Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen. Millainen kosinta veisi juuri sinulta jalat alta?

Vierailija
30.10.2021 |

Ja miehille sama tasavertaisuuden nimissä. Jos kosijana olisikin nainen, millainen kosinta tekisi sinuun miehenä vaikutuksen?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täydellisen kliseinen ja siirappinen, elokuvatyylinen. 

Nuorena piti halveksua sellaisia ja sanoa, että elämä ei ole kuten kauniissa ja rohkeissa. Mutta oispa silti. Edes joskus kerran elämässä.

Vierailija
102/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko tuli tatti ojossa makkariin vain pyyhe päällä. Tatin varressa oli sormus ja rusetti.

LOVET IT!

Tatti. Ai kauhia :D 

Olen nähnyt lähes noin pienen tatin ja tiedän toisenkin. Mietin, näiden perusteella, tunnistaako mikromunan autosta? Molemmilla oli samanlainen amerikkalainen. Mahdollisesti kaupungin suurimmat henkilöautot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku ihana ulkomaanmatka olisi mulle se juttu. Joku ainutlaatuinen paikka, josta jäisi ikuinen kaunis muisto.

Vierailija
104/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie jalkoja alta mikään kosinta. Se on amerikkalaista hömppää. Ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kun olin 20 v., exäni oli järjestänyt kynttilät ja livenä soittamaan kitaristin, oli ruusunlehtiä ja komea maisema. Se oli samalla ihanaa ja samalla kiusallista. Se muusikko oli jotenkin liikaa. Ja kaiken lisäksi exäni petti minua ja jätti ennen häitä. Häät oli jo suunniteltu, olin tehnyt koristeita valmiiksi ja mekko vuokrattu. Hän päätti toisin, minä sain jäädä, häät peruttiin. Kutsuja ei onneksi ehditty painattaa. Inhottaa ällöttävät amerikkalaisromanttiset hörhökosinnat.

Vierailija
105/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku ihana ulkomaanmatka olisi mulle se juttu. Joku ainutlaatuinen paikka, josta jäisi ikuinen kaunis muisto.

Vantaan kentällä Plaza Premium loungessa pientä purtavaa ja juotavaa ennen lentoa. Lennot business-luokassa. Perillä majoitus sviitissä. Aamiainen sviitin parvekkeella, siellä se kosinta tuoreiden mansikoiden ja oikean kuohujuoman kera, jos kuhertelulta ei päästä ollenkaan kaupungille nähtävyyksiä katsomaan.

Tätähän aloittaja kysyi? :D

Vierailija
106/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päätös asua samassa asunnossa aikuisilta käy ilman avioliittoakin. Mutta jos nyt hiukan tukevamman otteen ottaa elämiseen niin sen päälle että kulut maksetaan puoliksi. Niin no jaa. Pusu suulle ja valitaan yhdessä sormukset. Käydään matkalla. Mutta kosintoja on niin monenlaisia. Jos ei ole lasten teko enää kyseessä niin jotain romanttista. Kyllä odottaa saa jos kristitty sillä miehen kuuluu kosia. Siksi monet naiset lopettaa odottelun ja tekee lapset tai lähtee tai kosii itse. Miehen se kuuluu tehdä. Ulkomaan matkoilla oleskeluvasta kyllä kositaan hetimiten sekä miestä että naista. Netissäkin näitä lähetä rahaa maksa lentolippu yrityksiä on. 

Vierailija
107/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihme. Milloin sen voi ymmärtää kosinnaksi sitten. Kun toinen ottaa mukaansa ja vie kotiinsa vai kun vie vanhemmilleen vai kun muuttaa hynttyyt yhteen. Milloin sitten virallistetaan yhdessä asuminen. Pelkkä osoitteen muutos ei riitä. Ja sitten sukulaiset ystävät onko niitä ihan pakko ottaa joihin vai pitää häät itselle ja matkustaa. Laivallakin voi pitää häät. 

Vierailija
108/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko ihanaa vaikka yhteinen harrastus ja siellä kosii. On nähty että ukko tuijottaa naista ja nainen irvistää räpyttää ripsiä ja ukko ottaa ködestä. Vie autoon ja sitten menivät naimisiin. Vähän kuin sillä siisti ja loppuelämän avioliitto. 

Vierailija
109/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet menee naimisiin kun lapsi on tulossa tai jo eka tullut. Ei mies ehkä kosi mutta yhdessä päättävät mennä. 

Vierailija
110/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei monen avioliitto on kulissi. Lapsi tulossa vanhemmat huutaa pakko äkkiä pitää häät. Sitten äkkiä erotaan vuoden päästä. 

Vierailija
111/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin sellainen pyyhkäisy. Kamppailusalilta. 

Vierailija
112/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisko ihanaa vaikka yhteinen harrastus ja siellä kosii. On nähty että ukko tuijottaa naista ja nainen irvistää räpyttää ripsiä ja ukko ottaa ködestä. Vie autoon ja sitten menivät naimisiin. Vähän kuin sillä siisti ja loppuelämän avioliitto. 

No jos tuttuja ovat jo niin miksi ei. Mutta en suosittele tuntemattomille viemistä mihinkään.

Vierailija
113/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤔😲

Vierailija
114/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, mistä en arvaisi mitään. Rakastamaltani mieheltä oma omaperäinen/itse keksimänsä kosinta. Millainen vaan.

Vierailija
115/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen joka tulisi ensitreffeillä

Vierailija
116/116 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, että rakastamani mies veisi minut auto-ajelulle kertomatta minne menemme. Ajelisimme kauniisiin maisemiin ja mies katsoisi aina välillä minua rakastavan ja salaperäisen näköisenä ja ihmettelisin, että mitä on tekeillä. Sitten kääntyisimme pienemmälle tielle, joka veisi kauniin talon pihaan. Mies pysäyttäisi auton ja jäisimme siihen istumaan. Ihmettelisin ääneen, kuinka ihana paikka ja mitä siellä oikein teemme? Mies ottaisi minua kädestä, katsoisi silmiin ja kysyisi, että haluaisinko asua siellä talossa hänen kanssaan ja tulisinko hänen vaimokseen? Haukkoisin henkeä onnesta ja yllätyksestä kyyneleet silmissä ja sanoisin, että kyllä tietenkin haluan!

No huh! Jonnekin keskelle korpea, mistä itselläsikin ensimmäinen ajatus on, että mitä ihmettä siellä teet. Ja vielä jonkin kommunikaatiovammaisen kyräilijän kanssa, joka koko matkan vain katsoo salaperäisesti eikä puhu mitään! Tuossa on kauhuleffan ainekset. Haluaisin heti pois.