Miksi naiset eivät kehu miesten ulkonäköä?
Olen itse aina kehumassa muijan kauneutta, vaatetusta ynnä muuta. Tiedän myös itse olevani ihan hyvän näköinen. Harvemmin vain niitä kehuja kuulee. Mistä johtuu?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:30"]
Millaisia ulkonäkökehuja miehet haluaisivat kuulla ap? Anna vinkkejä.
[/quote]
En ole ap, mutta mies kylläkin. Jotain tyyliin "Oletpas komea tänään ja blaa blaa..." tai "Hiuksesi näyttävät hyvältä". Ei sen pitäisi olla niin vaikeata.
Kyllä mä kehun omaani. Hänellä on maailman parhaat sääret ja peppu:) Ja kun on puku päällä vielä ilo silmälle!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:37"]
[/quote]
En ole ap, mutta mies kylläkin. Jotain tyyliin "Oletpas komea tänään ja blaa blaa..." tai "Hiuksesi näyttävät hyvältä". Ei sen pitäisi olla niin vaikeata.
[/quote]
Minä ainakin kehun sekä miehiä että naisia ilman taka-ajatuksia koska olen visuaalinen ihminen. Jos joku piristää päivääni niin en pidä pahana asiana kertoa siitä.
Olen tosin kylläkin huomannut että monet ihmiset pelästyvät ja hätkähtävät kehujani. Itse olen naisellisen näköinen nainen enkä näytä katurosvolta, narkilta tai ilotytöltä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:37"]
[/quote]
[/quote]
Minä ainakin kehun sekä miehiä että naisia ilman taka-ajatuksia koska olen visuaalinen ihminen. Jos joku piristää päivääni niin en pidä pahana asiana kertoa siitä.
Olen tosin kylläkin huomannut että monet ihmiset pelästyvät ja hätkähtävät kehujani. Itse olen naisellisen näköinen nainen enkä näytä katurosvolta, narkilta tai ilotytöltä.
[/quote]
Minua ahdistaisi, jos joku tuttu tulisi iholle kehumalla ulkonäköäni. En pukeudu tai kampaa hiuksiani kehuja saadakseni ainakaan perheen ulkopuolisilta ihmisiltä.
Etkö sinä keksi kehuja niistä vaatimattomamman näköisistä ihmisistä? Pelkästään niistä, jotka "piristävät sinun päivääsi" ulkonäöllään?
Mä taidan kehua mun miestä useammin kuin se mua. Sillä on kauniit silmät, seksikäs parta ja käsivarret ja söpö pörröpää. Vieraita miehiä en kehu.