Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle kävi tänään outo juttu kahvilassa - mielipiteitä?

Vierailija
06.01.2015 |

Olin menossa kahville poikaystäväni kanssa tänään illalla. Mentiin sisälle kahvilaan, kerroin poikaystävälleni mitä haluan ja hän meni hoitamaan tilauksen sillä aikaa, kun menin istumaan pöytään. Ehdin riisua päällysvaatteet pois ja istua pöytään, kun joku täysin vieras nainen tulee siihen vastapäätä ja komentaa mua nousemaan ylös.
-
Olin ihan ihmeissäni, joten nainen käskee toistamiseen, että mun on nyt siitä noustava, kun tämä oli hänen paikkansa. Hän alkaa riisua takkiaan ja mä saan soperrettua, että tulin tähän kyllä ensin, mutta nainen alkaa uhkailla jotain miehellään, joka on kuulemma jonossa tilaamassa ja tulee kohta tänne. Kerään kimpsuni ja lähden hölmistyneenä pois pöydästä, kun nainen istuu siihen ja alkaa näpytellä kännykkäänsä.
-
Menen poikaystäväni luo jonoon, mutta ennen kuin ehdin kertoa koko episodista, niin tämä nainen on viestitellyt jonossa olevalle miehelleen musta ja antanut tuntomerkit, sillä yhtäkkiä mun edessäni seisoo joku mies huutamassa, kuinka mä oon vienyt hänen vaimonsa paikan. Koko kahvila vain tuijottaa meitä, kun tämä mies tulee huutamaan niin lähelle mun naamaa, että haistan sen hengityksen. Mun kuulemma pitää mennä heti paikalla pyytämään hänen vaimoltaan anteeksi ja niin kuuluvasti, että kaikki varmasti kuulee. Tässä vaiheessa mun poikaystävä alkaa hermostua, kun ei tiedä koko tapauksesta mitään ja tietysti puolustaa mua.
-
Lopulta henkilökunta joutuu puuttumaan asiaan, kun tämä mies vain huutaa ja käskee mua pyytämään anteeksi. Saan suunnilleen selitettyä, mitä oikeasti tapahtui, mutta en tiedä uskooko kukaan, kun työntekijäkin vain tokaisi, että teidän on nyt lopetettava riitely täällä. Enhän mä edes ole mitään riidellyt, siirryin ihan suosiolla pois siltä paikalta. En edes ymmärrä, miksi sen naisen piti saada juuri se paikka, koska kahvilassa oli muitakin paikkoja vapaana, eikä hän ollut mitenkään varannut sitä paikkaa vaikkapa jättämällä siihen tavaroita.
-
Mulla on ihan häkeltynyt olo ja paska fiilis. Mitähä tein väärin? Mikä ihmisiä vaivaa? Kehtaanko vielä käydä tuossa samassa kahvilassa tämän jälkeen?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:38"]

Olin menossa kahville poikaystäväni kanssa tänään illalla. Mentiin sisälle kahvilaan, kerroin poikaystävälleni mitä haluan ja hän meni hoitamaan tilauksen sillä aikaa, kun menin istumaan pöytään. Ehdin riisua päällysvaatteet pois ja istua pöytään, kun joku täysin vieras nainen tulee siihen vastapäätä ja komentaa mua nousemaan ylös. - Olin ihan ihmeissäni, joten nainen käskee toistamiseen, että mun on nyt siitä noustava, kun tämä oli hänen paikkansa. Hän alkaa riisua takkiaan ja mä saan soperrettua, että tulin tähän kyllä ensin, mutta nainen alkaa uhkailla jotain miehellään, joka on kuulemma jonossa tilaamassa ja tulee kohta tänne. Kerään kimpsuni ja lähden hölmistyneenä pois pöydästä, kun nainen istuu siihen ja alkaa näpytellä kännykkäänsä. - Menen poikaystäväni luo jonoon, mutta ennen kuin ehdin kertoa koko episodista, niin tämä nainen on viestitellyt jonossa olevalle miehelleen musta ja antanut tuntomerkit, sillä yhtäkkiä mun edessäni seisoo joku mies huutamassa, kuinka mä oon vienyt hänen vaimonsa paikan. Koko kahvila vain tuijottaa meitä, kun tämä mies tulee huutamaan niin lähelle mun naamaa, että haistan sen hengityksen. Mun kuulemma pitää mennä heti paikalla pyytämään hänen vaimoltaan anteeksi ja niin kuuluvasti, että kaikki varmasti kuulee. Tässä vaiheessa mun poikaystävä alkaa hermostua, kun ei tiedä koko tapauksesta mitään ja tietysti puolustaa mua. - Lopulta henkilökunta joutuu puuttumaan asiaan, kun tämä mies vain huutaa ja käskee mua pyytämään anteeksi. Saan suunnilleen selitettyä, mitä oikeasti tapahtui, mutta en tiedä uskooko kukaan, kun työntekijäkin vain tokaisi, että teidän on nyt lopetettava riitely täällä. Enhän mä edes ole mitään riidellyt, siirryin ihan suosiolla pois siltä paikalta. En edes ymmärrä, miksi sen naisen piti saada juuri se paikka, koska kahvilassa oli muitakin paikkoja vapaana, eikä hän ollut mitenkään varannut sitä paikkaa vaikkapa jättämällä siihen tavaroita. - Mulla on ihan häkeltynyt olo ja paska fiilis. Mitähä tein väärin? Mikä ihmisiä vaivaa? Kehtaanko vielä käydä tuossa samassa kahvilassa tämän jälkeen?

[/quote] Paljonko vetoa että tuo hullu ämmä oli joku 50 vee ? Niillä menee siinä vaiheessa kaikilla kuuppa sekaisin kun on vaihdevuodet. Käyttäytyvät joka paikassa törkeästi.

Vierailija
2/78 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikenmaailman moniongelmallisia sekopäitä nykyään on liikkeellä ja paljon sehän on nähty juttu...  Ihan idioottia touhua, ei siis sulta laisinkaan vaan näiltä kahdelta muulta sekopäältä. :/ 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hulluista kannata välittää.

Vierailija
4/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan kuullut mielenterveysongelmaisista?

Vierailija
5/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hullu eukko.

Vierailija
6/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt kahesta sekopäästä mieltäsi pahoita. Niiden ongelma.

Vierailija
7/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä, en jaksanut lukea!

Vierailija
8/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan etsiä heti joku toinen kahvila, pääsee helpommalla ja kenties turvallisemminkin. Vähemmästäkin on esim. puukkoa tuikattu. Hullut on.

Vierailija
9/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olisin saanut valitettavasti raivokohtauksen :/ viimeistää siinä vaiheessa kun hullu ukko alkaa rähjäämään. Mä en voi sietää tuollaisia ihmisiä!!!

Vierailija
10/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset <3

:X

Vierailija
11/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, halusinkin kuulla jotain tällaista! Kävi mielessä, että oon päätynyt johonkin piilokameraan, mutta ilmeisesti sitten ei.

Ap

Vierailija
12/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tirvaissut sitä ukkoa naamariin!

Vierailija
13/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:45"]

Naiset <3

[/quote]

Ai oliko tuo huutava mieskin nainen? Multa meni ohi.

Vierailija
14/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelaisia hulluja on olemassa niistä kannattaa vain pysyä kaukana. Itse olen joutunut kans huudon kohteeksi mitään erityisestä syystä. Ehkä naisella ja miehell oli vain jokin ns "riita" päällä ja siittä stressaantunut? Menkää vain huoletta kahvilaan ei ne kimppuun käy jos joskus käy niin vie asia eteenpäin

Vierailija
15/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olisin saanut valitettavasti raivokohtauksen :/ viimeistää siinä vaiheessa kun hullu ukko alkaa rähjäämään. Mä en voi sietää tuollaisia ihmisiä!!!

[/quote]  Joo niin minäkin ja takuulla olisin  istunut siinä pöydässä kuin tatti! Olisin lopulta saanut varmaan porttarin sinne :D

Vierailija
16/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:47"]

Naiset <3

[/quote]

Ai oliko tuo huutava mieskin nainen? Multa meni ohi.

[/quote]

No tottakai mies omaa naistaan puolustaa. Se tuntuu miehekkäältä. 

Naiset aloitti. 

Vierailija
17/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, halusinkin kuulla jotain tällaista! Kävi mielessä, että oon päätynyt johonkin piilokameraan, mutta ilmeisesti sitten ei. Ap

[/quote]

Jos se olikin piilokamera... näyttikö se "nainen" yhtään esim. Aku Hirviniemeltä?

Vierailija
18/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tilanne päättyi? Pyysitkö anteeksi kuuluvalla äänellä vai vaihdoitteko kuppilaa?

Vierailija
19/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kahvila? Tietää sitten ettei mene sinne jos siellä käy jotain kahelia porukkaa.

Vierailija
20/78 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kai se piilokameraporukka paljastanut lopuksi jäynän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä