Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottakaas vähän positiivisemmat vibat päälle välillä

Vierailija
15.02.2024 |

Energia täällä palstalla on todella alhainen ja huono. Sen huomaa kun tekee itse jotain kivaa ja normaaleja juttuja, sitten tulee kahvin kanssa tänne niin mieliala latistuu samantien. 

Kaikki aloitukset on negatiivisia ja valittamista ja "en voi sietää" tyyppisiä

Te ette itse edes välttämättä huomaa sitä energiaa koska te ootte niin tottunu siihen. Koittakaa tehä jotain muuta niin tajuatte. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan positiivisia aloituksia ja asioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnäppäs nyt joku koivuhalko suolees.

Vierailija
4/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
5/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää paikka ei oo mulle eikä luultavasti sulle. Et voi oikein päättää miten (posi/nega) muut saa olla. Eksyin tänne itse kun googlailin tietoa hajuvedeltä ja aloituksesi osui silmään.

Jos oot oikeesti tämän paikan ja näiden ihmisten yläpuolella, näytä se. Eikä se ole valittaminen vaan etsiytyminen sinne missä viihtyy.

Vierailija
6/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sinähän voit auttaa meitä siinä! Kun sinulla on hyvä mieli niin tee kivoja ja positiivisia aloituksia tänne, ei siihen sellainen pysty jolla on mieli maassa jo valmiiksi.

Vierailija
7/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse takerrut jokaiseen negatiiviseen vibaan?

Vierailija
8/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ..Juce Leskisen sanoin ollaan ihmisiksi.......minä olen tarvittessa paha..mutta se riippuu teistä,jos te haluatte .........................?

Vierailija
9/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä odotat kun suomen kaikki mielenterveysongelmaiset kokoontuvat yhteenpaikkaan purkamaan pahaa

Vierailija
10/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä odotat kun suomen kaikki mielenterveysongelmaiset kokoontuvat yhteenpaikkaan purkamaan pahaa

No laitetaan tietenkin ..sinne mihin ne kuuluukin,monttuun taikka jonnekkin saareen niinkuin ennenkin.????

Vierailija
11/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisi edes huono syy positiivisuuteen. No oli sittenkin yksi. Pandan sininen levy suklaata. Ei sillä kuuhun mennä mutta jotain hyvää.

M

Vierailija
12/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun tulee..en tarkoita mälliä..vaan mietikää oikeasti,kuinka paljon välitän sinusta...ja kaikesta mitä mulla sulla on.????

Vierailija
13/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olisi edes huono syy positiivisuuteen. No oli sittenkin yksi. Pandan sininen levy suklaata. Ei sillä kuuhun mennä mutta jotain hyvää.

M

Mulla oli Fazerin sinistä vielä jäljellä pari palaa että sai vähän edes jälkkäriä ruoan päälle..ja kyllä sillä kuuhun pääsi 🚀

Vierailija
14/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä nöyrästi anteeksi,mutta en ole väärässä, olen märtyyri..minua on petetty,,minut häpäisty operaattorit..olen väsynyt vääryyteen tahdon pois tästä elämästä,kukaan ei ymmärrä että olen mies ja ostan köyden..lähden ikuisuuteen.

Vierailija
15/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko-ohjelmointi ja matala värähtely syötetään ihmisille ja tiedottomuus paremmasta rehottaa maailmassa. Jokaisen on itse löydettävä tie ja yleensä se käy vasta pohjakosketuksen kautta, jos on ylipäätään löytyäkseen. 

Vierailija
16/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

elko-ohjelmointi ja matala värähtely syötetään ihmisille ja tiedottomuus paremmasta rehottaa maailmassa. Jokaisen on itse löydettävä tie ja yleensä se käy vasta pohjakosketuksen kautta, jos on ylipäätään löytyäkseen. 

Kuule sullahan on järkeä,tee musta ihminen ennen kuin musta tulee ihmisssusi,auta minua tahdon olla sulle hellä  uhhhhhhhhhhhhhuu.??

Vierailija
17/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elko-ohjelmointi ja matala värähtely syötetään ihmisille ja tiedottomuus paremmasta rehottaa maailmassa. Jokaisen on itse löydettävä tie ja yleensä se käy vasta pohjakosketuksen kautta, jos on ylipäätään löytyäkseen. 

Kuule sullahan on järkeä,tee musta ihminen ennen kuin musta tulee ihmisssusi,auta minua tahdon olla sulle hellä  uhhhhhhhhhhhhhuu.??

Kiitos! Kaikki alkaa rauhallisesta hengityksestä ja hetkeen keskittymisestä. Mieli luo tehokkaasti kaikenlaisia ajatuksia menneestä ja tulevasta, mutta pohjimmiltaan todellista on vain nykyhetki. Kun oppii irrottautumaan kuonasta niin tilalle voi tuoda pala kerrallaan mehevempää ja henkevämpää kakkua. 

Hellyttely kannattaa aloittaa itsestä. 

Vierailija
18/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sulle,olen aika veijari ja kaikkia on tapahtunut,mutta pitäis ilmeisesti pysähtyä ja neuvojen mukaan ja olla vaan..-ottaa niin sanotusti happea.?

Vierailija
19/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sulle,olen aika veijari ja kaikkia on tapahtunut,mutta pitäis ilmeisesti pysähtyä ja neuvojen mukaan ja olla vaan..-ottaa niin sanotusti happea.?

Hengitä, pysähdy ja irrottaudu oikeastaan kaikesta oppimastasi. Viimeisin ottaa aikaa, joten mitään kiirettä tai hätää ei ole. Oivallukset tulevat aikanaan. 

Vierailija
20/22 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että vastasit kuittaan ja otan neuvosta ....tiedät.kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme