Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle kävi tänään outo juttu kahvilassa - mielipiteitä?

Vierailija
06.01.2015 |

Olin menossa kahville poikaystäväni kanssa tänään illalla. Mentiin sisälle kahvilaan, kerroin poikaystävälleni mitä haluan ja hän meni hoitamaan tilauksen sillä aikaa, kun menin istumaan pöytään. Ehdin riisua päällysvaatteet pois ja istua pöytään, kun joku täysin vieras nainen tulee siihen vastapäätä ja komentaa mua nousemaan ylös.
-
Olin ihan ihmeissäni, joten nainen käskee toistamiseen, että mun on nyt siitä noustava, kun tämä oli hänen paikkansa. Hän alkaa riisua takkiaan ja mä saan soperrettua, että tulin tähän kyllä ensin, mutta nainen alkaa uhkailla jotain miehellään, joka on kuulemma jonossa tilaamassa ja tulee kohta tänne. Kerään kimpsuni ja lähden hölmistyneenä pois pöydästä, kun nainen istuu siihen ja alkaa näpytellä kännykkäänsä.
-
Menen poikaystäväni luo jonoon, mutta ennen kuin ehdin kertoa koko episodista, niin tämä nainen on viestitellyt jonossa olevalle miehelleen musta ja antanut tuntomerkit, sillä yhtäkkiä mun edessäni seisoo joku mies huutamassa, kuinka mä oon vienyt hänen vaimonsa paikan. Koko kahvila vain tuijottaa meitä, kun tämä mies tulee huutamaan niin lähelle mun naamaa, että haistan sen hengityksen. Mun kuulemma pitää mennä heti paikalla pyytämään hänen vaimoltaan anteeksi ja niin kuuluvasti, että kaikki varmasti kuulee. Tässä vaiheessa mun poikaystävä alkaa hermostua, kun ei tiedä koko tapauksesta mitään ja tietysti puolustaa mua.
-
Lopulta henkilökunta joutuu puuttumaan asiaan, kun tämä mies vain huutaa ja käskee mua pyytämään anteeksi. Saan suunnilleen selitettyä, mitä oikeasti tapahtui, mutta en tiedä uskooko kukaan, kun työntekijäkin vain tokaisi, että teidän on nyt lopetettava riitely täällä. Enhän mä edes ole mitään riidellyt, siirryin ihan suosiolla pois siltä paikalta. En edes ymmärrä, miksi sen naisen piti saada juuri se paikka, koska kahvilassa oli muitakin paikkoja vapaana, eikä hän ollut mitenkään varannut sitä paikkaa vaikkapa jättämällä siihen tavaroita.
-
Mulla on ihan häkeltynyt olo ja paska fiilis. Mitähä tein väärin? Mikä ihmisiä vaivaa? Kehtaanko vielä käydä tuossa samassa kahvilassa tämän jälkeen?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:45"]

Ite olisin saanut valitettavasti raivokohtauksen :/ viimeistää siinä vaiheessa kun hullu ukko alkaa rähjäämään. Mä en voi sietää tuollaisia ihmisiä!!!

[/quote]  Joo niin minäkin ja takuulla olisin  istunut siinä pöydässä kuin tatti! Olisin lopulta saanut varmaan porttarin sinne :D

[/quote]Miksi ihmeessä sinä olisit ollut se, joka saa porttarin?

Vierailija
22/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, jos oli piilokamera, niin tehkää keskustelu tänne, kun tämä kahvilakeissi näytetään telkkarissa! Mies ei kyllä näyttänyt Aku Hirviniemeltä tai keneltäkään muultakaan :D
-
Tilanne päättyi, kun työntekijä tuli pyytämään riitelyn lopettamista ja tämä mies paineli istumaan vaimonsa pöytään. En tosiaankaan käynyt pyytämässä anteeksi, vaikka välillä aikamoinen tossukka oonkin, mutta kyllä musta jotain selkärankaa löytyy. Poikaystäväni ehti jo tilata meidän kahvit, joten istuttiin muualle (onneksi niin iso kahvila, ettei ollut näkyvyyttä tämän pariskunnan pöytään), hörpättiin kahvit kiireesti ja poistuttiin paikalta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä käskette välttää tätä kyseistä kahvilaa? Ois varmaan tosi kiva olla yrittäjä, jolle nyt sattuu pari kahelia asiakasta ja netissä kerrotaan välttämään kyseistä paikkaa! Haloo...

Vierailija
24/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltais varmaan vaihdettu saman tien paikkaa, kun tarjoilija olisi syyttänyt minua riitelystä. Ihan sama vaikka tilaus olisi jo tehty.

Vierailija
25/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan rohkeasti takaisin. Saat mielenrauhan, kun kaikki sujuukin hyvin. 

Vierailija
26/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehkä sinuna ottaisin yhteyttä paikan omistajaan/ johtajaan. Selittäisin mitä tilanteessa oikeasti tapahtui. Ettei sitten tule just vaikka sellaista tilannetta, että seuraavalla kerralla sua ei tyyliin päästetä sisään, jos henkilökunnalle on jäänyt väärä kuva tapahtumista.

Vierailija
27/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:00"]

Miks ihmeessä käskette välttää tätä kyseistä kahvilaa? Ois varmaan tosi kiva olla yrittäjä, jolle nyt sattuu pari kahelia asiakasta ja netissä kerrotaan välttämään kyseistä paikkaa! Haloo...

[/quote]

Siksi, koska henkilökunta ei osannut ajaa mielisairaita riitapukareita pois.

Vierailija
28/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäitä. Älä välitä.

Vierailija
29/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ämmä ja hullu äijä. Älä välitä, ja totta kai sinulla on oikeus mennä tuohon samaan kahvilaan ihan koska vain haluat! Tapahtunut ei ollut sinun syysi vaan niiden kahden sekopään. Ikävää, että jouduit kokemaan tuollaista.

Vierailija
30/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne oli menestynyt ja elämäänsä tyytyväinen dink-pariskunta. 

Vierailija
31/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:20"]

[/quote]

Kuulosti kyllä enemmänkin joltain wt- suurperheen äityliltä ja isukilta, jotka oli viettämässä vapaailta ekaa kertaa kymmeneen vuoteen ja todellisuudentaju vähän hämärtynyt siellä kakkavaippojen keskellä.

Vierailija
32/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ollut jättänyt paikalle mitään omia tavaroitaan, niin ei todellakaan ollut hänen paikkansa. Tuo anteeksipyytämisen vaatimus kuulostaa kyllä uskomattomalta, mitä diivoja olivat? Osa ihmisistä on kahahtaneita, kannattaa vaan vältellä. 

Vierailija
33/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:04"]Me oltais varmaan vaihdettu saman tien paikkaa, kun tarjoilija olisi syyttänyt minua riitelystä. Ihan sama vaikka tilaus olisi jo tehty.
[/quote]

Eihän se tarjoilija voinut tietää mistä on kyse.

Vierailija
35/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:20"]

[/quote]

Kuulosti kyllä enemmänkin joltain wt- suurperheen äityliltä ja isukilta, jotka oli viettämässä vapaailta ekaa kertaa kymmeneen vuoteen ja todellisuudentaju vähän hämärtynyt siellä kakkavaippojen keskellä.

[/quote]

Nope. Kyllä isit ja äidit keskittyy yleensä lähinnä omaan olemiseensa jos kahdestaan ehtivät olla. 

Vierailija
36/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:00"]

[/quote]

Siksi, koska henkilökunta ei osannut ajaa mielisairaita riitapukareita pois.
[/quote]

Näkikö tilanteen? Oliko vaan sana sanaa vasten? Myönnän kyllä, että huonosti hoidettu työntekijältä jos antaa asiakkaan räyhätä. T. Kahvilatyöntekijä

Vierailija
37/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:45"]

Ite olisin saanut valitettavasti raivokohtauksen :/ viimeistää siinä vaiheessa kun hullu ukko alkaa rähjäämään. Mä en voi sietää tuollaisia ihmisiä!!!

[/quote]  Joo niin minäkin ja takuulla olisin  istunut siinä pöydässä kuin tatti! Olisin lopulta saanut varmaan porttarin sinne :D
[/quote]

Paras taktiikka: Istu pöydässä ja näplää vaikka kännykkää, ole kuin et huomaisikaan.

Vierailija
38/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pimeää sakkia. Itse olisin varmaan jäänyt istumaan pöytään ja sanonut, että en aio vaihtaa paikkaa, koska pöytään ei oltu jätetty mitään mikä kertoisi pöydän olevan varattu. Olen aika jääräpäinen ja periaatteen nainen, joten olisin varmaan vittuillut ukolle hamaan tappiin asti vaikkei se kauhean fiksua olisikaan. Tuollaiset hemmetin urpot pomottelevat muita loppuikänsä jos heidän vain antaa...

Vierailija
40/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitko tuon häirikköpariskunnan tuntomerkit ja paikkakunnan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi