Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
521/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.

Jos vientiä on nolla, niin mä luulen että sä et nyt kyllä ole osannut arvioida omaa viehättävyyttäsi oikein. Tuskin olet niin hyvännäköinen kuin itse arvioit.

Ei kyseessä ole pelkästään oma arvio vaan myös muilta saatu palaute. Monesti kroppaani on kehuttu ja myös kasvoja. Kroppaa kuitenkin enemmän. Useimmat sanoo että se on kuin kilpaurheilijan.

Jos naispuolinen ystäväsi kehuu kroppaasi, mutta vartalosi ei käännä miesten päitä, niin arvaa mitä: ne kehut mitä sait ovat valheellisia.

Miehen silmä on satojen tuhansien vuosien aikana kehittynyt spottaamaan seksikkään naisvartalon vaikka sadan metrin päästä. Jos miehet eivät sinusta innostu, siihen on kyllä syynsä, ja hyvin todennäköisesti se on ulkonäkösi.

Vierailija
522/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on todella ulkonäkökeskeinen paikka. Onneksi voin antaa pakit, ettei tarvi huolia ulkonäön perään olevaa puolisoa.

Ymmärrän terveysaspektin. Kävelevänä puudelina olemista en niinkään.

Jos laihdutatte, laihduta itsesi vuoksi. Älä siksi että pääsisit pokaaliksi.

Jos ottaa ulkonäön pois niin mitä nainen tarjoaa miehelle parisuhteessa?

Nainen voi tutkimustenkin mukaan paremmin ilman miestä. Pidemmän päälle mies muodostuu riesaksi.

Kaikki naiset eivät tunnu olevan tätä mieltä. Tälläkin palstalla on viikoittain avauksia joissa tuskaillaan kuinka miehet eivät katso tai kiinnostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on todella ulkonäkökeskeinen paikka. Onneksi voin antaa pakit, ettei tarvi huolia ulkonäön perään olevaa puolisoa.

Nainen voi tutkimustenkin mukaan paremmin ilman miestä. Pidemmän päälle mies muodostuu riesaksi.

Kaikki naiset eivät tunnu olevan tätä mieltä. Tälläkin palstalla on viikoittain avauksia joissa tuskaillaan kuinka miehet eivät katso tai kiinnostu.

Seurustelu on tasan niin kauan kivaa kun et joudu itse olemaan suhteessa.

Vierailija
524/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et millään keksi mitään niin eikö sun sitten ole parempi olla ilman?

Vierailija
525/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku saattaa vielä kuvitella, että miehellä olisi jotain annettavaa hänelle. Mutta älä sinä suotta huoli, äkkiä ne harhaluulot kyllä karisee. Ja ei sun tarvii ketään ottaa, joten olet turvassa. 🙂

Vierailija
526/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään että naisella on muotija, ei noi alipainon rajoilla olevat fitness-hullut kiinnosta. Hieman muodokkaampaa naista on myös ihanaa halailla :)

Vierailija
527/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä paljon mielummin suhteessa miehen kanssa jota rakastan, kuin että olisin yksin.

Vierailija
528/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapina vaakakapinaa vastaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että johtuu vartalosta.

Mun ympärillä on aina ollut paljon miehiä ja saan myös paljon kehuja.

Olen 164cm pitkä ja parhaiten ollut vientiä 60-67 kilossa eli täysin normipainossa. Minulla muodokas vartalo vielä kaiken lisäksi.

Vientiä oli myös 90 kiloisena. Nyt 76 kiloa (laihdutan) ja saan huomiota edelleen, 39-vuotiaanakin vaikka olen naimisissa. Muiltakin siis kuin mieheltäni.

Kyllä, kyllä:D jokaisella keski-ikäisellä palstamammalla on varmasti miehiä pyörinyt ympärillä lihvanakin:D Ilmeisesti heillä on portti johonkin toiseen ulottuvuuteen, jossa on rajattomasti miehiä kun jokaisen pulskan tädin ympärillä on vähintään 50 miestä.

Juuri näin. Ja miten hitossa 67kg Ja 164cm on enää normaalipaino ? 164cm Ja painosi tulisi olla 49 - max 54kg, ellet nyt omaa jättirintoja. Isoilla rinnoillakin max 56 - 59kg. Aivan kuten kaverini sanoi, naisen paino alkaa nelosella tai vitosella. Nyt tulee rankkaa tilitystä miten 180cm voi alkaa vitosella. Ok, naisen paino sentit yli metrin - 10 / 15. Normaali 180cm painaa 65kg. + muutama kilo jos kuppikoko on d tai suurempi.

Tästä varmasti saa jättiryöpytyksen tällä kehopositiivisuuden ja vaakakapina -aikana. Ylipainoa 10kg + naisten hyökkäys. Nämä jo aikoja sitten suklaan kanssa kihloihin menneet naiset samaan aikaan vinkuvat miten miehet voi haluta laihoja pulkannaruja, kun omana sivuprofiilina ensin ovesta tunkee maha ja sitten vasta muu keho. He myös haluavat komean ja lihaksikkaan miehen isolla patukalla, mutta yksikään mies ei voi haluta vastaavaa. Sairaalloinen ylipaino on myös Vakava terveysriski. Verrannollinen päihteiden liikakäyttöön. Sillä päätyy kuolleeksi 40v +. Mutta täytyyhän sipsejä, jäätelöä, suklaata ja nyhtöpossua saada lähes päivittäin. Juomana myös toimii Coca Cola tai joku muu kaloririkas juoma. Vesi kun kuuluu niille vinkuheinille. Ja oi Herran kiesus jos jossain joutuu kaksi kerrosta rappusia kävelemään, sinne ei toiste mennä.

Tuntuu kuin normaaleja mieltymyksiään pitäisi hävetä. Jos valitset ennemmin 30v+ laihan tai fitnes tytön ja pidät pienistä rinnoista, niin olet sovinisti ja pahasti väärässä. Sinun tulee Mervi Tapola vaimoksesi ottaman. Ja ei en itse ole pönäkkä, impotenssi enkä alkoholisti.

Kyllä osaa jotkut olla tyhmiä!!! Tajuatko että vartalomalleja on erilaisia. Toiset oi syödä mitä vaan ja paino ei nouse. Toinen saa kilon kun katsookin kakkupalaa kohti. Lihas painaa. Liikkumaton ja laiha ei todellakaan ole hyvässä kunnossa mutta bmi on tasan vähemmän kuin lihaksikkaalla ja liikkuvalla. Joillakin jotka syövät terveellisesti ja liikkuvat paljon ovat silti hieman pyöreitä muodoiltaan ja painoltaan, koska vartalo on sen tyyppinen. Kyllä saa olla varsinaisen idiootti jos ei perus asioita ymmärrä.

Haha, osaat kyllä olla tyhmä jos luulet että on "vartalomalleja", joiden mukaan ihmisistä tulee lihavia/laihoja, kaikki ollaan ihmisiä. Joillakin aineen vaihdunta eri tasolla. Mutta ei niitä kiloja tule helposti lisää jos syö sen mitä kuluttaa. Kiloja tulee lisää ainoastaan jos syö enemmän kuin kuluttaa. Täytyy olla tavan taliaivo jos ei tätä ymmärrä. Kaikki sairaalloisen ylipainoiset ihmiset keitä tunnen, syövät aivan järkyttäviä määriä ruokaa viikottain. Litran paketti jäätelöä hulahtaa hetkessä. Käyttävät juomalasina vähintään 0,5l tuoppeja. Jos söisivät vain 1/5 osan siitä mitä nyt, lisää kiloja tulisi silti. Karkit tilataan tukuista jota saattaa mennä kilo päivässä jne.

Ei se paino johdu vartalotyypistä, vaan rakkaudesta ruokaan.

Napakymppi. Kaikki PAINOTAN KAIKKI ne joita olen läheltä seurannut tämän kehopositiivisyyden ja tämän vanhan mallin "minulla on isot luut" mantraa hakevilla naisilla kyllä tyhjentyy kahvipöydän pulkalautanen ihan itsestään. Äläkä katso sinne kakkuun päinkään, jos se kerran lihottaa. Katso tietosanakirjasta paljonko luusto painaa. 100% ihmisten luurangoista on alle 10kg. Vartalomalli NIMEOMAAN tulee siitä mitä syöt. Et sinä eikä KUKAAN ilmasta liho. Sopii katsella esim aasian maiden ihmisiä. Onko siellä ylipainoongelmaa ? Ei ole kun kaikki ei ole tehty sokerista ja ravinto on kasvis-kala painotteista. Sitten siihen päälle se oluen tai siiderin määrä mitä viikossa nautitaan.

Sitten tämä tekosyiden kirjo. En voi liikkua kun polvet ja selkä on huono ja astma vaivaa. Polvien ja selän kuntoon voi Nimenomaan painolla vaikuttaa. Astmakin vaivaa 90% vähemmän kun pudotat reilusti painoa. Pitää 100% paikkansa. Itsellä oli 20kg painavampana monenlaista lääkettä kuten verenpaine ja -astmalääkkeet. Nyt reseptilääkkeitä on tasan nolla.

En sano, ettei elämää pidä elää eikä mitään hyvää koskaan saa. Syö kerran viikossa useampi suklaapatukka tai vaikka kokonainen karkkipussi ja juo 0,5 limpparia samalla. Mutta kuutena päivänä viikossa Sitten ei. Ja jos valitsisit raskalais-nugettien sijaan kalaa ja kasviksia, niin sitä työtä sen painon pudotukseen ei oikeestaan tartte paljon mitään tehdä. Terveellisen ruuan kun vielä linkität siihen, että kävelet muuallekin kuin autolle ja postilaatikolle niin kilot karisee silmissä. Painon pudotessa sat myös ihmetellä miten et ole enää niin väsynyt koko ajan. Et ehkä myöskään tarvitse uutta potenssi tai masennuslääkereseptiä (siis myös miehille). Väsymys, masennus ja seksuaaliset ongelmat ovat kuin paha muisto kun saat elopainoa 10 - 20kg alemmas.

Totta. Itse lopetin alkoholin ja limut ja tuoremehut. Enkä syö enää iltaisin, niin oon laihtunu jo kuukaudessa 5kg

Vierailija
529/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä. Olen aina ollut superhoikka - ja saanut kuulla siitä vaikka mitä rumaa. Koska kyllä muotoja pitää olla, ja jotain mistä ottaa kiinni. 

Eli muodokas ja hoikka - joo.

Mutta ei todellakaan että sitä enemmän pitävät, mitä hoikempi.

Vierailija
530/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.

Luulisi kyllä todellakin, että juuri tuo sinun vartalo hoikka, mutta muodokas tiimalasi olisi se halutuin. Mutta tosiaan, mitä laihempi ja muodoton niin tuntuu olevan kovassa suosiossa miesten keskuudessa.

-Ap

No voi hyvänen aika mikä itku ja poru! Tarvitseko monenkin ukon ihailua vai riittäisikö sulle se yksi vain?

Vierailija
531/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alipainoinen, mutta on isot rinnat. Miehet on tykännyt.

Vierailija
532/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prnossa on teen osiot suosittuja (muodottamat naiset).

Vierailija
533/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muodokas pylly tekee naisen.

Onko silloin vähemmän nainen jos on lättäpylly ?

Vierailija
534/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja laihdutin itseni lievästä ylipainosta normaaliin (BMI:n mukaan normaalipaino). Olen siis pienikokoinen muutenkin ja vaatekokoni on nyt XS/34. Syön terveellisesti ja urheilen, sekä tarkkailen kyllä syömisiäni, sillä muuten en pysy tässä painossa. Hyvinvoinnissa muutos on valtava entiseen verrattuna. Vatsakivut, alakuloisuus ja väsymys lähtivät pois. En voi kuvitellakaan, että palaisin vanhaan ruokavalioon, vaan pitäydyn edelleen tarkassa ruokavaliossani. Ruokavalioni on niin runsasproteiininen, että nälässä ei tarvitse olla.

Lisäksi ulkoinen olemus nuoreni huomattavasti ja saan katseita kyllä joka paikassa. Kiva on ostella myös vaatteita, kun kaikki käy. Ihmettelin kyllä sitä, kun aiemmin ollessani ylipainoinen kukaan ei huomauttanut ulkonäöstäni, vaan nykyään saan piikikkäitäkin kommentteja työpaikan pullukoilta naisilta. En muuta syytä siihen keksi, kun kateus ja itsekurin puute. Itsekuria laihduttaminen ja ihannepainossa pysyminen vaatii ainakin silloin, jos on taipumusta lihoa herkästi. Mutta olen aivan varma siitä, että kaikille tulee varmasti parempi olo silloin, kun pääsee ylipainosta pois normaalipainoon. Ylipaino on aina terveellisyysriski.

Älä selvitä, luulet vain olevasi pullukoita parempi ja seksikkäämpi, terveysriskit ovat hurskastelua, mummoni eli lähes 100 vuotiaaksi eikä ollut nuorenakaan mikään luuperse

Mun pappa selvisi sodasta, joten ei se voi vaarallista olla. Se sota siis. Eli yli 90 vuotiaaksi.

Vierailija
535/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä paljon mielummin suhteessa miehen kanssa jota rakastan, kuin että olisin yksin.

Miehen rakkaus on aina ehdollista. Joudut pitämään itsesi tikissä ollaksesi rakkauden arvoinen. Sinkkuna saat sairastua, rypistyä, lihoa ja laihtua ihan vapaasti. Ei tarvi pelätä jättöä.

Miten muuten selität omaishoitajien olevan useimmiten naisia? Nainen yleensä jätetään vanhuuden ja sairauden takia.

Vierailija
536/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja laihdutin itseni lievästä ylipainosta normaaliin (BMI:n mukaan normaalipaino). Olen siis pienikokoinen muutenkin ja vaatekokoni on nyt XS/34. Syön terveellisesti ja urheilen, sekä tarkkailen kyllä syömisiäni, sillä muuten en pysy tässä painossa. Hyvinvoinnissa muutos on valtava entiseen verrattuna. Vatsakivut, alakuloisuus ja väsymys lähtivät pois. En voi kuvitellakaan, että palaisin vanhaan ruokavalioon, vaan pitäydyn edelleen tarkassa ruokavaliossani. Ruokavalioni on niin runsasproteiininen, että nälässä ei tarvitse olla.

Lisäksi ulkoinen olemus nuoreni huomattavasti ja saan katseita kyllä joka paikassa. Kiva on ostella myös vaatteita, kun kaikki käy. Ihmettelin kyllä sitä, kun aiemmin ollessani ylipainoinen kukaan ei huomauttanut ulkonäöstäni, vaan nykyään saan piikikkäitäkin kommentteja työpaikan pullukoilta naisilta. En muuta syytä siihen keksi, kun kateus ja itsekurin puute. Itsekuria laihduttaminen ja ihannepainossa pysyminen vaatii ainakin silloin, jos on taipumusta lihoa herkästi. Mutta olen aivan varma siitä, että kaikille tulee varmasti parempi olo silloin, kun pääsee ylipainosta pois normaalipainoon. Ylipaino on aina terveellisyysriski.

Älä selvitä, luulet vain olevasi pullukoita parempi ja seksikkäämpi, terveysriskit ovat hurskastelua, mummoni eli lähes 100 vuotiaaksi eikä ollut nuorenakaan mikään luuperse

Kuka tässä väitti olevan pullukoita parempi? Terveysriski on tieteellinen fakta. Lisäksi näyttää olevan niin päin, että pullukat tässä piikittelevät. Kateus sinussakin loistaa, niin kun hoikka tässä just toi esiin.

Miksi luurangot luulevat, että heille ollaan kateellisia? Koirat tykkäävät luista, miehet naisista ja naisella kuuluu olla muotoja

Vierailija
537/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen rakkaus on aina ehdollista. Joudut pitämään itsesi tikissä ollaksesi rakkauden arvoinen. Sinkkuna saat sairastua, rypistyä, lihoa ja laihtua ihan vapaasti. Ei tarvi pelätä jättöä.

Miten muuten selität omaishoitajien olevan useimmiten naisia? Nainen yleensä jätetään vanhuuden ja sairauden takia.

Hyvin sanottu. Naisen kannattaa rakentaa elämänsä täysin omaan, ystävien ja sukulaisten varaan. Miehet pettävät lupauksensa heti kun jotain houkuttelevampaa on kiikarissa. Mies ei kykene rakastamaan. Onneksi naisten nuorempi polvi on tämän tajunnut ja ymmärtää heittää pois haaveet perheen perustamisesta miesten kanssa.

Vierailija
538/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskillä miehellä ainakin se läski on kylmää. Oletan, että naisella myös.

Tuntuu todella ällöltä ihoa vasten.

Sitten kun on ollut timmin miehen kanssa, niin se kehon lämpö on ihan eri luokkaa.

On ihan eri asia olla siinä lähekkäin ja tuntea toisen lämpö.

Ainoa asia mitä hoikasta naisesta läheisyydessä on jäänyt mieleen, ovat ne kovat luut jotka painavat todella kipeästi... Siinä on lämpö aika kaukana...

Vierailija
539/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin nyt vaan tuota "naisesta pitää olla mistä ottaa kiinni"-kommenttia. Eli en jonkun mieltymyksiä, joille ei vaan voi mitään, en terveyttä enkä omaa ulkonäköäni.

Ihminen tuppaa olemaan sellainen, että se välittää mitä muut ajattelee. Se, että toitottaa tuota naisessa pitää olla-mantraa ja "saunan raikas nainen" on kaunein, on usein vaan sitä, että sillä vaikuttaa toisen silmissä hyvältä tyypiltä ja suvaitsevaiselta. Suvaitseminen= suvaitset jotain asiaa, sinun on pakko ajatella siitä negatiivisesti.

Ja kun ne muiden mielipiteet ovat kaikki kaikessa, niin tietenkin valitaan se hoikka nainen, kun pelätään mitä muut siitä ajattelee.

Joku tuolla mainitsikin, että etenkin nuorilla miehillä kavereiden mielipiteet ovat kaikki kaikessa.

Kyllä se niin näyttäis olevan, että hoikin mahdollinen on se kiinnostavin.

Nää kardashianit on muotia kaiketi vaan naisten silmissä. No saattaa tossa suvaitsemismielessä miehetkin niitä hehkuttaa, mutta jos ne täällä kaduilla kävelis niin uskon että säikähdettäis. Hävettäs mitä muut sanoo kun on noin iso peppu naisella.

Miehelle muodokas= pieni hoikka missi, jolla on silarit.

Sori yleistys, mutta menikö nyt ihan metsään muka.

Osittain metsään meni. Miehissä on ihan merkittävä osuus sellaisia jotka preferoivat isoa pyllyä naisella.

Helsingissä näen kaupungilla jatkuvasti "komea pitkä mies + kurvikas isopeppuinen nainen" pariskuntia.

Mä en ole nähnyt.

Yleensä tämä iso peppu on kuitenkin oltava hoikalla naisella ja kiinteä.

Miehillä myös epärealistinen käsitys miltä normaalit naiset näyttää, kiitos pornon.

Isot peput ovat luonnossa harvoin sitä mitä pornossa implantteineen.

Mutta kyllä se niin taitaa olla että tuo "naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni" on sanahelinää tai sitä ettei muutakaan saa. Hoikka on miesten mieleen selvästi eniten. Tämä myös on yleinen harha, että pelkkä hoikkuus = huolehtii itestään ja on liikunnallinen. Myös meikittömyyden puolesta huudellaan usein, mutta kun miehet väittävät meikittömäksi naista, joka meikkaa paljon. Eivät tiedä miltä meikitön näyttää. Söpön yksinkertaista :D

Vierailija
540/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveysriskit hurskastelua ? Se on fakta, ei mielipide. Ihan kun väittäisit ilmastonmuutosta mielipiteeksi. Samaa tasoa.

Toki aina joku lihava elää 100v ja joku laiha kuolee kakskymppisenä. Mutta sekin on faktaa, että terveellisillä elintavoilla ja hoikalla vartalolla elinodotteesi on 25 - 35% pidempi kuin vastaavilla sairaalloisen ylipainoisilla ihmisillä. Jos joku on vaikka pokeria seurannut: jos pelipöydässä johdat kaverin vetoa 35% lla niin all paikka se on. Henkilökohtaisesti valitsen paremmat prosentit.

Eikä hän varmaan luule olevansa pullukoita parempi, mutta löisin jopa vetoa että seksikkäämpi varmasti.