Haluatteko että ennustan teille? (#2)
Tässä aiemmin aloittamani ketju, mistä voitte lukea muille tekemiäni ennustuksia ja vähän taustoja: http://www.vauva.fi/keskustelu/1754071/ketju/haluatteko_etta_ennustan_teille
Eli siis kysy jokin kysymys, vastaan saamieni tuntemusten perusteella :-)
Kommentit (378)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:30"]
Kerro, tuleeko perheeseemme rakkautta? Kohtaavatko tyttäreni poika/tyttöystävät? ?Miten mieheni ja minun välit???
[/quote]
Sinun ja miehesi välit muuttuvat arkisiksi, mutta välitätte silti toisistanne paljon. Nuorimmainen tytär löytää rakkauden vanhimmaista nopeammin, ja vanhemman suhde jää lyhyeksi.
ap
Saammeko vielä yhden lapsen ja milloin?
Miten minä ja minun parisuhde? Oppiiko mies koskaan arvostamaan minua ja saanko kadotetun itsetuntoni takaisi.
nm.niin paljon menetettyjä unelmia..
kiitos
Onko tällä suhteella hyvä tulevaisuus? Entä vanhempien suhtautuminen?
Mitä muuta näet minulle tälle vuodelle?
Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:29"]
Hei.
Millaisena näet mun ammatillisen tien? Oon luovalla alalla, koen elämäntyökseni.
[/quote]
Voi tulla vaikeuksia, mutta älä vaihda alaa niistä huolimatta!
[/quote]
Miksi? Siis millaisia vaikeuksia ja miksi en voisi vaihtaa alaa?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:31"]
Miltä näyttää työrintamalla kohdallani?
[/quote]
Oikein hyvältä!
ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:30"]
Löydänkö uuden miehen? Paremman kuin edellinen? Pääsenkö amk:n?
[/quote]
Löydät. Et pääse ainakaan nykyisellä panostuksella.
ap
[/quote]
Kiitos, just tää mun piti kuulla! Nyt äkkiä lukemaan. :D
Vuosi 2014 oli menetysten ja muutosten vuosi minulle. Mitä tuo tämä vuosi tullessan?
[/quote]
suuria ja mullistavia tunteita, onnistumisten sekaan mahtuu myös muutama epäonnistuminen mistä soimaat itseäsi. raha-asioista saattaa tulla yllättävää huolta.
ap
Äärettömän raskas suhde mieheen jo liian monta vuotta. Pettämisiä, väkivaltaa, riitaa, mutta myös hirveästi hyvää. mitä tapahtuu? Joko tämä loppuisi viimein?
[/quote]
Heti, kun saat rohkeutta ja voimaa lähteä suhteesta lopullisesti, se myös loppuu lopullisesti.
Ap
Jatkanko samaan malliin vai johtaako tämä radikaaliin muutokseen? Entä kumpi mies: H vai S?
Milloin tapaan tulevan mieheni?
Kannattaako satsata uuteen alaan vai riittääkö äitiyslomankin jälkeen vielä töitä? Saanko koskaan vakipaikkaa?
[/quote]
Riittää kyllä, mutta muutaman vuoden työtä tehtyäsi todennäköisesti innostut uudesta alasta ihan ilman alanvaihtopakkoakin :-)
ap
Tuleeko raha-asioihin positiivinen muutos? Vieläkö meille yksi lapsi tulee?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:32"]
Mites raha-asiat kehittyy tulevassa?
[/quote]
Ensin todella hyvin, minkä jälkeen pidä tiukasti kiinni rahoistasi, sillä tuhlaaminen johtaa suuriin vaikeuksiin viimeistään ensi vuonna.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:27"]
Ei
[/quote]
ennustan että suhtaudut elämääsi tulevaisuudessakin negatiivisesti
ap
[/quote]
Äh...ei se olenegatiivista suhtautumista, jos ei halua, että ennustetaan...se on positiivista suhtautumista.
Tuo henkilö haluaa katsoa mitä tuleman pitää uteliaisuudella...mieluummin kuin jollakin jonkun tuntemuksilla. Jonkun, joka heittelee tuntemuksiaan kuin jyviä linnuille tai siemeniä pellolle...katsotaans mikä sattuis kasvamaan.... Ja mikä ennustus käy toteen.
Minä ennustan, että jotkut viljelystä siemenistä rupeaa itämään ja kasvamaan..ja jotkut ei.
Miksi "ennustaja näkee "ein" negatiivisena? Mielenkiintoista.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:32"]
Pitääkö hän minusta?
[/quote]
Ei, mutta tulee pitämään jos olet aktiivinen tutustumaan paremmin
ap
Milloin ryhdistäydyn ja laitan elämäni kuntoon?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:30"]
Kestääkö kauan tulla raskaaksi
[/quote]
näkisin sinun plussaavan ennen kesäkuuta :)
ap