Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit tuliaisiksi yhden yön yöpyjiltä?

Vierailija
06.01.2015 |

Me olemme 4-henkinen perhe.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakumppu tai viinipullo. Mä en toivo ainakaan mitään herkkukoreja, mitä sillä korilla tehdään jälkeenpäin?

Mä en toivo myöskään vieraiden tuovan omia lakanoita. Saa toki jos meidän ei kelpaa.

Vierailija
42/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin ehkä eniten jos vieraat toisi jotain kivaa lapsille. Siis vaikka puuhakirjan tms. Lapset aina muistaa sellaiset.
Ruokaa ei tarvitse tuoda, olenhan sitä vartavasten jo vieraille varannut niin olisi tyhmää jos toisivat jotain mitä meillä jo on yllinkyllin. Korkeintaan jos jotain haluaa tuoda niin sellaista mikä ei pilaannu piankaan. Ei alkoholia meille kiitos, mikäli lapset kotona. Se tuntuisi suoralta vihjaukselta että sitä pitäisi sitten tarjoilla myös heidän aikana.

Samoin mä en toivo vieraiden tuovan omia lakanoita....reissuun pitää muutenkin pakata niin ehkä se nyt on helpompi ottaa mun kotoa ne lakanat, säästäkööt kasseistansa tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä evästä (vaikka aamiaistarvikkeita) ja viinipullo. 

Vierailija
44/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:38"]Samoin mä en toivo vieraiden tuovan omia lakanoita....reissuun pitää muutenkin pakata niin ehkä se nyt on helpompi ottaa mun kotoa ne lakanat, säästäkööt kasseistansa tilaa.

[/quote]

Rehellisesti, kuinka monelta sinkulta voi olettaa löytyvän neljät vierasliinavaatteet ja neljä peittoa tyynyineen?

Vierailija
45/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:38"]Samoin mä en toivo vieraiden tuovan omia lakanoita....reissuun pitää muutenkin pakata niin ehkä se nyt on helpompi ottaa mun kotoa ne lakanat, säästäkööt kasseistansa tilaa.

[/quote]

Rehellisesti, kuinka monelta sinkulta voi olettaa löytyvän neljät vierasliinavaatteet ja neljä peittoa tyynyineen?
[/quote]

No ylipäätään kuinka monella perheelliselläkään on neljää vierastäkkiä/tyynyä? Ei meillä ainakaan, mutta toisaalta harvoin meillä käykään yövieraita kun kaikki sukulaiset ja kaverit asuu lähellä...

Vierailija
46/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos olis omat lakanat mukana.

Vierailija
48/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:38"]Samoin mä en toivo vieraiden tuovan omia lakanoita....reissuun pitää muutenkin pakata niin ehkä se nyt on helpompi ottaa mun kotoa ne lakanat, säästäkööt kasseistansa tilaa. [/quote] Rehellisesti, kuinka monelta sinkulta voi olettaa löytyvän neljät vierasliinavaatteet ja neljä peittoa tyynyineen? [/quote] No ylipäätään kuinka monella perheelliselläkään on neljää vierastäkkiä/tyynyä? Ei meillä ainakaan, mutta toisaalta harvoin meillä käykään yövieraita kun kaikki sukulaiset ja kaverit asuu lähellä...

[/quote]

Niinpä. Siksi olisi kiva että toisivat edes liinavaatteet niin on jotain laitettavaksi torkku- ja matkahuopien ja sohvan koristetyynyjen päälle...

Vierailija
49/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte meillekään tuoda omia ruokia eikä omia lakanoita, mutta nämä on niin mielipideasioita. Jos yhdeksi yöksi tullaan, niin tuliaisksi voi tuoda vaikka kahvipaketin ja itselleen mieleistä jotain, mitä sitten laitetaan yhteiseen pöytään. Vaikka kahvileipää tms. Mutta yhden yön yli yöpyjiltä en odota mitään. Nämä on aina niin tapauskohtaisia. Itse toimin kyllä eri tavalla kuin itse toivon meille tulijoiden tekevän, ja yleensä vien aina jotain. Yhdelle tuttavapariskunnalle ei auta viedä mitään, vaan pitää kysyä mitä haluavat. Haluavat kyllä jotain, mutta itse päättää, mitä. Miehen veljelle voi taas viedä ihan mitä tahansa. Lapsuudenkotiini, jossa asustaa vähävarainen veljeni poikamiehenä, vien suunnilleen kaikki ruuat ja minä teen kaiken ruuan ja päätän myös kaikesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän