Testaa oletko narsisti
Kommentit (45)
Missä opinnoissa ihmisen älykkyys testataan kolme kertaa virallisella testillä? Ja mikä se virallinen testi oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait testistä 3/40 pistettä.
Mitä korkeampi pistemääräsi on, sitä enemmän sinulla testin mukaan on narsistisia piirteitä.
Testissä tarkastellaan narsismia kaikkiaan 7 ulottuvuudella. Niiden kesken pisteesi jakautuivat seuraavasti:
Valta/auktoriteetti (authority): 0/8
Itseriittoisuus (self-sufficiency): 1/6
Ylivertaisuus (superiority): 1/5
Ekshibitionismi (exhibitionism): 0/7
Toisten hyväksikäyttäminen (exploitativeness): 0/5
Turhamaisuus (vanity): 0/3
Oikeus, oikeutus (entitlement): 1/6
Ja joka ikinen kerta realisoivat testit antavat tasan PÄINVASTAISEN tuloksen kuin ympärilläni pyörivät akat ja ainakin vielä sh akat, jotka leimanneet minutkin narsistiksi.
olen saanut testeissä aina matalimpia mahdollisia narskupisteitä ja vaikka minua kutsuttu koko elämäni tyhmäksi saanut 3 virallisesta testistä 146-152.
Eli on olemassa pahantahtoisten joukko joka latistaa ihmisiä.= ne todellisen narsistit ja psykopaatit.
ja kaikenkukkuraksi minulle tehtiin vielä vaikein mahdollinen ÄO testi ja sain siitä 156 :).
En pidä itse minään kiveenhakattuna mitään testejä mutta huvittaa kun ne kaikki jotka yrittäneet masentaa ovat saaneet kuitenkin itse paljon huonommat kaiksita näistä testeistä. Minulla oli vielä tunneälytesteissä korkeat (täydet) pisteetkin. Ja minua kutsuttu kaikilla mahdollisilla typeryyden haukkumasanoilla. Myös täällä palstalla.
Ei nämä pysty vaan manipuloimaan minua. Määrittelen toki itse itseni ja minulla on siihen myös tanakka näyttö, että voin hyvillä mielin olla riittävän hyvä. Yhteiskunta vaan oksentaa Suomessa näköjään osaavia.Surullista.
ÄO on suhteellinen luku, testin vaikeus ei määritä ÄO:ta vaan miten yleisesti testi menee. Periaatteessa voit vastata kolmeen tehtävään sadasta oikein, mutta jos keskiarvo on kaksi tehtävää sadasta saat tuloksen joka on yli keskiarvon.
Tämä vaikea testi oli teetätetty heille joilla on korkea yleisälykkyys. Ja erityislahjoja.
Mutta ÄO:n ollessa suhteellinen luku, testin vaikeus ei vaikuta tulokseen, vain testissä menestyminen. Kuten aiemmin, voit vastata kolmeen sadasta oikein, mutta jos keskimäärin vastataan kahteen sadasta oikein, saat tuloksen joka on keskimääräistä parempi.
Suomalainen ei vaan tajua ettei kaikki jotka oikeasti ovat älykkäitä ja osaavia ole narsisteja. Kateus on taas narsismin merkki. Se on kansantauti ihan.
Tulokset
Sait testistä 4/40 pistettä.
Mitä korkeampi pistemääräsi on, sitä enemmän sinulla testin mukaan on narsistisia piirteitä.
Testissä tarkastellaan narsismia kaikkiaan 7 ulottuvuudella. Niiden kesken pisteesi jakautuivat seuraavasti:
• Valta/auktoriteetti (authority): 0/8
• Itseriittoisuus (self-sufficiency):
• Ylivertaisuus (superiority): 2/5
• Ekshibitionismi (exhibitionism): 0/7
• Toisten hyväksikäyttäminen (exploitativeness): 0/5
• Turhamaisuus (vanity): 2/3
• Oikeus, oikeutus (entitlement): 0/6
Vierailija kirjoitti:
Missä opinnoissa ihmisen älykkyys testataan kolme kertaa virallisella testillä? Ja mikä se virallinen testi oli?
No täällähän se kannattaakin hölistä juu. Jos olet älykäs selvität asian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen ei vaan tajua ettei kaikki jotka oikeasti ovat älykkäitä ja osaavia ole narsisteja. Kateus on taas narsismin merkki. Se on kansantauti ihan.
Toisaalta taas on narsismin merkki nähdä kateutta kaikkialla ja ennen kaikkea selittää omat vaikeudet ihmissuhteissa muiden kateudella.
12/40. Narsistisuutta minussa on osioissa ylivertaisuus ja oikeutus. Ihan uskottava tulos mielestäni, sellainen olen. En kaipaa valtaa enkä halua manipuloida muita ihmisiä, mutta olen erityinen ihminen, selvästi erilainen kuin valtaosa ihmisistä on ja tunnistan sen.
Tämän koko testin täällä voisi kuitata vaan kysymällä: kuinka kateellinen olet ja kuinka usein toimit suoraan siitä tunteestasi käsin? Se mittaisi narsismia ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta taas on narsismin merkki nähdä kateutta kaikkialla ja ennen kaikkea selittää omat vaikeudet ihmissuhteissa muiden kateudella.
Niin on muttei se takaa ettei ihmisellä olisi narsistisia kadehtijoita KUN kerran osaa oikeasti. Ihan turhaan yrität taaskin väännellä. Kaasuvalottaja.
Arvasin ettei tule vastausta kysymykseen missä koulutuksessa tehdään kolme virallista älykkyystestiä. Mitkä ne testit muuten oli?
Vierailija kirjoitti:
Arvasin ettei tule vastausta kysymykseen missä koulutuksessa tehdään kolme virallista älykkyystestiä. Mitkä ne testit muuten oli?
No hyvä että arvasit, mutta miksi sitten ihan vielä kyselet? Tiedät ne testit jos tiedät koko asiasta yhtään mitään. Ei niitä testejä kerralla tehty vaan useampi vuosi väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että arvasit, mutta miksi sitten ihan vielä kyselet? Tiedät ne testit jos tiedät koko asiasta yhtään mitään. Ei niitä testejä kerralla tehty vaan useampi vuosi väliä.
Mä luulen että sua on testattu kun on yritetty selvitellä mt-ongelmiasi. Miten erilaiset am mät se sh muuten asiaan liittyisi. Keksit tuon koulutuksen nyt vaan ihan omasta päästäsi.
Testin tulos on 0/40. Minulla on kuitenkin ohutnahkaisen narsistin piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että sua on testattu kun on yritetty selvitellä mt-ongelmiasi. Miten erilaiset am mät se sh muuten asiaan liittyisi. Keksit tuon koulutuksen nyt vaan ihan omasta päästäsi.
Sh naisia on aika monella alalla. Ei ole mt ongelmia. Sinua nyt vaan sieppaa kun osasin vastata narsisti leima yritys viestiin oikein perinpohjaisesti. Mitäs läksit. Minua ei kuule hetkauta mitä sinä luulet kenestäkin , kaikesta kun on tallella aika vankkaa mustaa valkoisella.
Sinun luulosi ovat yhdentekevät kuule. Sanon tämän , että saat palautteen.
Vastasin testiin täysin niin rumasti, kun tiesin totuuden olevan. Tämä myös niihin väittämiin, joiden ääneen sanominen olisi ihan sosiaalinen itsemurha. Pisteet kyllä tukevat omaa kokemusmaailmaa. Olen aika erakkoluonteinen introvertti enkä oikein pidä ihmisistä tai luota muiden ongelmanratkaisukykyihin. Autan muita kyllä mielelläni, mutta joskus auttaessa kyllä pyörii mielessä miten jumalaton tampio joku voikin olla - ääneen en toki tuota ikimaailmassa sanoisi, tai näytä tunteitani asianomaiselle. Sain kai tämän takia korkeimmat pisteet "ylivertaisuudesta", mikä kyllä kuulostaa kauhealta. En tosin halua yhtään valtaa, ylimääräistä huomiota, johtajuutta, tai olevani ihailun kohde. Kokonaispisteet jäivät alhaisiksi.
Tulokseni:
Sait testistä 12/40 pistettä.
Valta/auktoriteetti (authority): 1/8
Itseriittoisuus (self-sufficiency): 2/6
Ylivertaisuus (superiority): 4/5
Ekshibitionismi (exhibitionism): 1/7
Toisten hyväksikäyttäminen (exploitativeness): 1/5
Turhamaisuus (vanity): 1/3
Oikeus, oikeutus (entitlement): 2/6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sh naisia on aika monella alalla. Ei ole mt ongelmia. Sinua nyt vaan sieppaa kun osasin vastata narsisti leima yritys viestiin oikein perinpohjaisesti. Mitäs läksit. Minua ei kuule hetkauta mitä sinä luulet kenestäkin , kaikesta kun on tallella aika vankkaa mustaa valkoisella.
Sinun luulosi ovat yhdentekevät kuule. Sanon tämän , että saat palautteen.
Ei kuulosta yhtään siltä että sinulla ei olisi mt-ongelmia. Ympärilläsi pyörii akkoja ja vieläpä sh-akkoja joille tunnut olevan melko lailla raivoissasi ja vieläpä pitävät sinua narsistina, ainakin ne sh:t. Normipäivä tavallisen ihmisen elämässä. Just saying.
7/40 pistettä. En koe olevani narsisti.
16 pistettä. Oho.
Valta/auktoriteetti (authority): 2/8
Itseriittoisuus (self-sufficiency): 1/6
Ylivertaisuus (superiority): 3/5
Ekshibitionismi (exhibitionism): 2/7
Toisten hyväksikäyttäminen (exploitativeness): 3/5
Turhamaisuus (vanity): 2/3
Oikeus, oikeutus (entitlement): 3/6