Mitä teillä on sohvapöydällä?
Meillä ei ole nyt mitään, ja haluaisin siihen jotai nättiä. Kukkamaljakot tms. voi kyllä unohtaa, kun 1v todennäköisesti aika nopeasti kaataisi. Mutta mitä tuohon voisi laittaa, ettei se olisi pelkkä kahvikupit, kaukosäätimen ja lehtien säilytyspaikka...? Pöytä on tosi kaunis valkoinen, sellainen 50-60 luvun tyylinen ja meillä on aika vaalea ja minimalistinen tyyli...
Kommentit (63)
Kuusi lasten dvd:tä pinossa, kännykkä, kuumemittari, kynä, kumi ja karttamaapallo. Taidan hakea kohta kupin kahvia:)
Oisko pikkuinen liina, emännän omin kätösin virkkaama vaikka paikallaan.
Mulla on pöydällä vuorokaudenajasta riippuen sanomalehti, kijoja (ei taide-sellaisia!), hedelmiä ja niiden kuoria, kahvimuki ja aina lyijykynä ja pyyhekumi ristikoiden täyttämistä varten. Ja joskus paljon muutakin, on välillä äitivainaan sanoja lainaten kuin mustalaisen hevosen selkä.
Minulla on japanilainen teesetti, muistivihko ja kynä, ja pari romaania joita olen lukemassa.
Meillä ei ole Sohvapöytää mutta olkkarin apupöydällä on lasinaluset, kaukosäätimet ja mariskooli. Välillä siinä on sitten kahvit ym kun laskualustaa tarvitaan.
Roope-Setiä, kaulakoru, lasi vettä, hiuslenkki ja kesken oleva Agatha Christie näyttäis olevan.
Valkoinen puinen tarjotin, jossa lasinen kynttilälyhty, kirja sekä kupillinen suklaakonvehteja. Tarjottimen vieressä pöydän kulmalla lisäksi kuppi kahvia sekä pino laskuja, joita alan kohta käydä läpi.
Läppäri, kaiuttimet ja 1v tytön vesipullo valmiina kun herää, haluaa vettä heti.
Meillä ei ole sohvapöytää tai apupöytää lainkaan. Vie turhaa tilaa.
Viisi Kivi-tuikkua, kahdet silmälasit, tyhjä kahvikuppi ja muffinsipaperi, sakset , tv-kapula, lankavyyhti, kuulokkeet, mun työpuhelin, joku tytön koulumoniste. Ei näköjään taaskaan onnistunut pysymään siistinä.
Onko kaikilla sohvapöytä? Meillä ei ole.
Kaikki lattialta kerätty romu. Imuroin just ja nostelin kaikki likasista lähtien tuohon.
Meilläkin on valkoinen pöytä ja siinä on 2-3 olohuoneen väreihin sopivaa iittalan tuikkukippoa. Kynttilöitähän niissä ei tarvitse polttaa 1-vuotiaan läsnäollessa. Kaukosäätimet mahtuu asumaan tv:n edessä "tv/stereo-tasolla" ja lisäksi sohvan vieressä sivupöydällä on (siisti) pieni lehtikasa ja muutama lasinalunen.
Meillä tällä hetkellä: Vogue, Elle ja New York- opas. Joskus myös kynttilöitä. Ja joskus hedelmäkori. Lapset on jo 6 ja 9, mutta en uskalla silti laittaa mitään särkyvää.
Ei ole sohvapöytää tai muutakaan pöytää olohuoneessa.
Legoja, legoja, legoja. Joku sisustuslehti. Aku Ankka. Transformerseja. Rusinapaketti. Muuta ei mahdukaan?
Ei ole soffapöytään. On vain iso rahi ja siinä päällä on fleece-peitto ja tv:n kaukkari.
No suoraan vastauksena kysymykseesi niin meillä on sohvapöydällä isohko kasa lautapelejä...