Ihan rehellisesti. Mitä ajattelet jos kosteissa illanvietoissa joku on selvinpäin?
Miksi tyrkytät juomaa ja yrität ylipuhua jättämään auton? Miksi raitista pidetään tylsänä?
Kommentit (12)
Ajattelen että mikävitun poomeri se on.
Huvipuistohullu kirjoitti:
En varmaan edes huomaisi, ellei itse puhuisi asiasta.
Meillä on ruokaillessa tapana ostaa viinipullot pöytään ja jakaa lasku kaikille tasan. Siinä vaiheessa viimeistään huomaa kuka ei osallistu.
En mitään erityistä.
Ihmisillä on syynsä.
En aattele mitään, heitä on aina. Ei se ketään häiritse.
Hauskaa on ja juttua riittää ilman viinaakin.
Ajattelen, että joko on ongelma alkoholin kanssa, tai sitten vanhemmilla ollut lapsuudenkodissa ongelmia alkon kanssa.
Jostain syystä ei tule mieleen, että ei juo terveyssyistä, vaikka se olisi loogisin vaihtoehto.
En juurikaan ajattele muiden juomattomuutta, ja pidän huonona käytöksenä ja junttina toisen juomattomuudesta numeron tekemistä.
Ehkä saattaa nuoren naisen kohdalla tulla mieleen, että hän mahdollisesti on raskaana, mutta en sitä puheeksi ota.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että joko on ongelma alkoholin kanssa, tai sitten vanhemmilla ollut lapsuudenkodissa ongelmia alkon kanssa.
Jostain syystä ei tule mieleen, että ei juo terveyssyistä, vaikka se olisi loogisin vaihtoehto.
No mä en juo esim siks ku treenaan ja viikonloput pitää valita joko tai. Muutenkin hyvin epäterveellistä ja turhaa.
Siinäpä on seurueen fiksuin tyyppi!
Vaatii tosin aika paljon yrittää pitää hauskaa selvinpäin idioottien kanssa, mutta fiksu klaaraa senkin!
Kamalan kosteita illanviettoja en vietä itsekään, siis niin että tällaisissa joisin kuin sieni itse. Joten en kiinnittäisi sen kummempaa huomiota häneen, joka ei juo alkoholia ollenkaan. Siis hänen juomattomuuteensa siis en kiinnitä huomiota, ihmiseen itseensä kyllä.
En yhtään mitään. Kukin tekee asiassa omat valintansa. Moni ihminen on muuten selvinpäin paljon mukavampi ja parempi keskustelija.
Olisin iloinen että löytyy toinen selväpäinen kenen kanssa keskustella
En varmaan edes huomaisi, ellei itse puhuisi asiasta.