1. Nappaa jokin ajatuksesi 2. Kirjoita se tänne
Kommentit (85)
Fantasioin eräästä miehestä. Ei nukuta.
Siinä meni neljästoista muffini. Onneksi en tehnyt enempää. Jospa nyt pystyisi keskittymään metodeihin. Mitä, ai kello on muka yli kymmenen! Justhan mä heräsin.
Toimiiko aine lääkkeenä vai myrkkynä riippuu usein annostelusta, sama pätee mm. tunteisiin.
Tule nyt jo tänne Timo ja tee se mulle!!!! Ihan kokeen vuoksi vain...
Hitto kun on eksää ikävä, vielä näin monen vuoden jälkeen. Ajatteleekohan se koskaan mua?
Tuti on ihana, tuti on kaunis... Lässytän kissalle.
Miksi mä raaputin ajatuksissani TAAS tämän ruven leuastani auki. Saatana.
Mksi mun kaveri sai trisomia 18- tuomion? Miksi!!
En tiiä uskallanko ostaa ton auton... byääääääääääääh
Pitäis mennä iltapesulle... Ei pysty nyt koska selaan av:ta... Ehkä kohta, katon vielä onko jotain kiinnostavaa... MIKS TÄÄ ON NIIN PERKELEEN KOUKUTTAVA?
No nyt se hemmetti tuijottaa taas. Mitä mun pitäis tehä? Sillä on jo ruokaa. Mä rapsuttelin sitä just tunnin. Mitä sen söpösilmät vielä kerjää?
Millon se Kaukasia 30 päivässä -ohjelma alkaa??
No jo on säälittävän näköinen saniainen! Pitäis heittää pois. Kiitti kisu...
Toiset ne vaan panee ventovieraita tai tuttujaan ilman kondomia. Turha tulla mulle itkemään jos saa taudin moisesta typeryydestä.
ja suuseksissä harva yhdenillanjuttuja harrasteleva taitaa käyttää. Eikö ihmiset tajua, että seksitaudin tarttuvat alapäässä suuhun ja suusta alapäähän - ja oireettomina?! Jopa hiv on usein jyllännyt vuosia elimistössä ennen kuin kantaja tajuaa asian. Heteroseksissäkin voi saada hivin.
Nukkumaan vai koneella vielä vähän? Hampaat pitäis pestä ja keittiön pöytä pyyhkiä.