Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYKE-HOLOPAISEN VIRALLINEN FANITUSKETJU

Vierailija
06.01.2015 |

Holopainen on ihana.<3 Holopainen on ollut alusta asti mun lempihahmo koko Syke-ohjelmassa. Mielestäni parhaita Holopaiselta:

"Tässä on tehty nyt ihan turhaa työtä. Tästä olisi saatu hyvä, sydän, maksa ja munuaiset. Hyppää kuitenkin uudestaan". (Parsittiin kasaan poikaa, jonka epäiltiin yrittäneen itsemurhaa)

"Tää on ihan tohjona. Tää ei tuu selviämään". (Perusleikkaus)

"Yritätkö sa tappaa mut?! Mä teen susta valituksen! (Ilmari: No haasta vaikka oikeuteen) Hyvin todennäköisesti haastankin". (Holopainen ei irrottanut näppejään potilaasta, kun Ilmari jysäytti deffalla)

"Päiväthän on kaikki samanpituisia". (Marleena kysyy, onko ollut pitkä päivä)

"Se on Holopainen". (Ilmari kutsuu Holopaista lempinimellä Holle)

Teidän lemppareita? Tai yleistä Holopaishehkutusta.

Kommentit (195)

Vierailija
121/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitta miksi kukaan ei oo tehny facebookkiin fanisivua :( ?

Vierailija
122/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Holopaisen koko nimi on? Se kertoi sen jossain jaksossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedian mukaan etunimi on Petteri.

Vierailija
124/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 taisi olla joku Hollen sukulaissielu :D En usko että kukaan tässä ketjussa oikeasti luulee, että Syke on reality ja Holopainen oikea ihminen.

Vierailija
125/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:16"]

Vitsi mua ärsyttää noi työkaverit, kun ei voineet juhlia Holopaisen uskomattoman hienosti mennyttä vaativaa leikkausta. Kakkapäät! Eihän tossa sitä potilaan paranemista pitänyt juhlia, vaan Holopaista. Ja sitten Iiris vielä rupesi ilkeilemään, kun Holopainen oli muka niin urpo, kun ei tajunnut, miten se rattijuoppotapaus nyt vaikutti tähän asiaan. Toi Holopaisen ulkopuolelle jättäminen täyttää kyllä jo työpaikkakiusaamisen piirteitä. Huomasi oikein, miten Holopainen odotti kakkukestejä, kun vaikutti melkein innostuvan, kun Johanna sitä ehdotti ja vielä leikkauksen jälkeen tarkisti, onko tarjous vielä voimassa.

[/quote]

Luulis joo, että alan ammattilaiset osaisivat pitää asiat asioina: Holopainen kuitenkin teki vaativan leikkauksen, oli se sitten kenelle tahansa. Eihän terveydenhuollossa muutenkaan pitäisi erotella niin, että hyvikset hoidetaan paremmin kuin pahikset.

Mä muuten toivoisin, että Holopainen olisi homo, koska yhtään vähemmistön edustajaa ei sarjassa vielä ole (jos ei oteta lukuun sitä yhtä venäläistä lääkäriä jota mielestäni ei näytetä tarpeeksi). Se voisi olla syy sen isän kylmyyteenkin.

Vierailija
126/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai niitä homoja tarvii joka sarjaan tunkea. Kato Salkkareita, siellä niitä riittää.

Vierailija
127/195 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:26"]

Onkohan se venäläislääkäri oikeesti venäläinen, vai voiko suomalainen muka näytellä noin hyvin?

[/quote]

Näyttelijän nimi on Elena Spirina eli Venäjän suuntaan kyllä viittaisi. Jos/kun tulee 3. kausi niin toivottavasti Olgan osa kasvaa sarjassa.

Ja mistä joku oli päätellyt, että olisi lesbo? Olga näytti jossain vaiheess olevan kiinnostunut Maxista.

Vierailija
128/195 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:18"]

Mulla on samanlainen mies kuin Holopainen, ja toivon ettei sarjan tekijät päätä naittaa PC:tä. Ne kuitenkin keksisi sille jonkun tarujen Muumimamman, joka hymyilee ja ymmärtää koko ajan, ja menee sitten tiskaamaan ja parsimaan sukkia. Mun mieheni nimittäin työskentelee hoitoalalla, ja seuraa Sykettä (kuulemma ammatillisen mielenkiinnon vuoksi), ja jos PC saisi siinä jonkun sellaisen naisen, mies alkaisi ihmetellä että miksi mä en ole sellainen, kun onhan se Holopaisenkin nainen. Ja kyllä, noi as-tyypit vois ihan oikeesti saada tollaista päähänsä.

[/quote]

Mistä löysit oman elämäsi Holopaisen?
[/quote]

:D Oman elämän Holopainen !

Vierailija
129/195 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:00"]

Holopainen on ihana.<3 Holopainen on ollut alusta asti mun lempihahmo koko Syke-ohjelmassa. Mielestäni parhaita Holopaiselta:

"Tässä on tehty nyt ihan turhaa työtä. Tästä olisi saatu hyvä, sydän, maksa ja munuaiset. Hyppää kuitenkin uudestaan". (Parsittiin kasaan poikaa, jonka epäiltiin yrittäneen itsemurhaa)

"Tää on ihan tohjona. Tää ei tuu selviämään". (Perusleikkaus)

"Yritätkö sa tappaa mut?! Mä teen susta valituksen! (Ilmari: No haasta vaikka oikeuteen) Hyvin todennäköisesti haastankin". (Holopainen ei irrottanut näppejään potilaasta, kun Ilmari jysäytti deffalla)

"Päiväthän on kaikki samanpituisia". (Marleena kysyy, onko ollut pitkä päivä)

"Se on Holopainen". (Ilmari kutsuu Holopaista lempinimellä Holle)

Teidän lemppareita? Tai yleistä Holopaishehkutusta.

[/quote]

Olen fani

Vierailija
130/195 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä kun sitä näytetään niin vähän! Haluan joka jaksoon jonkun kohtauksen, jossa huudetaan: "Holopainen, jumalauta!"

Vierailija
131/195 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:16"]

Vitsi mua ärsyttää noi työkaverit, kun ei voineet juhlia Holopaisen uskomattoman hienosti mennyttä vaativaa leikkausta. Kakkapäät! Eihän tossa sitä potilaan paranemista pitänyt juhlia, vaan Holopaista. Ja sitten Iiris vielä rupesi ilkeilemään, kun Holopainen oli muka niin urpo, kun ei tajunnut, miten se rattijuoppotapaus nyt vaikutti tähän asiaan. Toi Holopaisen ulkopuolelle jättäminen täyttää kyllä jo työpaikkakiusaamisen piirteitä. Huomasi oikein, miten Holopainen odotti kakkukestejä, kun vaikutti melkein innostuvan, kun Johanna sitä ehdotti ja vielä leikkauksen jälkeen tarkisti, onko tarjous vielä voimassa.

[/quote]

Just, Holopaistahan siinä piti juhlia

Vierailija
132/195 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:24"]

Tykkäsin Holopaisesta heti kättelyssä, mutta viimeistään tuossa peukalonpelastusjaksossa RAKASTUIN hahmoon <3 Niin liikkis ja ihana <3<3<3

[/quote]

Samoin, ihana

Vierailija
133/195 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanseerataan: "Olen oman elämäni Holopainen"

Vierailija
134/195 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sen kakkukahvit meni ihan pilalle :( ressu

Vierailija
135/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kanssa parhaita, kun se aivokirurgi sanoi, että haluaa potilaalla olevan nimen (tuntematon Jussi). Tää kysyi, että "miksi?". Niin, ei ne nimeä tarvi, kun ne on haasteita, ei ihmisiä. :)

Mä olen miettinyt, että käsikirjoittaja on todennäköisesti ekan kauden jälkeen ( ekat 10 jaksoa, kun sitä on katsottu tekijäporukalla) tajunnut, että Holopaisen rooli mehukas ja sitä pitää lisätä.

Vähän ketjun aiheen ohi. Hyvä, että Maxin rooli alkaa kanssa muuntua. Ei se voi sellaista pusi-pusia olla. Sehän on ollut sellainen limainen naistenmies alusta asti ja nyt kuvioon sopii hyvin se, että Johanna on saatu, Johanna ei enää kiinnosta. Valloittaja kyllästyy nopeasti, kun on valloitus varma. Ei mieti sitä, mitä se aiheuttaa toiselle, joka on ehkä tosissaan, uhraa elämänsä, avioliittonsa jne. Mietin sitä, että alkaako se nyt liehitellä Iiristä ja vonkaa ilmaiseksi luksuspalveluita vai alkaako se peräti kiristää niitä Iirikseltä vai tekeekö bisnesdiilin eli maksaa Iirikselle, jolla on rahapula ja Jarkkokin lähti, niin ei ole syytä olla jatkamatta tuottoisaa lisätyötä. Sehän lopetti sen Jarkon takia.

Vierailija
136/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 08:02"]53 taisi olla joku Hollen sukulaissielu :D En usko että kukaan tässä ketjussa oikeasti luulee, että Syke on reality ja Holopainen oikea ihminen.
[/quote]

en yhtään ihmettelisi vaikka ihmisillätaru ja
todellisuus sekoittuisivatkin...

Vierailija
137/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kanssa harmitti, kun eivät voineet kahvitella ja kehua Holopaista. Ihme puusilmiä ne hoitsut. Lenita vähän yritti ymmärtää, mutta ei sekään juuri ponnistellut paljoa. Miten ei voi hoitoalan ihmiset ymmärtää aspergeria? Narkkareista kyllä mielestään tietävät kaiken. Ja se harmittaa, kun jaksoja on nyt noin paljon netissä, ne pitää katsoa kaikki putkeen ja mitäs sitten helmikuun tekee? :)

Vierailija
138/195 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holopainen <3
Jos se olis aito, enkä ois varattu, pyytäisin treffeille :D mua säälittää se, ettei ne hoitajat voi ymmärtää sitä ja ottaa porukkaan.

<3

N25

Vierailija
139/195 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:25"]

Mun lempparikohta on se kun se toteaa sille äitinsä just menettäneelle naiselle tosi pirteästi että "osanottoni" ja alkaa solkottaa jotain lääketieteellistä selvitystä :D

Se oli myös hyvä missä se pikkupoika oli ihan kuolemaisillaan ja isovanhemmat vieressä, annettiin vasta-ainetta ja joku totes että sen pitäis pian alkaa vaikuttamaan, johon Holopainen: "Siis ellei oo liian myöhästä" 

:D

[/quote]

ja sanoo mennessään heihei

Vierailija
140/195 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 07:00"]

Puhutte ikään kuin tää holopainen olisi oikea henkilö eikä fiktiivinen hahmo, jolle käsikirjoittaja lyönyt lauseet suuhun...

[/quote]

Siis mitäh? Tarkoitatko sä, että Syke ei ookaan dokumentti?!? Onko Holopainen KÄSIKIRJOITETTU? Et kai sä tarkoita, että sarjan muutkin hahmot ovat käsikirjoitettuja?! Päihdeongelmainen Marleena ja prostituoitu Iiiriskin? Ei voi olla totta, mistä ne tommosia keksii? Siis voi huh huh, kaikkea täältä AV:lta oppiikin! Seuraavaksi varmaan joku tulee väittämään, että Kauniit ja rohkeatkin on fiktiota, ei hyvää päivää siis...