Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen. Millainen kosinta veisi juuri sinulta jalat alta?

Vierailija
30.10.2021 |

Ja miehille sama tasavertaisuuden nimissä. Jos kosijana olisikin nainen, millainen kosinta tekisi sinuun miehenä vaikutuksen?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa veis jalat alta jos sopiva mies nyt vain kantaisi vuoteeseen…..

Vierailija
22/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtisi jalat alta jos joku ylipäätään kosisi minua. Ihan sama miten se tapahtuisi. Olisin onnellinen vaikka sormus olisi Kinder munan muovisormus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon epäromanttisia naisia.

Vierailija
24/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näissä ketjuissa alapeukutetaan ja jopa piruillaan niille, jotka haaveilevat tai jotka ovat kokeneet tosi romanttisen ”leffakosinnan”.

Arkinen keskustelu ”mennäänkö naimisiin, joo okei” taas on ikään kuin se oikea tapa. Ja mielellään ei mitään kihlasormuksia ollenkaan.

Minusta kumpikin on yhtä hyvä, kunhan vakka löytää kantensa.

Vierailija
25/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain luonnonkauniissa paikassa.

Ulkomailla tai Lapissa tai saaristossa tai muussa kauniissa paikassa luonnossa.

Mahdollisesti auringonlaskun aikaan. Sais olla jotain hyvää ruokaa myös….

Että vilpittömästi vaan sanoisi haluavansa juuri minut elämäänsä.

Vierailija
26/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi vaikka saunan lauteilla, lämmössä ja läheisyydessä. Tai vaikka silloin, kun olen hänen kainalossaan, kun hän pitää tiukan hellästi kiinni. Toisaalta - ja tämähän vetää pohjan edellämainituista? - ei mua tarvitse kosia ollenkaan, koska olen jo sitoutunut kumppaniini, en tarvitse siihen sormuksia enkä virallisia allekirjoituksia. Kun on hyvä näin.

Vierailija
27/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhein kosinta olisi varmaan julkinen :D ei siinä voisi sanoa ei.

Paras olisi varmaan joku aika simppeli. Mutta tärkeintä olisi tietysti että se kosija olisi sellainen, jonka kanssa haluaa naimisiin. Olisi ihan romanttista jos mua kosittaisiin vaikka kynttiläillallisella. Jotenkin sellainen tosi suunniteltu kosinta johon liittyisi paljon muitakin ihmisiä olisi tosi vaivaannuttava.

T.Nainen

Vierailija
28/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan joku romanttinen ja yllättävä, mutta klassinen. Oltaisiin vaikka syömässä jossain juhlapäivänä ja siellä menisi polvilleen, avaisi rasian jossa huom. kaunis sormus ja kysyisi tulenko vaimoksi. Olisi hauskaa jos tilanteella olisi yleisöä, jotenkin sellainen oma tähtihetki olisi ihana 😄 ja jotain kukkia olisi hyvä myös olla paikalla, vaikka punaisia ruusuja.

Minua kosittiin juuri näin. Upea ulkoilmaravintola, mies polvistui, sormus rasiassa, ruusut mukana. Muitakin ihmisiä oli ravintolassa, mutta eivät he meitä seuranneet, emmekä heitå huomanneet katsella. Vastasin myöntävästi, eikä ole tarvinnut katua. Naimisissa olemme olleet jo parikymmentä vuotta.

Vierailija
29/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on tarpeetonta tehdä kosinnasta joku show. Paljon merkityksellisempää olisi kosia ihan kahden kesken jonain kauniina hetkenä esim. kotisohvalla kun on ollut hyvä keskustelu tai romanttisella iltakävelyllä tms. 

Vierailija
30/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tärkeintä on että kosija on just se ihminen jota rakastan. Oli kosinta millainen tahansa, jos sen tekee oikea ihminen, jalat menee alta varmasti. Puitteilla ei sinänsä ole mitään merkitystä mutta yllätyskosinta olisi ihana. Jos tilanne olisi vähän poikkeava tavallisesta arjesta ja mies olisi nähnyt asian eteen vaivaa, se olisi pelkkää plussaa, muttei todellakaan mikään välttämättömyys.

Vierailija
31/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein tärkeintä on että kosija on just se ihminen jota rakastan. Oli kosinta millainen tahansa, jos sen tekee oikea ihminen, jalat menee alta varmasti. Puitteilla ei sinänsä ole mitään merkitystä mutta yllätyskosinta olisi ihana. Jos tilanne olisi vähän poikkeava tavallisesta arjesta ja mies olisi nähnyt asian eteen vaivaa, se olisi pelkkää plussaa, muttei todellakaan mikään välttämättömyys.

Mitä tarkoittaa yllätyskosinta? Tarkoitan, että miten kosinta voi sinänsä olla yllätys, jos kumpikin tietää, että suhde toimii ja molemmat haluavat olla yhdessä?

Vierailija
32/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naimisiin, joten vastaus on, että ei minkäänlainen.

Vierailija
33/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon epäromanttisia naisia.

Olen romantikko, mutta kosinta ei ole mulle se juttu.

N29

Vierailija
34/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa rikas mies kosii ja sanoo, että ei vaadi avioehtoa.

Vierailija
35/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa yllätyskosinta? Tarkoitan, että miten kosinta voi sinänsä olla yllätys, jos kumpikin tietää, että suhde toimii ja molemmat haluavat olla yhdessä?

Voi se olla, jos mistään kihlautumiseen viittaavasta ei ole puhuttu enkä osaa yhtään odottaa kosintaa siinä hetkessä.

Vierailija
36/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat meni alta kun sain Koskenkorva pullosta päähän. Taju meni samalla siinä. Tämä ikimuistoisin kosinta kumppaniltani. Heräsin sairaalassa pää paketissa ja pandan komiat silmät koristivat minua.

Vierailija
37/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihanin kosinta olisi, että mies olisi ostanut viinipullon ja laittaisi ruokaa kun tulen pitkän viikon jälkeen perjantaina töistä kotiin. Siinä sitten viinin lipittelyn ja syömisen lomassa hän kosisi. Mitään polvistumisia saati yleisöä en kaipaa enkä edes sitä sormusta.

Vierailija
38/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan joku romanttinen ja yllättävä, mutta klassinen. Oltaisiin vaikka syömässä jossain juhlapäivänä ja siellä menisi polvilleen, avaisi rasian jossa huom. kaunis sormus ja kysyisi tulenko vaimoksi. Olisi hauskaa jos tilanteella olisi yleisöä, jotenkin sellainen oma tähtihetki olisi ihana 😄 ja jotain kukkia olisi hyvä myös olla paikalla, vaikka punaisia ruusuja.

Hyi yleisöä kahdenkeskiselle tärkeälle hetkelle. Itse inhoaisin todella paljon jos mies tekisi noin. 

Vierailija
39/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se olla, jos mistään kihlautumiseen viittaavasta ei ole puhuttu enkä osaa yhtään odottaa kosintaa siinä hetkessä.

Kuinka tyhmä pitää olla että kosii tuossa tilanteessa?

Vierailija
40/116 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään keskustellaan. Ei edes ole sellaista käsitettä kuin kosinta, koska se edellyttäisi että toinen on miettinyt asiaa yksikseen ja toisella on keskustelematta vastaus valmiina.