Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä kerron teille aamuisen asian

Vierailija
07.01.2015 |

Olen toitottanut aina ja ikuisesti sitä asiaa, että minua ei kiinnosta nuoret miehenALUT. Ja minä pysyn sillä kannalla edelleen. Olen hetki sitten sinkkuuntunut ja pyörin taas tuolla vammaisilla nettideittisivuilla. Ensinnäkin, vaikka laitan selkeästi ikähaitarin näkyviin, nämä nuoret miehenalut tulevat aina kirjoittelemaan ihan pokkana, vaikka olisivat kolmekin vuotta alle minimi-ikävaatimuksen. No, melko kohteliaana henkilönä vastailen melkein kaikille suht ihmismäisille henkilöille, olkoonkin sitten liian nuoria. He menevät toki heti kaveritasolle, mutta sitähän en heti ilmoita. 

Mutta harvemmin näiden kanssa pääsee EDES sille kaveritasolle, koska nämä nuoret miehenalut ovat poikkeuksetta niin saamarin lapsellisia että itkettää melkein. Ensinnäkin kirjoitustaito on suurimmalla osalla aivan perseestä, yhdys sanoja ei osata ja äksdeet lentelevät viestistä toiseen. Muutenkin kirjoitusasu on sanalla sanoen lapsellinen.

Lisäksi ei tarvitse sanoa kuin yksi "väärä" sana, niin nämä alkavat inistä kuin pienet hiiret ja estävät. No, ihan sama, ei kiinnostanut alunperinkään.

Eikä kiinnosta tippaakaan teidän 20-vuotiaat, "kypsät" miehet (:D). Minua ei kiinnosta nuoret klopit, se on vain niin ja tulee olemaan. Ne liian nuoret voisivat vain tajuta olevansa liian nuoria ja that's it. 24-vuotias ei ole sama asia kuin 28-vuotias.

En tiedä, miksi se ei mene kaaliin sitten millään.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa oli "aamuinen asia"?

Vierailija
2/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOON OIKEESTI 16!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jostain mystisestä syystä lähes jokainen LIIAN NUORI miehenalku on joku amiksen käynyt sähköasentaja, autonasentaja tai rakennusalalla. BORING.

Mikäs siinä jos ne alat kiinnostavat, mutta jotenkin alkaa tulla ulos korvista nämä raksa- ja sähköpojat.

Vierailija
4/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:54"]

[/quote]

No ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, jos kello on 6:55 niin asiat ovat aika aamuisia.

Vierailija
5/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikä kiinnosta tippaakaan teidän 20-vuotiaat, "kypsät" miehet (:D). Minua ei kiinnosta nuoret klopit, se on vain niin ja tulee olemaan. Ne liian nuoret voisivat vain tajuta olevansa liian nuoria ja that's it. 24-vuotias ei ole sama asia kuin 28-vuotias." Miksi sua tarvis kiinnostaa, jos jollakulla on sen ikäinen mies niin anna olla ei se sun elämään pitäis vaikuttaa. Huhhuh, onpa sullakin ongelmat. :D

Vierailija
6/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:56"]

"Eikä kiinnosta tippaakaan teidän 20-vuotiaat, "kypsät" miehet (:D). Minua ei kiinnosta nuoret klopit, se on vain niin ja tulee olemaan. Ne liian nuoret voisivat vain tajuta olevansa liian nuoria ja that's it. 24-vuotias ei ole sama asia kuin 28-vuotias." Miksi sua tarvis kiinnostaa, jos jollakulla on sen ikäinen mies niin anna olla ei se sun elämään pitäis vaikuttaa. Huhhuh, onpa sullakin ongelmat. :D

[/quote]

Oletpas sinäkin tyhmä. Tarkoitin ehkäpä sitä, että täällä internetin ihmeellisessä maailmassa aina joku tärkeänä itseään pitävä henkilö tulee kertomaan, kuinka HÄNEN 20-vuotias miehensä (:D) on niiiiiiiiiiin kypsää, niin kypsää. Aivan kuin minua kiinnostaisi.

Vierailija
7/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko muuten derivoida ja integroida?

Vierailija
8/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:00"]

[/quote]

En osaa, miten niin? Tuliko tärkeä olo kun osasit sanoa kaksi hienoa sanaa? :D

Vierailija
9/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:00"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:56"]

[/quote]

Oletpas sinäkin tyhmä. Tarkoitin ehkäpä sitä, että täällä internetin ihmeellisessä maailmassa aina joku tärkeänä itseään pitävä henkilö tulee kertomaan, kuinka HÄNEN 20-vuotias miehensä (:D) on niiiiiiiiiiin kypsää, niin kypsää. Aivan kuin minua kiinnostaisi.
[/quote] Voi, olenpas tyhmä. Jos sua ei kiinnostaisi niin miksi kirjoitat tänne asiasta? Älä inise.

Vierailija
10/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derivointi on paras :DDD ja integrointi

Vierailija
11/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että itse olet täydellinen.

Vierailija
12/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:08"]

Se on hyvä että itse olet täydellinen.

[/quote]

Minä en kirjoittele miehille, joiden ikähaitariin en sovi. Soisin näille (esim.) 24-vuotiaille miehenaluille samaa. Jos minä en etsi sen ikäistä niin miksi sen ikäisen täytyy kirjoitella minulle?

Vierailija
13/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:56"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:54"]

[/quote]

No ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, jos kello on 6:55 niin asiat ovat aika aamuisia.
[/quote]

Eli jos puhut kesällä talvesta, asiasi on kesäinen?

Vierailija
14/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:04"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:00"]

[/quote]

En osaa, miten niin? Tuliko tärkeä olo kun osasit sanoa kaksi hienoa sanaa? :D
[/quote]

Olen kyllä ihan ekspertti näissä asioissa, ja jos nainen ei osaa derivoida tai integroida, on se melkoinen tyhjäpää.

Vierailija
15/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta :)

Vierailija
16/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:04"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:00"] Osaatko muuten derivoida ja integroida? [/quote]   En osaa, miten niin? Tuliko tärkeä olo kun osasit sanoa kaksi hienoa sanaa? :D [/quote] Olen kyllä ihan ekspertti näissä asioissa, ja jos nainen ei osaa derivoida tai integroida, on se melkoinen tyhjäpää.

[/quote]

Tyhjäpää tai niiden ap:n parjaamien raksa-amisten yms tasolla, koska derivointi nyt ainakin on ihan perustieto kaikille lukiossa edes pyörähtäneille. :D

Vierailija
17/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:04"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:00"] Osaatko muuten derivoida ja integroida? [/quote]   En osaa, miten niin? Tuliko tärkeä olo kun osasit sanoa kaksi hienoa sanaa? :D [/quote] Olen kyllä ihan ekspertti näissä asioissa, ja jos nainen ei osaa derivoida tai integroida, on se melkoinen tyhjäpää.

[/quote]

öööö.... pitikö tuon olla jonkin sortin loukkaus? :D Ei kyllä tunnu missään, kun kasvoton nobody sanoo netissä noin, eikä kyllä tuntuisi missään muutenkaan. Haukotus..

Vierailija
18/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:21"]

[/quote]

öööö.... pitikö tuon olla jonkin sortin loukkaus? :D Ei kyllä tunnu missään, kun kasvoton nobody sanoo netissä noin, eikä kyllä tuntuisi missään muutenkaan. Haukotus..

[/quote]

Sä kyllä sovit hyvin niille raksa- ja autoamiksille, täytyy sanoa. :)

Vierailija
19/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:00"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:56"] "Eikä kiinnosta tippaakaan teidän 20-vuotiaat, "kypsät" miehet (:D). Minua ei kiinnosta nuoret klopit, se on vain niin ja tulee olemaan. Ne liian nuoret voisivat vain tajuta olevansa liian nuoria ja that's it. 24-vuotias ei ole sama asia kuin 28-vuotias." Miksi sua tarvis kiinnostaa, jos jollakulla on sen ikäinen mies niin anna olla ei se sun elämään pitäis vaikuttaa. Huhhuh, onpa sullakin ongelmat. :D [/quote]   Oletpas sinäkin tyhmä. Tarkoitin ehkäpä sitä, että täällä internetin ihmeellisessä maailmassa aina joku tärkeänä itseään pitävä henkilö tulee kertomaan, kuinka HÄNEN 20-vuotias miehensä (:D) on niiiiiiiiiiin kypsää, niin kypsää. Aivan kuin minua kiinnostaisi. [/quote] Voi, olenpas tyhmä. Jos sua ei kiinnostaisi niin miksi kirjoitat tänne asiasta? Älä inise.

[/quote]

Kiinnostaisi mikä? :D ai ne (esim.) 24-vuotiaat pikkupojat? Kunhan vain ihmettelin, että miksi he kerta toisensa jälkeen kirjoittelevat minulle, vaikka en etsi sen ikäisiä ja se näkyy selkeästi.

Ei, minua ei siltkään kiinnosta.

Vierailija
20/49 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:21"]

[/quote]

[/quote]

Sä kyllä sovit hyvin niille raksa- ja autoamiksille, täytyy sanoa. :)

[/quote]

Sinähän et tunne minusta edes minimaalisen pientä osaa, mutta ole ihan mitä mieltä tahansa, eipä liikuta minua suuntaan eikä toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme