Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ihan hassu poikaystävä. Sillä on koko ajan ihan hirveä halipula

Vierailija
29.10.2021 |

Se selittää sitä sillä että kun on lähtöisin rikkinäisestä kodista (alkoholin liikakäyttöä) jossa ei koskaan halattu eikä näytetty lämpimiä tunteita. Eilenkin se vaikeroi mulle että mikä siinä on kun ei millään saa sitä halausta. Pitäisikö pistää mies vaihtoon?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 keskikokoinen kaalinpää

3 porkkanaa

5 perunaa

1 Sipuli

2 l vettä

4 lihaliemikuutiota

10 maustepippuria

meiramia

1-3 rkl siirappia

500 g lammas-/sika-nautajauhelihaa

Lohturuokaa halipulaan?

Vierailija
22/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halaa ihmisiä koskaan erottaessa, vain tavattaessa. Tein niin isäni kanssa, kun tapasimme viimeisen kerran. Seuraavana päinänä äiti soitti ja kertoi, että isäsi on menehtynyt aamulla sydänkohtaukseen. Hän oli kuollessaan vain 47-vuotias. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus. Noilla taustoilla, noilla sanoilla, päivänselvää.

Vierailija
24/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan "kivaa" löytää etenkin äiti makkurissa, kun tulee kotiin. Ei ihme, että monille tulee siitä krooninen halipula.

Vierailija
25/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös rikkinäisessä kodissa osin rikkoutunut. Olen tasapainoinen yleensä, mutta ap:n kaltaisen ihmisen kanssa suhteessa alkaisin oireilla. Joko menen täysin lukkoon ja pahoinvoivaksi tai läheisriippuvaiseksi. Olen oppinut tunnistamaan mitä tarvitsen tasapainoiseen elämään ja tulen hyvin toimeen yksinkin, mutta suhteessa pitää olla lämpöä ja kohtaamista. 

Vierailija
26/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava palsta. Diagnoosit napsahtavat tuosta noin vain. Todelliset Asiantuntijat liikkeellä.

Vierailija
27/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava palsta. Diagnoosit napsahtavat tuosta noin vain. Todelliset Asiantuntijat liikkeellä.

Eikö ihmiset osaa lukea rivien välistä? Kyseessä on mustavalkoiseen aloitukseen (trolli) mustavalkoinen vastaus (trolli).

Vierailija
28/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi tässä suhteessa, jotka ovat jääneet lapsena ilman hellyyttä. Molemmat puhuivat asiasta jo alussa ja molempien piti sitä asiaa kaivata, mutta...

Miehelle läheisyys on tarve vain silloin, kun haluaa seksiä. Lapset eivät saa hellyyttä, vain komentelua. Itse en saa halauksia, paitsi jos suostun siihen, mitä toinen haluaa. Jos itse halaan tai menen lähelle, toinen sanoo, etten anna kuitenkaan.

Asiasta on puhuttu paljon. Mies ei vaan tajua. Hän on nyt jotenkin päättänyt, että hellittely kuului aikaan ennen lapsia. Sen jälkeen kuulemma ollaan lähellä vain hänen ehdoin.

Eli ap voi laittaa ukkonsa tänne halimaan. Saa halia minua ja lapsia niin paljon, kuin haluaa. Kaipaamme miehen lämmintä ja turvallista syliä kaikki.

Vierailija
29/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei hinttti se on!

Vierailija
30/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. No musta oli kyllä ihan mukavaa kun iskä oli usein kännissä koska silloin siltä sai tosi helposti rahaa.

Vierailija
31/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. No musta oli kyllä ihan mukavaa kun iskä oli usein kännissä koska silloin siltä sai tosi helposti rahaa.

Ehditkö netota vuosien varrella paljonkin?

Vierailija
32/32 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksettava sana "halipula" ihan jotain vauvakieltä yäk yäk