Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatteko jättää joulualeen tuotteita jota kovaa haluatte,

Vierailija
08.12.2014 |

kenkiä nyt lähinnä ajattelin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Heti on ostettava se, mitä haluaa. Alessa on jäljellä minit ja superit koot, itse olen keskivertopulliainen.

Vierailija
2/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun kusinen. Sukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En koskaan.

Vierailija
4/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Usein se mitä haluan, ei ole se, mitä tarvitsen. Jos joulun jälkeen ei ole alennusmyynnissä niitä mitä halusin, en todennäköisesti edes tarvinnut niitä. Säästinpä taas satasen.

Vierailija
5/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo niin tarkka vaatteista, ostan yleensä kaikki -50% alesta. En edes katso niitä normaalihintaisia joten en tiedä mitä menetän :) varsinkin lasten talvivaatteita tai kalliimpia kenkiä en raaskisi ostaa normaalihintaisina koskaan. Käytän rahan mieluummin muuhun. 50€ on maksimihinta yhdelle tuotteelle, tulee se itselleni tai lapselle.

Vierailija
6/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti halua mitään kovin kovaa. Yleensä ostan vain tarpeellisia, silloin kun ne tarvitsen. Jotain vaatteita ja tarvikkeita ostan vain silloin kun ne ovat -50%, esimerkiksi juuri leggareita, sukkahousuja ja alusvaatteita. Mitään tavaraa en himoa niin paljon, että se olisi pakko saada. Ehkä joskus heräteostoksia tulee tehtyä kirpparilta, koska niitä ei enää valmisteta tai ole jatkuvasti saatavilla, ja ostopäätös pitää tehdä heti. Huonekaluja lukuunottamatta niiden tavaroiden arvo harvoin ylittää 5 euroa kuitenkaan. Hävettäisi, jos pitäisi käyttää rahaa johonkin jota haluaisin "kovasti".