1. Nappaa jokin ajatuksesi 2. Kirjoita se tänne
Kommentit (85)
Väsyttää niin paljon ettei edes nukuta
Mistä löydän miehen, pitäisikö etsiä joku baarista että pääsisin edes neitsyydestä eroon vaikka en suhdetta saisikaan. :(
OI saatana ku taas vituttaa, ja mitä tuo yks tekee tuolla heinä kasassa taas.
Olikohan ne silmälasit sittenkään hyvä valinta.
Ei saatana onko mulla TAAS nälkä?!
Olipas hauskaa pelailla kavereiden kanssa lautapeliä juomatta alkoholia.
Onkohan meneillä joku tiheän imun kausi vai miks tää syö näin paljon - ja vastahan se sitä paitsi söi. Voi jumangeuda melkein tippu puhelin vauvaa päähän, onneks sain kiinni. Ois tullu varmaan vuosisadan raivari ku ois säikähtäny. On tää vaan ihana. Ja tuo mies kans.
En muista mitä Lemminkäinen tekee Kalevalassa.
Voi, kun mä pääsisin sun viereen, haluan sua niin paljon, etten saa nukuttua
Onko se oikeasti niin sairas, että pelaisi tällaista ihmissuhdepeliä melkein kaksi vuotta? Vai välittääkö oikeasti?
Lampunvarjostimen kiinnikkeet näyttää petolinnun kynsiltä.
Pitäisi tiskata, jotta huomenna olisi helpompi siivota...ei jaksa, tahtoisi vain pelaa simssiä!
Onko aprikoosi ruusunsukuinen luusiemeninen vai luumusiemeninen kasvi? Vai luumunsukuinen ruusukasvi? Ruusuinen luukasvi? Vähän väsyttäisi.
Ai hitto se on niin hassun näköinen, ku hiipii mua kohti!
Ei taideta voida mitään sille, että pian nukutaan kiinni toisissamme pari yötä viikossa. Kannatti odottaa kunniallisesti eroja näköjään, eihän noin upeaa ole olemassakaan. Eiku on, se on mun!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:35"]Mistä löydän miehen, pitäisikö etsiä joku baarista että pääsisin edes neitsyydestä eroon vaikka en suhdetta saisikaan. :(
[/quote]
Joku kaveri tai kaverinkaveri? Opiskelu-työtoveri? Yritä ajatella jotain tyyppiä eri tavalla. Joku johon et oo aiemmin niinkään kiinnittänyt huomiota.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:35"]Mistä löydän miehen, pitäisikö etsiä joku baarista että pääsisin edes neitsyydestä eroon vaikka en suhdetta saisikaan. :(
[/quote]
Joku kaveri tai kaverinkaveri? Opiskelu-työtoveri? Yritä ajatella jotain tyyppiä eri tavalla. Joku johon et oo aiemmin niinkään kiinnittänyt huomiota.
[/quote]
Piti olla / eikä -.
Miksi huomenna pitää olla noin kova pakkanen, kun on pakko kävellä junalle......