Haluatteko että ennustan teille? (#2)
Tässä aiemmin aloittamani ketju, mistä voitte lukea muille tekemiäni ennustuksia ja vähän taustoja: http://www.vauva.fi/keskustelu/1754071/ketju/haluatteko_etta_ennustan_teille
Eli siis kysy jokin kysymys, vastaan saamieni tuntemusten perusteella :-)
Kommentit (378)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:37"]
Mitä tuleva näyttää. Rahan, terveyden ja onnen suhteen.
[/quote]
Nykytilanteen kaltaiselta, jonka vuoksi onnellisuudentunteesi tulee laskemaan entisestään. Löydät uuden kiinnostuksenkohteen loppuvuodesta, mikä parantaa kaikkia elämäsi osa-alueita.
ap
Saammeko vielä lapsen / lapsia? Milloin?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:50"]
elääkö mun kilpikonna vielä tämän vuoden yli? kiitos suuresti!
[/quote]
Kumpaa sorttia on tuleva vauvani jolla laskettu aika reilu kuukauden päästä? :)
Paranenko masennuksesta koskaan?
[/quote]
paranet <3 älä pelkää kokeilla kaikkia mahdollisia hoitokeinoja, sillä tulevaisuuteesi kuuluu vielä jossain vaiheessa onnellisuus
ap
Mitenkös tuo mies.. Viekö perussairaus hänet hautaan ennen minua vai huolehdinko nyt ihan turhaan?
[/quote]
Ihan turhaan huolehdit. Ja vaikket kysynytkään niin tuli vahva tunne, että perheesi taloudellinen tilanne paranee paljon ja pian.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:38"]
Kummalla paikkakunnalla meidän pitäisi asua muutaman vuoden päästä, jolloin asia on päätettävä? Isommalla vai pienemmällä?
[/quote]
pienemmällä ehdottomasti, isolla paikkakunnalla nään ongelmia
ap
Tulenko löytämään onnellisen parisuhteen?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:38"]
Puhkeaako jollekin neljästä lapsestamme jossain vaiheessa diabetes ? Jos niin ei kai ihan pienenä?
[/quote]
Toiseksi nuorimmalle aikuisiällä.
ap
Saanko entisen työni takaisin? Miten käy suhteeni, jääkö hän luokseni
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:40"]
Saammeko vielä yhden lapsen ja milloin?
[/quote]
ette saa. muista iloita nykyisistä ihanista lapsistasi.
ap
Näetkö minulle rakkaaussuhdetta lähiaikoina?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:41"]
Onko tällä suhteella hyvä tulevaisuus? Entä vanhempien suhtautuminen? Mitä muuta näet minulle tälle vuodelle? Kiitos :)
[/quote]
Hyvä, muttei upea. Vanhemmat suhtautuvat kuten sinäkin; epäilevästi ja varauksella. Ystävyyssuhteesi paranevat ja lähentyvät keväällä!
ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:30"]
Kerro, tuleeko perheeseemme rakkautta? Kohtaavatko tyttäreni poika/tyttöystävät? ?Miten mieheni ja minun välit???
[/quote]
Sinun ja miehesi välit muuttuvat arkisiksi, mutta välitätte silti toisistanne paljon. Nuorimmainen tytär löytää rakkauden vanhimmaista nopeammin, ja vanhemman suhde jää lyhyeksi.
ap
[/quote]
Kiitos. Sulla on oikeastiblahja. Olen näin vaistonnutkin. Mutta onko vanhemman tytön ihmissuhteet kuitenkin myöhemmin onnellisia?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:40"]
Miten minä ja minun parisuhde? Oppiiko mies koskaan arvostamaan minua ja saanko kadotetun itsetuntoni takaisi. nm.niin paljon menetettyjä unelmia.. kiitos
[/quote]
Nään teidän tienne erkanevan, mikä tekee sinut onnelliseksi. Et jää tähän suhteeseen enää pitkäksi aikaa.
ap
Olen kirjoittaja nro 67. Pystytkö edes johonkin kysymykseen vastaamaan? Esim; saammeko vielä kolmannen vauvan?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:36"]
Minkälaiseen ammattiin minun kannattaisi mennä, koulutusta on useampaankin?
[/quote]
Siihen ammattiin, mihin olet ensimmäisenä kouluttautunut. Uskalla ottaa riski.
ap