletko niin riippuvainen lapsestasi, että et osaa nauttia yksinolostasi? Entä sitten, kun hän muuttaa kotoa pois?
Mitä kiinnostuksen kohteita sinulla on elämässä? Eikö niiden parista löydy mitään kivaa tekemistä?
Oikeastiko? Lähde kävelylle, mene uimaan, lue kirjaa, soita sukulaiselle, kirjoita kirje, katsele telkkaria. Mene vaikka leffaan, mä olin just äsken yksin katsomassa Hytti nr 6, suosittelen. Oli hyvä.
Älä ainakaan näytä lapsellesi harmiasi. Mikään ei ole pahempaa nuoren kannalta kuin ripustautuva vanhempi, jonka jaksamisesta pitää kantaa huolta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? Lähde kävelylle, mene uimaan, lue kirjaa, soita sukulaiselle, kirjoita kirje, katsele telkkaria. Mene vaikka leffaan, mä olin just äsken yksin katsomassa Hytti nr 6, suosittelen. Oli hyvä.
Tv ei toimi. Masentaa olla yksin.
Provo. Tv ei toimi, ei ole mitään kivaa, en jaksa, en viitsi yms. 🥱
Käy soittelemassa ihmisten ovikelloja ja kerää rahaa johonkin hyvään tarkoitukseen. Jos on paljon ihmisiä kännäämässä niin antaa kyllä rahaa innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski jotain kivaa tekemistä. Tee käsi- tai kasvohoito, leivo jotain. Jos on sauna niin se ja jotain kivaa iltapalaa.
Ei oo mitään kivaa tekemistä.
Mistä tykkäät, mitä harrastat? Missä sun ystävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv ei toimi. Masentaa olla yksin.
Miten ei toimi? Ei nykytelkkarit kovin helpisti mene rikki.
Mene 🛀, ota 🍷, laita 🕯, syö 🍕 ja nauti lauantai- illasta. On 🎃
Seuraavaa tällaista iltaa varten tilaa Satifyer. On tekemistä kun lapsi on poissa.
Otsikosta luulin, että jollain joku väkivaltatilanne tms. menossa. Mutta tämähän olikin vain kermaperseen kitinää, kun lapsi elääkin omaa elämäänsä eikä viihdytä äitiä 24/7