Asuuko täällä kukaan n.100 neliön omakotitalossa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
172 neliötä löytyy täällä, kaks aikuista, kaksi lasta ja koira.
Menee ihan hyvin. Löytyy hyvät puitteet, lapsilla isot makkarit, aikusilla työhuone ja harrastushuone. Siivoja käy 3-4 viikossa ja kesäisin puutarhuri hoitaa pihahommat. Lapsille hoitaja järjestyy aina kun haluttaa miehen kanssa lähteä pidennettyä viikonloppua viettämään johonkin päin eurooppaa tai vaikka hotelliyö kotimaassa. Kuulutaan luultavasti ns. eliittiin.
Oikeastaan ainoa huono puoli tässä on kateelliset ihmiset. On joillekin rankkaa ymmärtää, ettei kaikkien tarvi raataa perse ruvella keskinkertaisen elämän takia. Eipä tarvitse juuri stressata mistään, jonkin verran freelancer töitä teen kun tulee mielenkiintoinen tarjous. Mies isossa asemassa työelämässä, mutta tekee vähän töitä. Naureskelee itsekin oman palkkapussin ja työtuntien välistä suhdetta :D Kesämökki löytyy kans, mutta isompi ensi vuonna olisi tarkoitus hommata. Kolme autoa löytyy, yksi ns luksus, kaksi normaalia - toinen tosin myydään kun ei tarvetta. Louis Vuitton laukkuja 4, Chanelin vaatteita käytän aika usein, myös Dior aika usein, burberryn takin juuri ostin.Aviomies ihana. Lapset hyvin kasvatettu. Toki pieniä ongelmia silloin tällöin, mutta koskaan mitään kriisiä ollut.
Kiva kertoa näin anonyymisti elämästään, kun ei tarvitse katsoa ihmisten nyrpistelyjä ja kasvoilta paistava kateutta.
Alapeukutin, koska sinun ei pitänyt vastata. Asut liian isossa talossa.
Me päästiin muuttamaan 120 neliöiseen taloomme v.2015. Arkkitehti suunnitteli meille. Pojat oli 9lk ja 7luokalla. Ei haluttu isompaa kun lapset oli jo niin isoja. Nyt enää kuopus kotona ja hänkin lähtee khta armeijaan. Uusi talo suunniteltiin toimivaksi ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ei ole turhia tiloja. 3 makuuhuonetta, hyvä kodinhoitohuone, 2 vaatehuonetta, toimiva eteinen. Saatiin korjattua ne puutteet, jotka harmitti entisessä asunnossa. Isokin talo voi olla toimimaton.
112 neliötä. Minä ja kaksi teiniä vuoroviikoin. Minusta ihan sopivasti tilaa. Jokaiselle oma makuuhuone ja kaksi vessaa, siinä tärkeimmät. No, pakko myöntää että etätyöskentelyyn voisi olla paremmat tilat, mutta onneksi mun työ tehdään lähinä, jos vain suinkin mahdollista.
Me asuttiin 2 kerroksisessa 96 neliöisessä rivitalossa, jossa oli vielä kellarissa lisätilaa. Se oli muuten hyvä, mutta kun oli 60 luvulta, niin ei ollut kodinhoitohuinetta ja oli aivan surkeat eteistilat. Eikä mahdolllisuutta saada isoa lämmintä autotallia eikä isoa pihaa. Siksi omakotitaloon.
Meillä n. 100m2. 2 aikuista, 1 lapsi ja koira. Hyvin mahdutaan. Khh saisi tosin olla isompi.
Meillä 70 neliötä. Vähän kaipaisin lisätilaa, vaikka meitä vain kaksi aikuista onkin. Esim. kodinhoitohuone lisäksi olisi kiva.
Mun autotalli on 100m2 ja saisi olla isompi, että kaikki autot mahtuu sisälle
85 neliöö. Yksi + koira ja kissa. Hyvin mahtuu.