Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmani naisten perseen kanssa

Vierailija
06.01.2015 |

Minä tykkään muodokkaista ja täyteläisistä perseistä. Sellaisista muhkuista mistä on kiva ottaa kiinni.

Ongelma on se, että nämä perseet ovat hyviä vain alle 30-vuotiailla. Sen jälkeen ne yleensä lähtevät leviämään ja roikkumaan. Lopulta viiskymppisenä nainen on muuttunut sellaiseksi "tantaksi", jonka perse on kuin ladonovi. Tähän vielä liitetään lyhyeksi leikattu tukka, päälle kiskottu läskit peittävä hame ja muukin ikääntyminen, niin ei helvetti...

Siksi katson parinvalinnassa aina naisen äitiä. Jos äidin lantio on pysynyt kapeana, niin tytärkään ei luultavasti lähde leviämään. Muutenkin tämän tulevan perseen leviämisen näkee usein jo 20-vuotiaista.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

että berc ekana, sitten vasta luonne ja kaikki muu. :D  Kuullostat oikein mainiolta syömmein käppyrältä.

Vierailija
2/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meinaako ap, että vanhan naisen pieni perse olisi jotenkin kivempi katsella? Ettei laihalla vanhuksella ala nahka roikkua? Vähänpä tietää elämästä! :) Luulen, että ap:lla on tässä ongelmana naisten vanhuus ja vanhenemisen hyväksyminen ylipäätään, ei pelkkä perse. Mutta newsflash sulle poju: myös sinä vanhenet ja veltostut. Pus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien litteä ei ole ollut muoto?

Vierailija
4/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi paha tilanne ap.lla. montakohan noista kelpuuttamistasi perseistä saisit oikeasti panna. Veikkaan että noilla puheilla vähiin jää.

Vierailija
5/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne perseet kunnossa pysyyisivät, kun edes vähän kuntoiltaisiin.

Vierailija
6/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, ettei aloituksessa mainittu "ongelma" ole aloittajan ainoa ongelma ;)

Vierailija
7/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lättäperse on uuhh ja oohhh.

Vierailija
8/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea oikean tyyppisen perseen löytämiseen ap! Toivottavati muut kriteerisi naisessa eivät ole yhtä tiukkoja, sillä turhan vaikeaksi voi mennä. :)

Vierailija
9/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme: älä vie vävykokelasta katsomaan anoppia ennen rengastusta tai turvallisinta ettet ollekkaan ennen kuin kyseinen miekkonen on menettänyt viehätyskykynsä ja karismansa muihin naisiin ;*

Vierailija
10/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:57"]

Minä tykkään muodokkaista ja täyteläisistä perseistä. Sellaisista muhkuista mistä on kiva ottaa kiinni.

Ongelma on se, että nämä perseet ovat hyviä vain alle 30-vuotiailla. Sen jälkeen ne yleensä lähtevät leviämään ja roikkumaan. Lopulta viiskymppisenä nainen on muuttunut sellaiseksi "tantaksi", jonka perse on kuin ladonovi. Tähän vielä liitetään lyhyeksi leikattu tukka, päälle kiskottu läskit peittävä hame ja muukin ikääntyminen, niin ei helvetti...

Siksi katson parinvalinnassa aina naisen äitiä. Jos äidin lantio on pysynyt kapeana, niin tytärkään ei luultavasti lähde leviämään. Muutenkin tämän tulevan perseen leviämisen näkee usein jo 20-vuotiaista.

[/quote]

Aina? Joudutko parinvalintahommiin useastikin? Pyydätkö päästä jollekin kolmoisdeiteille naisen ja tämän äidin kanssa, vai miten tää käytännössä tapahtuu? Itse olen näyttänyt mieheni vanhemmilleni jopa yli puolen vuoden seurustelun päästä, nyksäni vasta parin vuoden seurustelun. Ei, minulla ei ole valokuviakaan äidistäni, joita olisin hänelle voinut esitellä.

Ehkä ihan hyväkin, mitenkähän siinä olisi käynyt, jos mieheni olisi nähnyt keskivartalolihavan äitini aikaisemmin :O

Vierailija
11/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän myös itse täyteläisistä takamuksista,mutta ei se minulle mikään vaatimus ole jos seurustella haluaisin.

Vierailija
12/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ♡

Vierailija
13/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, okei. Tykkäät muodokkaista perseistä ja joillakin naisilla ei näitä perseitä ole. Selvä. Hyvä että kerroit meillekkin tämän suuren mullistavan tiedon joka herättää keskustelua ja on jotenkin maagisella tavalla oli julistuksen arvoinen. More Power to you man, more Power to you.

Vierailija
14/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda homomiehiin.

Vierailija
15/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o? Ja mites tän sun ongelmasi nyt pitäisi koskettaa meitä?

Vierailija
16/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firstworldproblems...

Vierailija
17/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut kuvittelemaan että ketään kiinnostaa sinun persemieltymyksesi ja - ongelmasi? Taitaa olla aika helppo elämä sulla. Kivat sulle.

Vierailija
18/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:02"]

No, okei. Tykkäät muodokkaista perseistä ja joillakin naisilla ei näitä perseitä ole. Selvä. Hyvä että kerroit meillekkin tämän suuren mullistavan tiedon joka herättää keskustelua ja on jotenkin maagisella tavalla oli julistuksen arvoinen. More Power to you man, more Power to you.

[/quote]

Muodokas perse on kiva nuorella. Vanheneva muodokas perse ei yleensä ole kaunis katsoa. Siksi naista pohtiessa pitkän aikavälin sijoituksena, kannattaakin huomio kiinnittää kapealantioisiin, eikä niin muodokkaan perseen omaaviin naisiin.

Vierailija
19/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kehuu mun persettä! 

T: 22v "muhkea" peppu, jota usein kehutaan ;) 

Vierailija
20/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:02"]

[/quote]

Muodokas perse on kiva nuorella. Vanheneva muodokas perse ei yleensä ole kaunis katsoa. Siksi naista pohtiessa pitkän aikavälin sijoituksena, kannattaakin huomio kiinnittää kapealantioisiin, eikä niin muodokkaan perseen omaaviin naisiin.

[/quote]

Sama juttu miehillä. Vähän läskiperse on parinkymmenen vuoden päästä todennäköisesti vielä enemmän läskiperse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän