Yliopistolla on eräs jätkä..
Joka tunnusti että on pitkään (ainakin 2vuotta) tykännyt musta tosi paljon ja jäin vähän sanattomaksi
Se on tosi mukava ja huomaavainen, hieman nörttimäinen, olisi tulevaisuudessa täydellinen isä ja rakastava aviomies MUTTA vaikka se on tosi kiltti ja ihana, mulla ei oo mitään ihastuksen tunteita sitä kohtaan vaan pidän sitä ihan kaverina tai veljenä...
Pitäiskö vaan kokeilla mennä sen tunteiden mukana ja kattoa tuleeko mulle mitään tunteita sitten kun tutustuu vielä paremmin ja syvemmin vai yrittää nyt jotenkin torjua suoraan koska en vaan ole kiinnostunut?
Ei ole kuitenkaan niin läheinen kaveri että olisi siitä kiinni että menettää kaveruuden tmv, vaan lähinnä sellainen jonka kanssa tulee puhuttua kaikkea pientä silloin tällöin..
Tiedän, kuullostaa tosi tyhmältä teinilässytykseltä, mutta kun kukaan ei ole koskaan kiinnostunut musta niin en tiedä mitä tehdä!
Kommentit (39)
"olisi tulevaisuudessa täydellinen isä ja rakastava aviomies"
Mitä aktuaalista vittua nyt taas? Kannattaa pysytellä kaukana miehistä jos tällaiset asiat ovat mielessä pohdittaessa ensimmäisiä treffejä. Ihan itsesi ja varsinkin tuon sällin kannalta...
Jos uskot, että miehestä voi paljastua piirteitä joihin voisit ihastua, niin anna mennä vaan. Ei sitä ikinä tiedä kuinka ihmiset voivat yllättää.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 03:06"]"olisi tulevaisuudessa täydellinen isä ja rakastava aviomies"
Mitä aktuaalista vittua nyt taas? Kannattaa pysytellä kaukana miehistä jos tällaiset asiat ovat mielessä pohdittaessa ensimmäisiä treffejä. Ihan itsesi ja varsinkin tuon sällin kannalta...
[/quote]
No tiedän että kuulostaa oudolta mutta en oo ikinä seurustellu vaikka ikää jo onkin enkä edes HALUA seurustella kenenkään tyhjäntoimittajan kanssa josta tietäisin ettei siitä voisi mitenkään tulla mitään muuta kun joku hetkinen fuckbuddy.. (Varmaankin johtuu siitä kun en ikinä ole seurustellut niin pelottaa ja pistäisin itteni todella likoon enkä haluu sydänsuruja vaan haluun kerralla sen oikean) Tottakai on hyvä miettiä tulevaisuutta ja oon nähny ton lasten kanssa ja se on tosi ihana niiden kanssa ja yritin nyt luoda tosta tyypistä mielikuvaa sanomalla noin ettei kukaan mieti että se olisi joku rasavilli pelimies
No, onhan siinä avioliiton ja fuckbuddyn välissä vielä se normaali-ihmisten vaihtoehto, eli seurusteleminen. Mutta hyväksytään selitys kuitenkin hieman epäluuloisena kulmien alta pälyillen ;)
Itsellä ikää 33v. ja pidempiä seurustelusuhteita takanapäin. Eli itsekään en ole fuckbuddy- tai yhden illan settejä harrastanut. Toisaalta en kyllä ole myöskään pohtinut avioliittoa tahi lasten hankintaa.
Sanoisin, että sen seurustelun tarkoituksena on testailla hieman juttuja, kovettaa nahkaansa ja oppia olemaan laittamatta itseään ihan 100% peliin ainakaan heti alussa. Se olisi kyllä kannattanut aloittaa jo aiemmin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Ongelmahan tuossa on se, että kun sellainen mies pyyhältää paikalle, joka sua kiinnostais muutenkin kuin kaverina, niin mitä luultavimmin se ei ole sitten se vaihtoehto, jonka kanssa päätyisit naimisiin.
Eli nyt uuden vuoden kunniaksi, kokeilkaa ja laittakaa itsenne peliin. Ei siitä nyt kovin pahaa jälkeä yleensä pääse syntymään ja voihan olla että olette kummatkin yhtä erikoisia ajatusmaailmoiltanne ja sovitte hyvinkin yhteen :D
Älä mene mukaan, tavoittele parhainta mitä voit saada
Vai että oikein jätkä :D Oletko ihan varma ettette ole yläkoulussa?
Käy parilla treffeillä ja yritä katsoa miestä 'eri silmin' (eli et kaverina vaan mietit voisiko teille tulla jotain muutakin). Jos ei nappaa niin sitten ei nappaa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 03:32"]
No, onhan siinä avioliiton ja fuckbuddyn välissä vielä se normaali-ihmisten vaihtoehto, eli seurusteleminen. Mutta hyväksytään selitys kuitenkin hieman epäluuloisena kulmien alta pälyillen ;)
Itsellä ikää 33v. ja pidempiä seurustelusuhteita takanapäin. Eli itsekään en ole fuckbuddy- tai yhden illan settejä harrastanut. Toisaalta en kyllä ole myöskään pohtinut avioliittoa tahi lasten hankintaa.
Sanoisin, että sen seurustelun tarkoituksena on testailla hieman juttuja, kovettaa nahkaansa ja oppia olemaan laittamatta itseään ihan 100% peliin ainakaan heti alussa. Se olisi kyllä kannattanut aloittaa jo aiemmin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Ongelmahan tuossa on se, että kun sellainen mies pyyhältää paikalle, joka sua kiinnostais muutenkin kuin kaverina, niin mitä luultavimmin se ei ole sitten se vaihtoehto, jonka kanssa päätyisit naimisiin.
Eli nyt uuden vuoden kunniaksi, kokeilkaa ja laittakaa itsenne peliin. Ei siitä nyt kovin pahaa jälkeä yleensä pääse syntymään ja voihan olla että olette kummatkin yhtä erikoisia ajatusmaailmoiltanne ja sovitte hyvinkin yhteen :D
[/quote]
Tuo on ehkä enemmän temperamenttikysymys, kuin että #8:lla puhuisi vankka kokemuksen ääni ja että se nyt vaan bruukataan tekemään noin, että ensin kevyesti treffataan herraa #27 ja sitten vaihdetaan seuraavaan. Osa ihmisistä ei voi sietää ajatusta tuollaisesta "kunhan nyt vaan treffaillaan" asenteesta. En kaksia treffejä enempää viitsisi vaivautua sellaisen kanssa, joka ei voisi kuvitella elävänsä loppuelämäänsä kanssani ja toisin päin. Tietenkään sitä ei siinä vaiheessa kerrota, mutta jos tietäisin tai vaistoan asian olevan näin niin miksi vaivautua. "Nahkansa kovettamiset" ei mua kiinnosta itsessään. Sellaista tietysti sattuu, jos on sattuakseen.
AP: Jos hän kerran on vakavissaan kuten aivan selvästi näyttää olevan, niin käykää nyt jossakin kahden kesken kahvilla tai syömässä, juttelemassa rauhassa niin sinulle alkaa hiljalleen selvitä onko mies varsinainen aarre vai ei. Jos hän on pitkään sinusta pitänyt kuten kertoi, hän on ajatellut asioita (teoreettisesta) suhteesta luultavasti pidemmälle ja kynnys tehdä aloite kasvaa siinä vaiheessa todella korkealle. Hänellä on tavallaan enemmän pelissä, joten ole armollinen hänelle jos hän jännittää tilannetta paljon. Itse menisin tuollaisessa tilanteessa melkein lukkoon, jos noin kauan on ollut sinuun ihastunut. Se miten olet hänet nähnyt viimeisen kahden vuoden aikana saattaa osaksi olla hänen jännittämisensä seurausta. Jos on perhosia vatsassa ja ajatukset muualla, saattaa toimia merkillisen pöhkösti ja sitä kun jää miettimään, samaa lajia on luvassa vain lisää.
Älä lähde tuohon. Poika-raukka on selvästi ihastuneempi sinuun kuin sinä häneen. Jos alatte seurustelemaan, jätät hänet kuin nallin kalliolle viimeistään parin vuoden päästä kun olet tajunnut "arvosi" ja löydät jonkun "oikean" tai haluat lähteä sellaista etsimään. Ei kannata särkeä toisen sydäntä vain, että saisi kokemuksia seurustelusta. Ystäviä kai voitte silti olla?
Pojallekin tekee hyvää saada elämänkokemusta, anna palaa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:09"]
Älä lähde tuohon. Poika-raukka on selvästi ihastuneempi sinuun kuin sinä häneen. Jos alatte seurustelemaan, jätät hänet kuin nallin kalliolle viimeistään parin vuoden päästä kun olet tajunnut "arvosi" ja löydät jonkun "oikean" tai haluat lähteä sellaista etsimään. Ei kannata särkeä toisen sydäntä vain, että saisi kokemuksia seurustelusta. Ystäviä kai voitte silti olla?
[/quote]
Pitääkö olla tasan yhtä ihastunut ennen kuin kannattaa käydä treffeillä?
Kuullostaa on verbi, jota käytetään kokkauksessa. Kuulostaa on varmaankin sana, jota hait. Minusta sinun ei kannata ryhtyä mihinkään, koska et kerran tässä vaiheessa ole kiinnostunut. Luultavasti sitä kiinnostusta ei tulekaan, ja yhdessäolostanne tulee vain vaivaantunutta. Saattaa olla hankala lopettaa suhde, jos toinen osapuoli on onnesta sokea. Mutta itse tiedät, tykkäätkö siitä. Tottahan se on. Parhaat suhteet syntyy kaveripohjalta. Mun mielestä se menee kuitenkin niin, että kummallakin kehittyy tunteet pikkuhiljaa, ja kumpikin on ihastunut.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 03:06"]Jos uskot, että miehestä voi paljastua piirteitä joihin voisit ihastua, niin anna mennä vaan. Ei sitä ikinä tiedä kuinka ihmiset voivat yllättää.
[/quote]
Näin. Jos tyyppi on jännityksestä sekaisin, niin ei se oikein osaa liehitellä ja toimia ja puhua niistä asioista kuin haluaisi. Syömään, muutama lasi rentouttavaa juomaa ja siten sanot , että jos hän haluaa suudella, se sopii. Se läheisyys voi avata ihan eri näkökulman ihmiseen, jos se toimii.
Jätin sellaisen ottamatta (mies kertoi olevansa ihastunut, mutta halusin olla vain kaveri) ja otin nykyisen mieheni johon tunsin vetoa, muttei ollut isäainesta. Nyt ollaan perhe ja kaipaan sitä miestä, joka on edelleen fb kaverini ja olisin varmaan paljon onnellisempi hänen kanssaan. Ihastuin ns. jälkikäteen, mutta olin edelleen suhteessa ja rakastin tietysti miestäni.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:09"]
Kuullostaa on verbi, jota käytetään kokkauksessa. Kuulostaa on varmaankin sana, jota hait. Minusta sinun ei kannata ryhtyä mihinkään, koska et kerran tässä vaiheessa ole kiinnostunut. Luultavasti sitä kiinnostusta ei tulekaan, ja yhdessäolostanne tulee vain vaivaantunutta. Saattaa olla hankala lopettaa suhde, jos toinen osapuoli on onnesta sokea. Mutta itse tiedät, tykkäätkö siitä. Tottahan se on. Parhaat suhteet syntyy kaveripohjalta. Mun mielestä se menee kuitenkin niin, että kummallakin kehittyy tunteet pikkuhiljaa, ja
kumpikin on ihastunut.
[/quote] Tai sitten kokkaustermi on "kuullottaa". Tosin tuon verbin käyttäminen ei liene ollut oleellisin seikka viestin aloittajalla.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:09"]
Kuullostaa on verbi, jota käytetään kokkauksessa. Kuulostaa on varmaankin sana, jota hait. Minusta sinun ei kannata ryhtyä mihinkään, koska et kerran tässä vaiheessa ole kiinnostunut. Luultavasti sitä kiinnostusta ei tulekaan, ja yhdessäolostanne tulee vain vaivaantunutta. Saattaa olla hankala lopettaa suhde, jos toinen osapuoli on onnesta sokea. Mutta itse tiedät, tykkäätkö siitä. Tottahan se on. Parhaat suhteet syntyy kaveripohjalta. Mun mielestä se menee kuitenkin niin, että kummallakin kehittyy tunteet pikkuhiljaa, ja
kumpikin on ihastunut.
[/quote] Tai sitten kokkaustermi on "kuullottaa". Tosin tuon verbin käyttäminen ei liene ollut oleellisin seikka viestin aloittajalla.
[/quote]
Heh, totta :D Kummallakin meni väärin. Joo ei ollut tärkein. Mun mielestä on vaan kiva, kun käytetään oikeita sanoja. Nyt meni kuitenkin itelläkin väärin kahvipöhnissä :D auts!
Mun mielestä pysyvämmät suhteet juuri syntyvät kaveripohjalrta. Tunteet syvenevät ajan myötä.
Jos heti ihastuu, ihastus laantuukin pian.