SYKE-HOLOPAISEN VIRALLINEN FANITUSKETJU
Holopainen on ihana.<3 Holopainen on ollut alusta asti mun lempihahmo koko Syke-ohjelmassa. Mielestäni parhaita Holopaiselta:
"Tässä on tehty nyt ihan turhaa työtä. Tästä olisi saatu hyvä, sydän, maksa ja munuaiset. Hyppää kuitenkin uudestaan". (Parsittiin kasaan poikaa, jonka epäiltiin yrittäneen itsemurhaa)
"Tää on ihan tohjona. Tää ei tuu selviämään". (Perusleikkaus)
"Yritätkö sa tappaa mut?! Mä teen susta valituksen! (Ilmari: No haasta vaikka oikeuteen) Hyvin todennäköisesti haastankin". (Holopainen ei irrottanut näppejään potilaasta, kun Ilmari jysäytti deffalla)
"Päiväthän on kaikki samanpituisia". (Marleena kysyy, onko ollut pitkä päivä)
"Se on Holopainen". (Ilmari kutsuu Holopaista lempinimellä Holle)
Teidän lemppareita? Tai yleistä Holopaishehkutusta.
Kommentit (195)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:17"]
"Hei hei"
[/quote]
Holopainen on ollut selvästi skarppina lääkiksessä potilasvuorovaikutuksen kurssilla. Varmaan neuvottu aina hyvästelemään potilas tms. Tosi luontevasti tuli.
se oli jotenkin söpö kun kampas tukkansa kun meni kakulle jota joutui sitten yksin syömään
ja äidin ja isukin kanssa teellä , reppana
Mulla meinas sydän pakahtua, kun Holopainen jäi yksin kahvihuoneeseen sohvan nurkkaan istumaan sen kakkulautasensa kanssa. Yritti niin paljon päästä mukaan työyhteisöön. Musta se Holopaisen äiti oli myös tosi liikkis. Isä sen sijaan kunnon mulkku, ei varmaan koskaan huomioinut Holopaista yhtään. Suretti, kun Holopainen tiiraili isäänsä päin. ;(
Jaahas, joku Holopaisenvihaaja-alapeukuttaja ilmestynyt keskusteluun. Haters will hate, mutta Holopainen on paras.<3
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:25"]
ja äidin ja isukin kanssa teellä , reppana
[/quote]
En mä nyt tiedä, voiko jostain kirurgista sanoa, että olisi reppana, vaikka asuisi vanhempien kanssa. Holopainen ei vain välitä samoista asioista kuin muut ihmiset. Viime jaksoissa kuitenkin huomasi, että Holopainen haluaisi olla osa työyhteisöä ja osallistua myös kahvihuonekeskusteluihin, mutta sen sijaan vaan aiheutti vaivaantuneen hiljaisuuden jollain "Opiaattien käyttö vaikuttaa seksuaalihormoneihin"-kommentillaan. :D
Ihan paras oli myös Holopaisen myöhässä tuleva liioiteltu tekonauru vitsien jälkeen kahvihuoneessa, kun Marleena oli palannut takaisin töihin. Ja se, kun Holopainen oli ihan pihalla kaikista "Tykitän espressoa suoneen"-kommenteista. Varmaan mietti, että "eihän niin voi tehdä, laukeaa hirveän voimakas immuunireaktio".
Missä jaksossa on ollut hänen vanhempansa? Onko multa jäänyt joku jakso katsomatta?!
Olen edelleen kamala, mutta kuten Syke-ketjussa kommentoin niin nauratti (ja vieläkin hymyilyttää) se kun leikkauspöydällä potilasta elvytetään ja Holopainen yrittää ommella ja "miks tää heiluu niin paljon" ja "voitteko lopettaa" "EI" "heiluttakaa edes vähemmän" :D sanatarkkaan en muista mutta pointti selvinnee. Voi Holopainen <3
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:45"]
Olen edelleen kamala, mutta kuten Syke-ketjussa kommentoin niin nauratti (ja vieläkin hymyilyttää) se kun leikkauspöydällä potilasta elvytetään ja Holopainen yrittää ommella ja "miks tää heiluu niin paljon" ja "voitteko lopettaa" "EI" "heiluttakaa edes vähemmän" :D sanatarkkaan en muista mutta pointti selvinnee. Voi Holopainen <3
[/quote]
Joo, tärkeintä, että tulee ompeleet suoraan. Holle on ihan hulvaton.
Tietääkö kukaan, mistä voisi löytää samanlaisen ihanan ankkuripaidan mikä Holopaisella oli kolmannentoista jakson kakkukahvikohtauksessa?
Holle on todellaki niin tyypillinen kirurgi ja sen takia myös iha sika symppis äijä! :)
Mä oisin NIIIIIIIIIIIIN halunnu istuu sen vieree kahvihuoneessa ja keskustella sen leikkauksesta. Ihan sama vaikka murhaaja saini peukalonsa takaisin, se operaatio on vaativa ja hankala ja erittäin mielenkiintoinen!! :)
Holle on kyl yks parhaimmista sarjassa!! :)
Holopaisessa kiehtoo sen älykkyys ja taitavuus. Sosiaalista älyähän ei ole tippaakaan, mutta ei tarkoita myöskään pahaa. Omalla alallaan kuitenkin todella osaava. Holopainen voisi kerrata mun kanssa vähän anatomiaa.<3
Harmi, että Holopainen on fiktiivinne hahmo. Olisi täydellinen mies. Tai no, ainakin melkein.
Voi PC Holopainen <3 Aluksi niin kylmänoloinen kaveri, mutta tästähän paljastuu vaikka kuinka symppis mies! Nyt vaan Holopaiselle nainen kuvioihin ja mielellään oikein joku kuuma ja älykäs pakkaus, niin loksahtaisi muilla leuat!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:50"]
Tietääkö kukaan, mistä voisi löytää samanlaisen ihanan ankkuripaidan mikä Holopaisella oli kolmannentoista jakson kakkukahvikohtauksessa?
[/quote]
Niitä tulee kohta myyntiin Holopainen Fan Shopiin. Samoin takkeja, stetareita, maskeja ja leikkausmyssyjä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:50"]
[/quote]
Niitä tulee kohta myyntiin Holopainen Fan Shopiin. Samoin takkeja, stetareita, maskeja ja leikkausmyssyjä.
[/quote]
Mites tuleeko itse Holopainenki myyntii?
Hahhah, se oli paras heitto Holopaiselta, kun ehdotti, että "jaetaan ruumis kahtia", kun se muslimiperhe ja miehen naisystävä tappeli, miten haudataan. Sitten alkoi selittää jotain "Suomen lain mukaan tuhkan saa ripotella mökkipihalle..."