Nainen. Millainen kosinta veisi juuri sinulta jalat alta?
Ja miehille sama tasavertaisuuden nimissä. Jos kosijana olisikin nainen, millainen kosinta tekisi sinuun miehenä vaikutuksen?
Kommentit (116)
Sellainen jossa puoliso ehdokas kertoo jo sopineensa asiasta vanhempieni kanssa. Ei pitäisi sitten ressata ollenkaa.
Kaikenlaiset temppuilut on naurettavia, ei tulisi myöntävää vastausta.
Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus, siinä on hyvän liiton avaimet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan joku romanttinen ja yllättävä, mutta klassinen. Oltaisiin vaikka syömässä jossain juhlapäivänä ja siellä menisi polvilleen, avaisi rasian jossa huom. kaunis sormus ja kysyisi tulenko vaimoksi. Olisi hauskaa jos tilanteella olisi yleisöä, jotenkin sellainen oma tähtihetki olisi ihana 😄 ja jotain kukkia olisi hyvä myös olla paikalla, vaikka punaisia ruusuja.
Katsotko salkkareita? Tuota on siinä varmaan joka viikko.
No sellainen jossa rakastamani mies haluaisi viettää loppuikänsä kanssani. En tarvitse mitään hienouksia, en sormuksia, en krumeluureja.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jossa puoliso ehdokas kertoo jo sopineensa asiasta vanhempieni kanssa. Ei pitäisi sitten ressata ollenkaa.
Minulla nousee tästä kyllä niskavillat pystyyn. Eihän vanhemmat voi päättää teidän kahden parisuhteesta, jos olette oikeustoimikelpoisia aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se "leikisti" ja kosi seuraavana päivänä. Näin maksimoit kositun onnentunteen.
Eli manipuloi toisen ihmisen tunteita? Se menee ennemmin tai myöhemmin henkiseksi väkivallaksi, rukkaset tulisi alta aikayksikön.
Ennakkoon voisi tiedustella haluaako toinen vakiintua ja joskus naimisiin. Kyllä Suomessakin ennen käytiin hakemassa vanhempien siunaus tulevalle avioliitolla, mutta nykyään ollaan niin "itsenäisiä"... Harmittaa pikkasen, että annoin muslimeille rukkaset, kun ois mun iskälle maksanut myötäjäisetkin jne ja sormukset ja kaikki ja sentään olen yh-äiti... Noh muslimit sentään tietää hyvän naisen päälle.🙄😭
Aiempia miehiä olen itse kosinut ja jos nainen kosii, ne ei koskaan toimi ne liitot valitettavasti...
Ei kai sitä tosin koskaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsisi olla mitään erikoista, ei kultaa ei kimalletta, paras olisi jos puoliso vaan kysyisi ihan ohimennen tarkoittaen sitä mitä kysyy.
Saan varmaan odotella hautaan saakka, omaan kosintaan ei ole suostunut eikä edes halua keskustella asiasta. Muutaman kerran kysynyt eri tavoin, vaan ei sitten millään. Yhteinen talolaina ja 15v. yhdessä, niin olisi järkevää olla naimisissa, mutta ei.
Onko yhteinen talokin, vai laina vain?
Ei kerta kaikkiaan minkäänlainen.
Vastaukseni olisi aina jyrkkä ei.
Niin tyhmä en ole että siihen lähtisin, en mistään hinnasta tai kulta- tai timanttikaivoksesta.
Mikään ei korvaa vapautani joka on kallisarvoisin asia maailmassa minulle.
Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se "leikisti" ja kosi seuraavana päivänä. Näin maksimoit kositun onnentunteen.
Et kyllä maksimoi onnentunnetta, vaan hämmennät, herätä epäluottamusta ja saat kyseenalaistamaan kosinnan tarkoitusperät ja onko tosissaan. Ja suosittelen, että jos joku tekee näin niin älkää ottako takas koko tyyppiä. Narsistit tekee noin.
Illalla tandembenjihypyn lähtölavalla. Alhaalla kaverit on tehty ulkoroihuista sydämenmuotoisen alueen jonne syöksyä.
En suostuisi, jos mies järjestäisi jonkun julkisen riehan tai polvistuisi jossain yleisötilaisuudessa. Kosinta on intiimi tapahtuma kahden kesken,
Vierailija kirjoitti:
Ukko tuli tatti ojossa makkariin vain pyyhe päällä. Tatin varressa oli sormus ja rusetti.
LOVET IT!
Joko miehelläsi on ohut tatti tai sinulla paksut sormet.
Mökillä/telttaretkellä, nuotion ääressä yötaivaan alla. Ei mitään sormuksia tai polvistumisia, hyi yäk.
Minä kosin miestä niin, että sanoin hänelle, että käy kirkkoherran virastossa allekirjoittamassa paperit. Ja että itse kävin jo tekemässä sen.
Mies kävi sitten laittamassa nimensä papereihin.
Outoa ajatella, että kosinta olisi se, joka vie jalat alta. Kai nyt ennen sitä pitää olla niin hyvä suhde, että kannattaa harkita avioliittoa. Jos tarvitaan kosintaa hyvän suhteen aikaansaamiseksi, niin paras ratkaisu on jatkaa eri teille.
Eli ensin se parisuhde ja omat suhdetaidot kuntoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli manipuloi toisen ihmisen tunteita? Se menee ennemmin tai myöhemmin henkiseksi väkivallaksi, rukkaset tulisi alta aikayksikön.
Tuo on jo henkistä väkivaltaa
Tiffanyn yhden karaatin Princess hionta timanttisormus.
Helppo vastata.
Aito. Muuta ei tarvita.