160-senttisen naisen sopiva paino?
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:54"]n. 50kg ihanne, pari kiloa yli tai alle ok. 55kg alkaa olla jo melkoinen tankki. [/quote] Mä en ole tankkia nähnytkään, vaikka pituudeltani oon 160 cm, ja painoa n. 60 kg. Riippuu niin paljon vartalotyypistä. Mulla muodot näkyy ihan selkeästi enkä siis ole tasapaksu. Miehet tykkää ;)
[/quote]
No siro et ainakaan missään nimessä ole. Itse olen 161 / 53 ja nuo kolme kiloa tarkoitus saada pois. Ja kyllä, silloin kun olen ollut timmeimmilläni ja selvästi hyväkuntoinen, painoin 49kg. Lihas ei todellakaan niin paljon paina että sillä selitettäisiin kymmeniä kiloja.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:54"]n. 50kg ihanne, pari kiloa yli tai alle ok. 55kg alkaa olla jo melkoinen tankki. [/quote] Mä en ole tankkia nähnytkään, vaikka pituudeltani oon 160 cm, ja painoa n. 60 kg. Riippuu niin paljon vartalotyypistä. Mulla muodot näkyy ihan selkeästi enkä siis ole tasapaksu. Miehet tykkää ;)
[/quote]
No siro et ainakaan missään nimessä ole. Itse olen 161 / 53 ja nuo kolme kiloa tarkoitus saada pois. Ja kyllä, silloin kun olen ollut timmeimmilläni ja selvästi hyväkuntoinen, painoin 49kg. Lihas ei todellakaan niin paljon paina että sillä selitettäisiin kymmeniä kiloja.
[/quote]
Siinä taas yksi kehonkuvaltaan vääristynyt anorektikko kitisee.
Kaikki ketkä painaa alle 50 on liian laihoja ja ei todellakaan 60 oo mikään tankki!!
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
50kg ei tee 160-senttisestä lähellekään anorektikkoa. Syön myös vähintään normaalisti, joskus normaalia enemmän ja siksi nyt onkin noita kiloja päässyt kertymään. Pitäisi ryhdistäytyä tosiaan. Mutta naurettavaa väittää että 160/60 olisi jotenkin hyvännäköinen yhdistelmä, kyllä tuossa on sellaiset n. 10kg liikaa tavaraa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
50kg ei tee 160-senttisestä lähellekään anorektikkoa. Syön myös vähintään normaalisti, joskus normaalia enemmän ja siksi nyt onkin noita kiloja päässyt kertymään. Pitäisi ryhdistäytyä tosiaan. Mutta naurettavaa väittää että 160/60 olisi jotenkin hyvännäköinen yhdistelmä, kyllä tuossa on sellaiset n. 10kg liikaa tavaraa.
[/quote]
On naurettavaa väittää että 160/60 olisi liikaa koska se riippuu ihan ihmisen kehosta ja lihaksen määrästä. Jos se kaikki olisikin pelkkää rasvaa ni sitten mutta lihaksikas 60 kiloinen ei todellakaan ole tankki tsi muuten ylipainoinen...
[/quote]
Mutta naurettavaa väittää että 160/60 olisi jotenkin hyvännäköinen yhdistelmä, kyllä tuossa on sellaiset n. 10kg liikaa tavaraa.
[/quote]
No kun ei ole liikaa, vaikka kuinka vänkäät. On normaalipainoinen, eikä sun mielipide sitä muuksi muuta.
No kun ei ole liikaa, vaikka kuinka vänkäät. On normaalipainoinen, eikä sun mielipide sitä muuksi muuta.
Ei olekaan liikaa siinä mielessä että olisi jotenkin vaarallista terveydelle, mutta ylimääräistä kropassa on taatusti ja hyvältäkään ei varmasti näytä tuollaisilla mitoilla.
Itse painan sairauteni takia 40kg. Ja se todellakin on liian vähän.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:54"]
n. 50kg ihanne, pari kiloa yli tai alle ok. 55kg alkaa olla jo melkoinen tankki.
[/quote]
BMI 21,5 sun mielestä tankki? Sairasta.
Alle BMI 20 on hoikka/laiha, mitä ikinä. Ja BMI 20-22 on tasan tarkkaan korkeintaan normaali. Ei tankki, ei pullukka. On siis olemassa myös muita määreitä vartalolle kuin hoikka ja tankki. Mutta nykyäänhän kaikki on niin mustavalkoista.
Totta täällä taas teini-ikäiset huutelee. Itse painoin alle 60 kiloa alle 16-vuotiaana. Teinin mitoissa siis jos paino 160 senttisellä alle 60 kg. Itse olen 160 cm ja painan 75 kg ja tavoitteena 65kg.
No sellanen oikeen pitkä ja komee musta mies ois se sopiva pano.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:02"] [quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:00"] [quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:02"] [quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:54"]n. 50kg ihanne, pari kiloa yli tai alle ok. 55kg alkaa olla jo melkoinen tankki. [/quote] Mä en ole tankkia nähnytkään, vaikka pituudeltani oon 160 cm, ja painoa n. 60 kg. Riippuu niin paljon vartalotyypistä. Mulla muodot näkyy ihan selkeästi enkä siis ole tasapaksu. Miehet tykkää ;) [/quote] No siro et ainakaan missään nimessä ole. Itse olen 161 / 53 ja nuo kolme kiloa tarkoitus saada pois. Ja kyllä, silloin kun olen ollut timmeimmilläni ja selvästi hyväkuntoinen, painoin 49kg. Lihas ei todellakaan niin paljon paina että sillä selitettäisiin kymmeniä kiloja. [/quote] Siinä taas yksi kehonkuvaltaan vääristynyt anorektikko kitisee. [/quote] 50kg ei tee 160-senttisestä lähellekään anorektikkoa. Syön myös vähintään normaalisti, joskus normaalia enemmän ja siksi nyt onkin noita kiloja päässyt kertymään. Pitäisi ryhdistäytyä tosiaan. Mutta naurettavaa väittää että 160/60 olisi jotenkin hyvännäköinen yhdistelmä, kyllä tuossa on sellaiset n. 10kg liikaa tavaraa. [/quote] On naurettavaa väittää että 160/60 olisi liikaa koska se riippuu ihan ihmisen kehosta ja lihaksen määrästä. Jos se kaikki olisikin pelkkää rasvaa ni sitten mutta lihaksikas 60 kiloinen ei todellakaan ole tankki tsi muuten ylipainoinen...
[/quote]
160/60 ei ole hyvännäköinen yhdistelmä, vaikkei terveydelle vaaraksi olekaan. Ja kyllä saa aikamoinen lihaskimppu tosiaan olla jos tuo painomäärä pelkästä lihaksesta tulee, hoh hoijaa. Iso nainen joka tapauksessa, vaikka sitten sitä täyttä lihasta olisikin.
54-kiloisena mulle valitettiin miten olen pelkkää luuta ja nahkaa. Tuohon painoon jouduin todella tarkasti vahtimaan syömisiäni. Onneksi hankin itsetunnon ja aloin syödä normaalisti. Nyt 59-kiloisena voin paljon paremmin ja olen saanut myös kehuja kohentuneesta ulkomuodostani.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:47"] [quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 05:58"] Miten ette voi ymmärtää, että ihmisiä on eri mallisia? Samoilla kiloilla voi näyttää vaikka miltä. Jos olet pötkelö tikkujaloilla ja AA-kupeilla etkä harrasta liikuntaa hirveästi niin kyllä se maha voi 55 kilossa näkyä. Toisella taas voi olla suuremmatkin kilot ihan muissa paikoissa DD-kupeilla ja hoikkaakin hoikemmalla vyötäröllä. Täältä voi katsella: mybodygallery.com [/quote] No katsopa sieltä 160 / 59 -kokoisia naisia :D Ei muuten ole mitään pieniä naisia... Minulla muuten on muodot, vaikka kiloja ei ole sitä 53 enempää. Muodot löytyi myös kun painoin 49kg, silloin mukana oli vielä nätti litteä vatsa, nyt kyllä pömpöttää kun olen repsahtanut... Muodokkuus kun ei tarkoita sitä, että pitää olla ylimääräistä. [/quote] Aa -kupit on susta muotoja vai? Kyllä sen nyt järkikin sanoo, että rinnat ovat rasvaa ja liian laihalla niitä ei ole. [/quote] Kukahan mahtoi sanoa, että minulla on AA-kupit? :D Ei jumalauta, kyllä täällä läskejä jaksetaan puolustella vaikka miten, mutta auta armias jos joku on paremmassa kunnossa niin ei voi olla mitenkään mahdollista. [/quote] :-D Kasva lapsi aikuiseksi. Luulet sä olevasi kaikkien mielestä maailman kaunein ja upein?
[/quote]
En, mutta kroppani on kyllä taatusti paremman näköinen kuin 160/60-kokoisella, vaikkei täydellinen olekaan.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:40"]Miksi normaalipainoisen pitäisi tiputtaa painoa?
[/quote]
Koska normaalipainoisellakin voi olla läskiä. Lisäksi "normaalipaino" on aika huikean väljä käsite. Yleensä siellä normaalipainon alemmassa päädyssä näyttää paljon paremmalta.
oon 160/47 ja mielestäni kaunis näin. Ihan litteä vatsa ja B-kupin pyöreät rinnat. käy hyvin mun kroppaan. Pyllyäki löytyy mut jalat on tikut.
Aloitankin treenaamaan jalkalihaksia ja muita lihaksia sekä kohottamaan kuntoa, painoa saa siis tulla lisää :) Painoin 2v sitten 39 ja olin aivan anorektinen, oikeasti. Onneksi läheiset pakotti hoitoon ja oli iso työ päästä tuohon 47kg mutta nyt voin todeta että onneksi sain painoa lisää! Näytän sentään naiselta :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:45"]
Kuten jo sanottu, riippuu ruumiinrakenteesta mutta n. 45-55kg olisi sopiva. Itse olen siiis 161cm pitkä ja hoikimmillaan painanut päälle 40kg, tuo yhdistettynä kovaan treeniin ja lähes rasvattomaan kroppaan ei ollut mitenkään ihailtavaa.. nyt 46kg on omalle keholle se sopiva paino, muodot löytyy mutta ylimääräistä ei.
[/quote]
160/46. Saattaa olla sun ihannepainosi kun katsot peiliin, mutta ei todellakaan miesten mielestä.
Oli rakenne mitä tahansa, niin tuollainen on surkean laiha!!!!
Oon 163/64. Löytyy lihasta koko kropasta, mutta vyötäröllä lilluu pömppölaardia. Parhaimmillani oon 55kg.
62kg