SYKE-HOLOPAISEN VIRALLINEN FANITUSKETJU
Holopainen on ihana.<3 Holopainen on ollut alusta asti mun lempihahmo koko Syke-ohjelmassa. Mielestäni parhaita Holopaiselta:
"Tässä on tehty nyt ihan turhaa työtä. Tästä olisi saatu hyvä, sydän, maksa ja munuaiset. Hyppää kuitenkin uudestaan". (Parsittiin kasaan poikaa, jonka epäiltiin yrittäneen itsemurhaa)
"Tää on ihan tohjona. Tää ei tuu selviämään". (Perusleikkaus)
"Yritätkö sa tappaa mut?! Mä teen susta valituksen! (Ilmari: No haasta vaikka oikeuteen) Hyvin todennäköisesti haastankin". (Holopainen ei irrottanut näppejään potilaasta, kun Ilmari jysäytti deffalla)
"Päiväthän on kaikki samanpituisia". (Marleena kysyy, onko ollut pitkä päivä)
"Se on Holopainen". (Ilmari kutsuu Holopaista lempinimellä Holle)
Teidän lemppareita? Tai yleistä Holopaishehkutusta.
Kommentit (195)
Huomenna! Muistakaa ostaa tänään eväitä viiden jakson maratonia varten.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:33"]
Löysin niin parhaan fan art kuvan Holopaisesta :D Holopainen brings us hope :)
http://farm9.staticflickr.com/8570/16221307542_2847be9419.jpg
[/quote]
Kuka tämän on tehnyt? :D:D:D
Omg, "Holopainen" bongattu Viikossa aikuiseksi leffasta :D. Hänen roolihahmonsa oli vähän samantyylinen kuin Sykkeessäkin, mutta ei ihan samaa tasoa kuitenkaan, jotain samaa kuitenkin mielestäni oli. Ehdottomasti kannattaa käydä katsomassa ihan jo "Holopaisen" takia :D.
Omg, "Holopainen" bongattu Viikossa aikuiseksi leffasta :D. Hänen roolihahmonsa oli vähän samantyylinen kuin Sykkeessäkin, mutta ei ihan samaa tasoa kuitenkaan, jotain samaa kuitenkin mielestäni oli. Ehdottomasti kannattaa käydä katsomassa ihan jo "Holopaisen" takia :D.
Joko ootte kattoneet uudet? Minä ahmin äsken joka jakson.. Awwwwwws meijän ihanaaihanaa Holopaista <3 Tälle on PAKKO saada jatkoa!
Uuuh, ihana Holopainen. Holopainen ja vauva, Holopainen ja oranssi nainen. Ihanaa!
Tuleeko nyt hielä jostain osa, missä selviää mitä sille oranssille kävi?
Joo, Holopainen onniin asperger :D Ihana!
Jatkuisikohan sarja? Tosin iskisköhän mustasukkaisuus jos oranssia joutuis katsomaan enempi holopaisen kanssa?
En kestä ku syke loppu! :( toivottavasti holopaisesta ja siitä naisesta tulee pari!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:50"]
Uuuh, ihana Holopainen. Holopainen ja vauva, Holopainen ja oranssi nainen. Ihanaa!
[/quote]
Sarjan jatkuessa Holopaisesta voi tulla vaikka isä.
Repesin totaalisesti sille vauva-kohtaukselle! Ihana :D
Oon mustis Holopaisesta nytkun se löysi sielunkumppanin. :|
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:37"]
Oon mustis Holopaisesta nytkun se löysi sielunkumppanin. :|
[/quote]
Niin mäkin, mutta yritetään ajatella, että nyt Holopaisen ei tarvii enää syödä kakkua yksin <3
Sillä Noora ei ilmekään värähtänyt kun näki Holopaisen sen puvun kaa :D
Oli muuten ihana kohta jaksossa 19 kun Holopainen jutteli sen bikinifitnessmuijan kanssa!
- Ootsä aina halunnut kirurgiksi?
- Laskin ala-asteella että jos teen kaiken suunnitelmien mukaan mä valmistun 28-vuotiaana.
- No valmistuitko?
- Tietenkin.
(ja bikinimuija hymyilee ihastuneena <3)
Ja se kun Holopainen yritti vaihtaa potilasta :D "Sinä voit vaikka... Tehdä Marjutille kirjallisen valituksen!"
En malta odottaa Sykkeen uusimpia jaksoja. T. Syke-maratoonari