Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmani naisten perseen kanssa

Vierailija
06.01.2015 |

Minä tykkään muodokkaista ja täyteläisistä perseistä. Sellaisista muhkuista mistä on kiva ottaa kiinni.

Ongelma on se, että nämä perseet ovat hyviä vain alle 30-vuotiailla. Sen jälkeen ne yleensä lähtevät leviämään ja roikkumaan. Lopulta viiskymppisenä nainen on muuttunut sellaiseksi "tantaksi", jonka perse on kuin ladonovi. Tähän vielä liitetään lyhyeksi leikattu tukka, päälle kiskottu läskit peittävä hame ja muukin ikääntyminen, niin ei helvetti...

Siksi katson parinvalinnassa aina naisen äitiä. Jos äidin lantio on pysynyt kapeana, niin tytärkään ei luultavasti lähde leviämään. Muutenkin tämän tulevan perseen leviämisen näkee usein jo 20-vuotiaista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olinkin jo kaksikymppisenä leveäperseinen, vaikka muuten hoikka, mutta silti mies löytyi. Hyvä puoli oli, että varmaan ruma persemys piti kaukana ap:n tapaiset pinnalliset kusipäät...

Vierailija
22/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan perse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on isäkin ja kumman sukuun vaan voi lähteä ruumiinrakenteessa. Mun äiti esim. suora vyötärölihava lauta. Minä tiimalasimallinen, jolla taipumusta kerätä rasvaa lantiolle ja reisiin. Ihan niinkuin isäni äiti. Että jos naisen äiti on timmi mimmi, niin se ei ole vielä mikään tae.

Vierailija
24/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:06"]

Mikä saa sinut kuvittelemaan että ketään kiinnostaa sinun persemieltymyksesi ja - ongelmasi? Taitaa olla aika helppo elämä sulla. Kivat sulle.

[/quote]

Onhan tässä toki positiivista se, että ap tiedostaa todellisen ongelman olevan hänen omassa päässään, ei naisten perseissä. Aloittaja on selvästi kehityskelpoinen yksilö :)

Vierailija
25/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä ja muodokas on paras. Ei liian muhkea saati sitten muhkuinen yööök. Selluliitti on pahinta. Treenatkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan