Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
441/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On luonnotonta että mies kiinnostuu naisesta jonka kroppa on kuin pikkupojan. Sillon miehellä ei ole kaikki kunnossa.

On luonnotonta, että mies kiinnostuu naisesta jonka kroppa on kuin sialla. Silloin miehellä ei ole kaikki kunnossa.

Tuollaista kroppaa ei ole kellään, sika on eläin, osa osaa kyllä olla käytökseltään sikoja.

Totta. Sikaakin silitelleenä voin sanoa sen olleen paljon napakampi kuin läski ihminen.

No, pääasia että ei ole lyhyt mies eikä nainen ole miestä pidempi.

Vierailija
442/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja komea mies on sopivan lihaksikas, en pidä henkilökohtaisesti luisevista miehistä. Sama koskee varmaan toisin päin useita miehiä ! Jos joku rakastaa luiden kolinaa, siitä vaan,  omapa asiansa! Minä arvostan pehmeitä arvoja ja lihaksia :D ta  Mutta en mitään supersportteja lihaskimpaleita, 'niitä' . 

Vierailija
444/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetissi.

Vierailija
445/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet itse arvostelee naisten painoa, onko miehille kova paikka kuulla, että itse on off?

Niin, miehet saa vaatia hoikkaa naista ja naiset pitkää tuuheatukkaista miestä. Suomessa ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa, jos ei halua.

Ei ole kova paikka, koska useimmat miehet on kuulleet sitä koko elämänsä. Ei se enää hetkauta.

Kenenkään ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa, mutta itselleen on vastuussa omista elämänvalinnoista. Jos vaikka jää kerta toisensa jälkeen jätetyksi ja jää lopulta yksin.

Moni hoikka pariskunta on eronnut

Ja hoikilla nuoremmillakin on syöpää esim. alkoholi, tupakka, kemikaalit, ilmansaasteet ja tietyt ruoat vaikuttaa.

Ei kannata asua vilkkaasti liikennöidyllä alueella

Joskus oli Hesarissa juttu siitä, että tietyillä alueilla oli tilastollisesti enemmän ennenaikaisia (alle 70 v) syöpäkuolemia. Pohjois-Espoo oli yksi alue. Se jäi mieleen, koska asun itse kartan osoittamalla alueella ja oma perheenjäsen ja naapureita on kuollut syöpään 50-60 -vuotiaina. 

Ilmansaasteet vaikuttavat paljon, mielestäni luin, että aiheuttaa myös alzheimerintautia.

Sekä inpotenssia.

Mun miähelä 50 kymppisenä alko.

Vierailija
446/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskillä miehellä ainakin se läski on kylmää. Oletan, että naisella myös.

Tuntuu todella ällöltä ihoa vasten.

Sitten kun on ollut timmin miehen kanssa, niin se kehon lämpö on ihan eri luokkaa.

On ihan eri asia olla siinä lähekkäin ja tuntea toisen lämpö.

Vierailija
447/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskillä miehellä ainakin se läski on kylmää. Oletan, että naisella myös.

Tuntuu todella ällöltä ihoa vasten.

Sitten kun on ollut timmin miehen kanssa, niin se kehon lämpö on ihan eri luokkaa.

On ihan eri asia olla siinä lähekkäin ja tuntea toisen lämpö.

Saman kokenut ja miettinyt, että kokeeko kaksi läskiä koskaan sellaista todellista toisen kehon lämpöä. Ehkä jos ensin vaikka saunassa tai lämpimässä suihkussa, mutta sellainen spontaani läheisyys. Onko se vain kylmää kyytiä?

Vierailija
448/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas kerran todella typerä ja provosoiva aloitus 😅 . Niin typerä, etten edes viitsi vaivautua kirjoittamaan mielipidettäni siitä.

En ymmärrä että muiden painosta ja muodoista tai niiden puutteesta vouhkataan koko ajan. H*lvetti soikoon! Ennen somea oli helpompaa, kun ei tarvinnut lukea kaiken maailman sontaa. Voisitteko ihmiset välillä miettiä mitä kirjoitatte?? Ja vois miettiä että kun kumartaa yhteen suuntaan, väistämättä pyllistää toiseen. Älyllisyys tuntuu kadonneen tältä planeetalta kasvhuoneilmiö ja katastrofit tervetuloa. Ihmiskunta on ansainnut teidät.

Miksi et vaan laihduta?

Vierailija
449/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipiteeni, olen mies. Miehillä ei ole vastaavaa vertaismediaa kuin naisilla. Samoin ainakin aikuisille miehille omien kavereiden tai lapsuuden perheen mielipiteillä naisystävästä ei ole juurikaan väliä. Myös hajonta miesten kesken lähes missä tahansa asiassa on naisia suurempaa.

Tämän vuoksi ketjun aloittajan väittämä, että miehet tykkäisivät laihoista naisista ei pidä paikkaansa. Miehet pitävät monenlaisista naisista.

On kuitenkin kaksi ryhmää jotka muodostavat poikkeuksen. Molemmilla syynä on ympäristön sosiaalinen paine. Nämä miehet muistuttavat tässä asiassa naisia. En väitä että näin olisi muissa asioissa, ehkä päin vastoin.

a) Hyvin nuoret miehet ja pojat. Kaveripiiri ja sen mielipiteet ovat kaikki kaikessa.

b) Menestyneet miehet. Heillä on eniten valinnanvaraa. Toisaalta bisnes-hemmoille on ihan konkreettista merkitystäkin, että jonnekin isoille kutsuille mennään sopusuhtaisen ja kauniin naisen kanssa. Menestyneet miehet myös seuraavat trendejä tarkasti ja pyrkivät niitä noudattamaan.

Vierailija
450/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.

Olet rasittava luonne. Tai sitten et näe niitä kaikkia miehiä, näet vain ne joista olet itse kiinnostunut Itsekin olen muodokas, mutta en mikään ihanne tiimalasi. Ikääkin jo yli 40v. Ei ole koskaan ollut ongelma ettei miehiä kiinnostaisi. Ajatuksena jo ihan hullu.

Vierailija
451/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas kerran todella typerä ja provosoiva aloitus 😅 . Niin typerä, etten edes viitsi vaivautua kirjoittamaan mielipidettäni siitä.

En ymmärrä että muiden painosta ja muodoista tai niiden puutteesta vouhkataan koko ajan. H*lvetti soikoon! Ennen somea oli helpompaa, kun ei tarvinnut lukea kaiken maailman sontaa. Voisitteko ihmiset välillä miettiä mitä kirjoitatte?? Ja vois miettiä että kun kumartaa yhteen suuntaan, väistämättä pyllistää toiseen. Älyllisyys tuntuu kadonneen tältä planeetalta kasvhuoneilmiö ja katastrofit tervetuloa. Ihmiskunta on ansainnut teidät.

Miksi et vaan laihduta?

Miten typerä kommenttisi liittyy lainaamaasi tekstiin? :D

Vierailija
452/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen noin vuodessa laihtunut -14kg. Nyt painan 55 kg ja olen urheilullisen hoikka. Miehet eivät katsoneet minua sillä tavalla, kuin olin vähän muodokkaampi, joten ainakin omasta kokemuksesta ap:n väittämä pitää paikkansa.

Sulla ei ole varmaan kauniita kasvoja niin sun täytyy pysyä laihana.

Tähän vielä lisäys, että on kauniit kasvot, mutta totuus on kyllä se, että nyt hoikempana miehet tuijottavat liikaa perään. Ylipaino näyttää olevan miehille Turn off. En olis uskonu, että muutos voi aiempaan olla näin iso. Mutta kokemukseni mukaan niin vain on.

Vierailija
453/678 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.

Vierailija
454/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet tykkää laihoista naisista".

Anna tykätä. Mitä se on sinulta pois mistä kukin tykkää, ota sinä sellainen mies jolle olet se paras juuri omana itsenäsi. Olet sitten minkä kokoinen tahansa.

Älä ole epätoivoinen ja huoli tyyppiä joka on kanssasi "vain koska muutakaan ei saa." Niin alas ei saa vaipua!!

Vierailija
455/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullaullan silmissä normaali kroppa on hirmu laiha.

Peilikuva ja samankokoiset kanssa ihmiset näyttävät paksukaisen mielestä aika sopivan kokoisilta. Sitten kun laihtuu 20 kg niin huomaa omista valokuvista olleensa aika paksu ja ne kaveritkin näyttävät nyt paksuilta.

Vierailija
456/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, voin tämän kyllä ymmärtää. En itsekään tykkää hirmu lihavista miehistä. Enkä itse ole hirmu laiha nainen vaan vähän turhan pyöreä. Mieheni itseasiassa varmaan tykkäisi jos vähän laihtuisin vaikkei herrasmiehenä sitä sanokaan.

Vierailija
457/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tuoda vasta-argumentaatiota tähän ketjuun, kun nämä ”miehet ei kiinnostu”-kommentit jyräävät.

Olen 45-vuotias, en laiha, mutta normaalipainoinen ja voisiko sanoa lihaksikkaan muodokas, pienirintainen, isopeppuinen ja reheväreitinen.

Olen myös hymyilevä, jutteleva ja ystävällinen.

Ei ole ollut pulaa miesten kiinnostuksesta tai huomiosta, vaikka olen myös jo ”vanha” ja mikä kamalinta, minulla on lapsia.. oikeassa elämässä asiat menevät vähän toisin kuin av:llä.

Vierailija
458/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka on ihmisen normaali olotila. Sillon syömme yli kulutuksen, kun alamme lihoo. Jokaisella meistä on se oma normaali paino. Kaikki yli määräinen on sitten löysää. Kateus paistoi ap. n kirjoituksesta.

Minulta hoikkuus vaatisi että pitäisi elää nälässä ja liikkua jumalattomasti. Ei ole onnistunut ikinä ja olen lapsesta asti ollut ylipainoinen. 

1300 kcal jolla laihtuu lähes jokainen saa päivässä syödä esim. 7 keskikokoista perunaa, 400 gr jauhelihaa ja pari omenaa päälle. 

Tai sipsipussin ja muutaman rivin suklaata.

Vierailija
459/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö! Mihin se on kadonnut? Kun katsoo 1970-80 luvun valokuvia tai elokuvia, niin ihmiset olivat tuolloin yleisesti hoikkia. Minun silmissäni siis "normaaleja". Nuoruusaikaisissa koulukuvissani 35 hengen luokassa oli ehkä yksi tai kaksi tukevahkoa poikaa, jotka oikeastaan olivat vain riskejä ja harteikkaita. Juuri hiljattain oli lehdessä artikkeli, että yli kolmannes pojista on ylipainoisia. Ja samoilla suunnilla on tytötkin.

Kaupungilla kulkiessa ihmettelen, mihin naisten vyötäröt on hävinneet? Valtava sairauspommi on tulossa parinkymmenen vuoden kuluttua! Kehopositiivisuusko tämän on aiheuttanut? On ihan hyväksyttävää päästää itsensä sairaalloiseen ylipainoon.

m56

Vierailija
460/678 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän on ihan tutkittu, että hanavedessä on valtava määrä kaikenlaisia hormonijäämiä. Ihan varmasti vaikuttaa ihmisiin. Yhtenä asiana muiden joukossa. Kehopositiivisuus lienee enemmän seuraus kuin syy. Kovasti toivoisin silti että kehopositiivisuus sallittaisiin myös laihoille naisille.