Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä selityksellä vältyit sakoilta?

Vierailija
05.01.2015 |

Olisi mielenkiintoista kuulla, millaisilla selityksellä olet välttynyt esim poliisin sakoilta, pysäköintivirhemaksulta, kirjaston myöhästymismaksulta.. Tai miltä vaan maksulta yleensä!

Itse en ole onnistunut välttämään hirveämmin mitään, olen huono vastaanväittäjä ja tekosyiden keksijä :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tulipas huonosoomialoitus.. Kuumeen piikkiin, sorry!

Vierailija
2/2 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä mitenkään itse olen selvinnyt parhaiten poliisin kans tekemisistä siten että olen mahdollisimman rento heitä kohtaan ja rehellinen. Voi siinä yrittää keksiä jotain selitystä tilanteessa jos keksii ja sen pitää kuulostaa uskottavalta eikä mitään hätä kommentteja. Esimerkiksi minulla on kaks esimerkkiä mopo iästä. 1. Ajoin mopolla 60 poliisin edellä poliisi valitteli sitten kilven kulmasta ja mopon yli nopeudesta. Hän kysyi sitten että kulkeeko mopo tämän enempää sanoin että ei en huomannut edes teitä ku tulin puskan takaa ja ajoin mopolla kaasu pohjassa enempää ei kulje. Oikeasti kulki (80km/h). No poliisi sitten sano että en minä rupea tässä sitten koeajamaan sinun mopoa kun kuulostat uskottavalta ja rehellisesti luotan sinuun. Sanoi että kirjoitan tästä 35e sakon. No sain lapun jossa luki 20e poliisi sanoi että oletpas rehti nuori niin pääset helpommalla asiasta. No 2 esimerkki: olin yhdellä vieraalla paikkakunnalla mopolla tyttöystävän kans olin parkissa mopon vieressä ja poliisi sanoi että okei tuli soittoja että mopopojat keulii ja rällää täällä miten sattuun. No sanoin sitten siinä selitykseksi (valehtelin) että olen vieraalta paikkakunnalta ja tulin hakemaan tyttöystäväni vain poisa kun hän ei saanut muuta kyytiä pois. Poliisi vain aivan okei kiitoksia tiiätkö yhtää missä vois olla sanoin että tuos nurkan takana yks humalainen mopo kossi. No tämä lähti sitten karkuun heitä ja ajo liikenne jakajaan joutui sairaalaan! Muistatkaa jos otatte ette aja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla