Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on viimeisin hyvä tekosi?

Vierailija
06.01.2015 |

Viimeisin tekemäsi hyvä teko ja mitä joku on tehnyt sinulle. Kaikki pienetkin asiat piristävät päivää!

Tänään autoin naista keräämään levinneet ostoksensa maasta. Mies juoksi kadulla perääni antaakseen minulle kuulokkeeni jotka olin tiputtanut kadulle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin namusia lapsille.

Vierailija
2/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä teen jatkuvasti, tosin en niitä juurikaan ajattele enkä koe hyvinä tekoina, koska saan työstäni palkan... olen myyjä ja useimmiten haluan auttaa asiakkaita "enemmän" mitä minulta odotettaisiin, joten ehkä nekin hyviksi teoiksi laskettaisiin..!

laitoin 100e Syyrian pakolaisleirien avustamiseen ja kolikoita pelastusarmeijan joulukeräykseen. Oman perheen ilahduttaminen ja auttaminen on arkipäivää, en oikein edes muista.....mitähän mulle on viimeks tehty, ainakin mies oli lasten kanssa toissa-aamun jotta mä sain nukkua kun oli univelkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha.

Vierailija
4/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehen mennä nukkumaan, vaikka en ole saanut seksiä moneen päivään.

Vierailija
5/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailin tuntemattomalle lapselle hänen innokkaasti selittäessään uusista pinkeistä luistimensuojista.
Lapsen äiti näytti minusta kiitolliselta siitä etten sulkenut korviani lapsen jutuilta.

Tuli hyvä mieli.

Vierailija
6/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kirjastonhoitaja oli ystävällinen kun varasin uutuuskirjoja. Tuli hyvä mieli hyvästä palvelusta.
Itse autoin tänään työkaveria erään ylimääräisen tehtävän kanssa.

Vierailija
7/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin naapurissa asuvan vanhan pariskunnan kanssa kaupassa, heillä kun ei ole omaa autoa, ja vaikka matkaa onkin vaan n. 1km, niin -20 pakkasilla ja liukkaalla kävelytiellä ei kovin hyvä idea lähteä talsimaan. (tämä sis eilen, jos joku ihmettelee.. :))
Ja tänään tullessani lenkiltä mieheni oli laittanut mulle lemppariteetä valmiiksi.. :) pieni asia, ja silti tulin siitä onnelliseksi.

Vierailija
8/8 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan tule mitenkään erityisen onnellinen olo, jos teen muille tuollaisia kivoja tekoja. Olen sitä kyllä hartaudella kokeillut, kun tällaisen random acts of kindness -meiningin pitäisi tuoda hyvää mieltä. Kyllä sitä onnellisuutta vain lisää se, että tekee itselleen hyviä tekoja ja elää sillä tavalla kuin haluaa.