160-senttisen naisen sopiva paino?
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:19"]
Totta täällä taas teini-ikäiset huutelee. Itse painoin alle 60 kiloa alle 16-vuotiaana. Teinin mitoissa siis jos paino 160 senttisellä alle 60 kg. Itse olen 160 cm ja painan 75 kg ja tavoitteena 65kg.
[/quote]
Mä olen 160 cm ja 50 v. Olen painanut yli 60 kg vain raskaana ollessani, yleensä paino pysyttelee lukemissa 50-53. En usko olevani enää kovin teini, mutta hentorakenteinen kyllä olen.
Olisko mitään, että painavammatkin käsittäisivät, ettei 50-kiloinen välttämättä ole sen enempää teinimittainen kuin anorektikkokaan. Kiitos.
Entäs sitten 150cm normaali paino? Itse nyt 52 ja lihava mutta 47 voisi olla sopiva.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:59"]
Entäs sitten 150cm normaali paino? Itse nyt 52 ja lihava mutta 47 voisi olla sopiva.
[/quote]
Ei, kun pitää olla alipainoinen. 41 kiloa ja siitä alaspäin on sulle just hyvä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:02"]
[/quote]
[/quote]
Ömm, huomasitko, että kyseesä on 150 senttinen EI 160??? 41 on aika reilu 150 senttiselle.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:02"]
[/quote]
[/quote]
Ömm, huomasitko, että kyseesä on 150 senttinen EI 160??? 41 on aika reilu 150 senttiselle.
[/quote]
Joo, huomasin. Huomasitko sä, kuinka tosissani tuota ehdotin?
Just just. Kuten näät AP niin 38-40kg ehdottomasti. NOOOT.
Mun paino on vaihdellut 39-58 välillä. Kaikki huomautteli että näytän kurjalta kun aloin olemaan 48 ja alle. Vientiä ei ollut yhtään, vaikka yleensä sitä on ollut. Itse viihdyn nyt 53 kiloisena , mutta 58 ei ollut pullea näin jälkeenpäin vaikka silloin koinkin niin. Kuvissa näytän hyvältä, bikineissä ja vaatteet päällä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:19"]
Mun paino on vaihdellut 39-58 välillä. Kaikki huomautteli että näytän kurjalta kun aloin olemaan 48 ja alle. Vientiä ei ollut yhtään, vaikka yleensä sitä on ollut. Itse viihdyn nyt 53 kiloisena , mutta 58 ei ollut pullea näin jälkeenpäin vaikka silloin koinkin niin. Kuvissa näytän hyvältä, bikineissä ja vaatteet päällä.
[/quote]
Saatanan laiha luikku on 40 kiloinen nainen olipa sitte 150cm tai 170cm ja luisen kuiva sängyssä... t mies
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:19"]
[/quote]
Saatanan laiha luikku on 40 kiloinen nainen olipa sitte 150cm tai 170cm ja luisen kuiva sängyssä... t mies
[/quote] kyllä mä sen tiiän , luulin niissä kiloissa olevani hot. Mutta tulin järkiini.
Tän palstan mukaan pitää painaa alle 50kg tai on läski ja ihan sama onko 2kymppinen neitokainen vai 5kymppinen tantta. Kehdosta hautaan pitää painaa alle 50kg tai on läski luuseri. Ja ensimmäiset 30 vuotta se onkin aika helppo monelle mutta sen jälkeen voi tehdä tiukkaa jos ei ole himoliikkuja tai suolistosairas.
Ja ehkä jos on yli 180cm niin saa painaa yli 50kg.
Palstan syömishäiriöisten (onpa teitä paljon!!) mukaan kaikkien pitää pituuteen katsomatta painaa max 43 kiloa näköjään...kääpiöille sallitaan varmaan maksimissaan 10 kilon paino? Hitto että te olette sairaita, onneksi itse paranin syömishäiriöstä, on elämä paljon ihanampaa ja miehetkin tykkää. Mitat 158 ja 50, en ole läski vaan HOIKKA.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:28"]
Olettepas painavia! T. 163/42
[/quote]
Tiesitkö, että valtaosa miehistä pitää terveen hoikista, ei alipainoisista naisista?
Jotenkin kummallista, että monien palstalaisten mukaan on kyllä ihan normaali jos on normaalipainojakauman ylärajalla ("painavat luut", lihasta yms.), mutta sitten on sairas anorektikko, jos paino onkin siellä normaalin alarajalla.
Se on NORMAALIJAKAUMA hei, ja se ruumiinrakenne on ihan yhtä iso vaikuttaja siellä jakauman alapäässäkin. Jos on rakenteeltaan hentoinen ja kaita, ei mitenkään voi painaa yhtä paljon kuin joku rotevampi, luulisi tuon nyt olevan sanomattakin selvää.
Yleensäkään en tajua tuota älytöntä vakaan tuijottamista, katsokaa nyt hyvät ihmiset ennemmin siihen peiliin! Terveisin se 50-kiloinen viisikymppinen, joka EI todellakaan ole mikään laiha luikku vaan ihan NORMAALI. (Läskiäkin löytyy.)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:16"]
Jotenkin kummallista, että monien palstalaisten mukaan on kyllä ihan normaali jos on normaalipainojakauman ylärajalla ("painavat luut", lihasta yms.), mutta sitten on sairas anorektikko, jos paino onkin siellä normaalin alarajalla.
Se on NORMAALIJAKAUMA hei, ja se ruumiinrakenne on ihan yhtä iso vaikuttaja siellä jakauman alapäässäkin. Jos on rakenteeltaan hentoinen ja kaita, ei mitenkään voi painaa yhtä paljon kuin joku rotevampi, luulisi tuon nyt olevan sanomattakin selvää.
Yleensäkään en tajua tuota älytöntä vakaan tuijottamista, katsokaa nyt hyvät ihmiset ennemmin siihen peiliin! Terveisin se 50-kiloinen viisikymppinen, joka EI todellakaan ole mikään laiha luikku vaan ihan NORMAALI. (Läskiäkin löytyy.)
[/quote]
Mä taas ajattelen, että palstan mielestä painoindeksillä 20-22 on "aika pullea", ja tuo BMI:hän ei todellakaan ole normaalipainon ylärajalla. Alle tuon 20 on mielestäni hoikka, aika harvassa viestissä on sanottu normaalipainoisia anorektisiksi.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:16"]
[/quote]
Mä taas ajattelen, että palstan mielestä painoindeksillä 20-22 on "aika pullea", ja tuo BMI:hän ei todellakaan ole normaalipainon ylärajalla. Alle tuon 20 on mielestäni hoikka, aika harvassa viestissä on sanottu normaalipainoisia anorektisiksi.
[/quote]
Painoindeksilaskuri: "160 cm, 50 kg: Painoindeksi on 19,5. Normaali paino." Ja kuulemma tuo paino sopii korkeintaan anorektikoille tai keskenkasvuisille teineille, ei aikuisille naisille... Hohhoijjaa.
Tarvitseeko olla alipainoinen, ollakseen hoikka? Ja lähellä alipainoa ollakseen normaali? Sitten kun sellaiset tavalliset painoindeksit alkavat olla läskejä (20-25), niin mitä hittoa ne siitä yli menevät ovat? Super ihrakasoja?