Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko smoothieta juoda liikaa?

Vierailija
06.01.2015 |

Voiko siis tulla jotain 'vaarallisia' haittavaikutuksia, kuten esim. veden juonnista voi kuolla? Miehen kanssa juodaan paljon ja nyt on pierettänyt hyvin paljon ja tullut ripulia..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, ihan samalla tavalla siitä smoothiesta voi tulla vesipöhö kuin hanavedestäkin. Lähinnä nyt vaarana on kai lihominen.

Vierailija
2/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mitäs itse luulisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juonut tänään 4l smoothieta nimittäin :/ se on laihdutusherkkuani etten syö suklaata/sokeria..

Vierailija
4/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos kaloria smoothiesi ovat tähän mennessä kerryttäneet? Terveellistäkin voi syödä liikaa, eikö vain.

Vierailija
5/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Smoothiehan voi olla ihan mitä vain tehosekoittimessa muussattua. Mistä me tiedetään, mitä ap:n smoothie sisältää...

Vierailija
6/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:31"]

Oon juonut tänään 4l smoothieta nimittäin :/ se on laihdutusherkkuani etten syö suklaata/sokeria..

[/quote]

Selvä juttu. Tää on sitten provo tai ap:lla viiraa päästä.

Vierailija
7/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehua vähän, banaania, mansikoita, rypäleitä, persikkaa ja kiiviäkin ollut.2L kannullinen aina täyteen.

Vierailija
8/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo provo, olen iso sokeriaddikti ja mieli tekee smoothietakin koko ajan :/ siksi kysynkin voiko liikaa juoda.

Vierailija
9/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi juoda liikaa! Jos tosiaan muussaat nuo luettelemasi ja litkit niitä neljä litraa päivässä, niin saat todella ison energiapaukun  ja sitä sokeria niistä. Lihot, sanalla sanoen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän