Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

160-senttisen naisen sopiva paino?

Vierailija
07.01.2015 |

Mikä on liikaa, mikä liian vähän?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

74

Vierailija
82/99 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko mennä kertoon miehelle, että minä sitten olen kauhea tankki palstan mukaan, no mies siihen, että tankki täyteen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:14"]

[/quote]

Mutta naurettavaa väittää että 160/60 olisi jotenkin hyvännäköinen yhdistelmä, kyllä tuossa on sellaiset n. 10kg liikaa tavaraa.

[/quote]

No kun ei ole liikaa, vaikka kuinka vänkäät. On normaalipainoinen, eikä sun mielipide sitä muuksi muuta.

[/quote]

Niimpä! Eikä ole edes normaalipainon ylärajalla! Puolivälin suunnilla. Riippuu ihan siitä mihin rasva kertyy ja miten on lihaksia, millainen ruumiinrakenne jne. Voi todellakin näyttää vaikka kuinka hyvälle!

Vierailija
84/99 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä todellakin on syömishäiriöisiä ja ne ovat läskit! Paino pitäisi olla katossa tai hieman yli ja kaikki normipainoiset tai sen alarajalla olevat huudetaan anorektikoiksi, tikuiksi ym.

Läskit ovat katkerimpia maailmassa, niin netissä kuin oikeassa elämässä!

Vierailija
85/99 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 - 64 kg on sopiva paino ton mittaselle aikuiselle naiselle.

Juuri teini-iän ohitettua ja ennen ensimmäisiälapsia sellanen 53 - 57.

Vastaa aikamies, joka ei tykkää luuviuluista.

Vierailija
86/99 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähinnä vituttaa, että täysin normaalipainoisia haukutaan joko läskiksi tai anorektikoiksi.

Vierailija
87/99 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:28"]

Olettepas painavia! T. 163/42

[/quote]

Tiesitkö, että valtaosa miehistä pitää terveen hoikista, ei alipainoisista naisista?

[/quote]

Suurin osa miehistä pitää terveen rasvaisista naisista. Sellasista, jotka ovat naisellisen pehmeitä. 

Ylilihavat, paino indeksi yli 35, ovat sitten oma lukunsa, mutta heillekin näkyy olevan ottajansa.

Vierailija
88/99 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 62kg, kuuspäkki löytyy, samoten treenattu kroppa noin ylipäätään. 50kg näytin ihan anorektiselta. Toisaalta kaverini taas näyttää jo 55kg vähän turvonneelta. Se on se ruumiinrakenne.

Vierailija
89/99 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:19"]

No kun ei ole liikaa, vaikka kuinka vänkäät. On normaalipainoinen, eikä sun mielipide sitä muuksi muuta.

Ei olekaan liikaa siinä mielessä että olisi jotenkin vaarallista terveydelle, mutta ylimääräistä kropassa on taatusti ja hyvältäkään ei varmasti näytä tuollaisilla mitoilla.

Se on kuule makuasia. Kaikki eivät pidä luisevista laudoista. Turha väittää et 50kg painavalla on rintoja ja lihaksikaata perää. Ettekö ymmärrä että se muoti meni jo?

Vierailija
90/99 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 05:58"]

Miten ette voi ymmärtää, että ihmisiä on eri mallisia? Samoilla kiloilla voi näyttää vaikka miltä. Jos olet pötkelö tikkujaloilla ja AA-kupeilla etkä harrasta liikuntaa hirveästi niin kyllä se maha voi 55 kilossa näkyä. Toisella taas voi olla suuremmatkin kilot ihan muissa paikoissa DD-kupeilla ja hoikkaakin hoikemmalla vyötäröllä. Täältä voi katsella: mybodygallery.com

[/quote]

No katsopa sieltä 160 / 59 -kokoisia naisia :D Ei muuten ole mitään pieniä naisia...

Minulla muuten on muodot, vaikka kiloja ei ole sitä 53 enempää. Muodot löytyi myös kun painoin 49kg, silloin mukana oli vielä nätti litteä vatsa, nyt kyllä pömpöttää kun olen repsahtanut... Muodokkuus kun ei tarkoita sitä, että pitää olla ylimääräistä.

Vierailija
91/99 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla alle 50kg löytyy ne kuuluisat silikonit.. ;)

Vierailija
92/99 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa, minä olen vähän alle 160 senttiä pitkä ja vaikka painankin 65 kiloa, mulla ei ole sormiin napattavaa läskiä missään.

T: kuntosalia jo 15 vuotta

Vierailija
93/99 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 06:21"]

Totta täällä taas teini-ikäiset huutelee. Itse painoin alle 60 kiloa alle 16-vuotiaana. Teinin mitoissa siis jos paino 160 senttisellä alle 60 kg. Itse olen 160 cm ja painan 75 kg ja tavoitteena 65kg.

[/quote]

HAHA, ei se aikuistuminen kuule automaattisesti tarkota, että KANNATTAA/TÄYTYY ottaa ylimääräisiä kiloja taakakseen!!! :D Hahaha. t. 160cm, 25-v teini jonka paino on jo 10 vuotta pysytellyt 50-55 kilossa.

[/quote]

55 kg sun pituisella on tämän palstan ja keskustelun mukaan tankki. ;)

Vierailija
94/99 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 05:58"]

Miten ette voi ymmärtää, että ihmisiä on eri mallisia? Samoilla kiloilla voi näyttää vaikka miltä. Jos olet pötkelö tikkujaloilla ja AA-kupeilla etkä harrasta liikuntaa hirveästi niin kyllä se maha voi 55 kilossa näkyä. Toisella taas voi olla suuremmatkin kilot ihan muissa paikoissa DD-kupeilla ja hoikkaakin hoikemmalla vyötäröllä. Täältä voi katsella: mybodygallery.com

[/quote]

No katsopa sieltä 160 / 59 -kokoisia naisia :D Ei muuten ole mitään pieniä naisia...

Minulla muuten on muodot, vaikka kiloja ei ole sitä 53 enempää. Muodot löytyi myös kun painoin 49kg, silloin mukana oli vielä nätti litteä vatsa, nyt kyllä pömpöttää kun olen repsahtanut... Muodokkuus kun ei tarkoita sitä, että pitää olla ylimääräistä.
[/quote]

Aa -kupit on susta muotoja vai? Kyllä sen nyt järkikin sanoo, että rinnat ovat rasvaa ja liian laihalla niitä ei ole.

Vierailija
95/99 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laiha voi olla laiha läski, pelkkää luuta ja nahkaa ja rasvakudosta. Se vasta " kaunista" on. Riippuen kehon koostumuksesta. Minusta pelkkä laihuus itsessään ei ole kaunista.

Vierailija
96/99 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 06:21"]

Totta täällä taas teini-ikäiset huutelee. Itse painoin alle 60 kiloa alle 16-vuotiaana. Teinin mitoissa siis jos paino 160 senttisellä alle 60 kg. Itse olen 160 cm ja painan 75 kg ja tavoitteena 65kg.

[/quote]

HAHA, ei se aikuistuminen kuule automaattisesti tarkota, että KANNATTAA/TÄYTYY ottaa ylimääräisiä kiloja taakakseen!!! :D Hahaha. t. 160cm, 25-v teini jonka paino on jo 10 vuotta pysytellyt 50-55 kilossa.

[/quote]

Hahaha, tulepa kymmenen vuoden päästä kommentoimaan miten kävi. Tuon ikäisenä olin minäkin helposti vielä noissa lukemissa.

Vierailija
97/99 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 55kg enkä ole tankki :D käyn salilla jonkun verran ja peppu on mallia pyöreä. Kun syön terveellisesti on vatsa aika litteä, kun syön huonosti vatsa pömpöttää. Tavoite on laihtua 50kg, koska tykkään olla vähän "luisevampi", mutta en minö tankki nytkään ole :D olen painanut 43-58 kg ja 58 oli turvonneena pitkän juomisen seurauksena vähän "pullea" omasta mielestä, mutta se johtui turvotuksesta. 43kg olin luuta ja nahkaa. 47-53 on mulle ihannepaino, mutta jollekin se voi olla enemmänkin.

Vierailija
98/99 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Ruumiinrakenne ja kehonkoostumus vaikuttaa. Sitten henkilökohtaiset mieltymykset, viihtyykö hoikempana vai pyöreämpänä, tai ateleettisempana. Ikäkin vaikuttaa. Eikä pidä väheksyä hyvän olon merkitystä: missä painossa tuntuu hyvältä, on jaksavainen, eikä painoa tarvitse älyttömästi vahtia. Nämä tekijät huomioon ottaen BMI voi olla karkeasti arvioiden hyvä mittari eli kunhan pysyy normaalipainon sisällä tai ei poikkea paljoa normaalista indeksistä. Eli ihmisestä riippuen suunnilleen 48-64 kiloa hyvä skaala. 

Hyvin sanottu.

Vierailija
99/99 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta katsoin My body gallerya, kun 55kg ja 60kg sanottiin tankeiksi. Nämä ovat siis av-raadin mukaan tankkeja:

http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=160&age=a…

http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=160&age=a…

Jättää aika hiljaiseksi nämä av-ihanteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä