Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
1/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totuus. Se haluaisi parempaa, mutta ei saa enemmän kuin sua.

Vierailija
2/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.

Vierailija
4/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.

Luulisi kyllä todellakin, että juuri tuo sinun vartalo hoikka, mutta muodokas tiimalasi olisi se halutuin. Mutta tosiaan, mitä laihempi ja muodoton niin tuntuu olevan kovassa suosiossa miesten keskuudessa.

-Ap

Vierailija
5/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole ainakaan hehkuttanut mitään pontsonaisia, kyllä se ei ole mitenkään viehkeää jos naisen sivuprofiili on kuin iso pehmeä B kun on niitä "muotoja".

Vierailija
6/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi kyllä todellakin, että juuri tuo sinun vartalo hoikka, mutta muodokas tiimalasi olisi se halutuin. Mutta tosiaan, mitä laihempi ja muodoton niin tuntuu olevan kovassa suosiossa miesten keskuudessa.

-Ap

Johtuu siitä että ”muodokas tiimalasi” ei ole hoikkaa nähnytkään vaan BMI on järjestäen siellä 30 huonommalla puolella.

Vierailija
7/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitten ole mies. Naisen viehättävyys ei ole kiinni hoikkuudesta tai lihavuudesta. Ääripäät on sitten toki asia erikseen. Yleensä olen kyllä sitä mieltä, että hieman lihavampi on terveemmän oloinen. Ellei sitten ole luonnostaan sorea, mikä on yksilöllinen piirre. 

Vierailija
8/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, jotkut tykkää normaalipainoisista naisista enemmmän kuin laihoista.

Vierailija
9/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämä. Mitä kauniimpi, sitä helpompi elämä. Ylipainoisuus on sairaus. Jos et halua pelätä sitä peliä, ole sinkku. Miehet ovat yliarvostettu.

Vierailija
10/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät kehonpositiivisia naisia kauniina, ei miehet.

Vierailija
11/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki miehet"  on sama kuin muutama AP:n tuttava?

Vierailija
12/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki halua, mutta toisaalta moni nainenkin haluaa sporttisen, hoikahkon miehen ja esim hiihtäjillä on oikein sopusuhtainen ja omaakin silmää miellyttävä kroppa. Eikä siinä kamalasti ylimääräistä rasvaa ole.

Vierailija
13/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis halua haukkua, mutta.....

Vierailija
14/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nämä mainitsemasi miehet mahtaa olla? Terveisin hoikka, jota ei kukaan ole koskaan tullut iskemään.

Vierailija
15/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tykkää vartalosta josta tulee mieleen nuori tyttö. Muodot ovat väistämättä naiseen liitettävä ominaisuus.

Vierailija
16/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän vartalossasi ei pitäisi olla mitään vikaa, jos se on tosiaan hoikka ja muodokas. Vika on sitten naamassa, tai siinä että hoikkuuskäsityksesi on kokenut inflaation.

Vierailija
17/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menestyneempi ja korkeammassa asemassa oleva mies niin pitää mahdollisimman hoikasta naisesta. Tämä huomattu. Elämäm koululaisille saa olla pullevampikin nainen.

Vierailija
18/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Johtuu siitä että ”muodokas tiimalasi” ei ole hoikkaa nähnytkään vaan BMI on järjestäen siellä 30 huonommalla puolella.

Mun BMI taitaa olla 21 eikä mikään 30. Oon tosiaan todella siro vyötäröstä mutta muodokas peppu ja tissit löytyy.

Vierailija
19/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän me tosiaan tykätään. Oliko sulla muuta asiaa?

Vierailija
20/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellani sopusuhtainen tiimalasi nuorempana. Kapea vyotaro. Pyorea peppu. Kauniit rinnat. Miehet olivat hulluna minuun. Omaan myös kauniit kasvot. Sain miehiltä paljon kehuja. Pitivat vartaloani ja kasvojani kauniina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän