Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin 28v naisen jolla lapsia neljälle eri miehelle.

Vierailija
05.01.2015 |

Mikä on elämänhallinnassa pielessä että yksi lapsi aina jokaisen miehen kanssa?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt-kokoontuminen täällä! Laittaakaapa gallup pystyyn, kuinka monelle niitä lapsia olikaan vai jaksaako sellaista enää muistaakaan?

Vierailija
2/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi jäädä lapsettomaksi jos on kanssani tai jättää elämänsä rakkaus saadakseen lapsia? Miksi hänellä ei ole oikeutta saada rakastamaansa naista ja hänen kanssaan perhettä ja lapsia kuten muillakin ihmisillä? Mistä johtuu tarve rangaista miestä joka rakastuu yksinhuoltajaan? Kateus siitä että itsellä ei ole ensimmäistäkään miestä tai lasta koska kukaan ei huoli katkeraa naikkosta joka on kiinnostuneempi toisten elämästä kuin elämään omaansa. Entäs kun en hankkinut esikoista miehen kanssa vaan yksin? Pitäisikö siis olla yksin loppuelämänsä, 18-vuotiaasta saakka? Miksi? Jotta joku randommamma ei paheksuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:52"]

Miksi miehen pitäisi jäädä lapsettomaksi jos on kanssani tai jättää elämänsä rakkaus saadakseen lapsia? Miksi hänellä ei ole oikeutta saada rakastamaansa naista ja hänen kanssaan perhettä ja lapsia kuten muillakin ihmisillä? Mistä johtuu tarve rangaista miestä joka rakastuu yksinhuoltajaan? Kateus siitä että itsellä ei ole ensimmäistäkään miestä tai lasta koska kukaan ei huoli katkeraa naikkosta joka on kiinnostuneempi toisten elämästä kuin elämään omaansa. Entäs kun en hankkinut esikoista miehen kanssa vaan yksin? Pitäisikö siis olla yksin loppuelämänsä, 18-vuotiaasta saakka? Miksi? Jotta joku randommamma ei paheksuisi?

[/quote]

Vain idiootti hankkii lapsen yksin 18-vuotiaana.

Vierailija
4/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suurperheestä, 9 sisarusta ja neljällä heistä on eri isä tai äiti. Ihan tasapainoinen ihminen olen ja en ole kokenut ongelmaa eri kasvatusmenetelmistä isäpuolten kohdalla. Siskollani on 5 lasta ja kuudes tulossa ja isiä on 4 kpl. Siskoni on kohta 27v. ja huolehtii kyllä lapsistaan. Suurperhe on rikkaus ainakin minulle. Ja siskollani äärettömän laaja tukiverkosto kun sukuja on monta ;)

Vierailija
5/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:37"]

Sain lapsen (parisuhteessa ja pitkän harkinnan jälkeen) 22-vuotiaana ja erosin isästä koska oli väkivaltainen ja olen nyt yksinhuoltaja. Olenko nyt vaan loppuelämäni ilman miestä, ettei vaan käy niin että tulis toinenkin lapsi ja lapsilla olis eri isät?

[/quote]

Onko lapsi sitten pakollinen asuste joka pitää jokaisen miehen kanssa hankkia. Ensin seurustellaan riittävän pitkään, otetaan selvää taustoista jne ja sitten vasta tehdään lapsia! On jo helppo seurustelun alkuvaiheessa havaita onko toinen argersiivinen jne...mutta ei. Hypätään vaan kohti tuntematonta perustamaan perhettä keskenkasvuisena kakarana!
[/quote]

Vain ihmisenä keskenkasvuinen esittää tavallasi huonoja heittoja joiden tarkoitus on vain provota. Argersiivinen? Mahtavaa uutta kielioppia vai jotain omaa kieltäsi? ;) Taidat olla yksi näistä vanhoista piioista jonka pillu on yhtä kuiva kuin sahara tai kotona seinähulluuntunut mammuli jolla ylin kakluuni sammui useampi vuosi sitten :) Synnytitkö aivosi jordaniaan vai eikö kuihtunut kroppasi kykene muuhun kuin paskomiseen?

Vierailija
6/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 vuotias , 4 vuotta sitten eronnut ja nykyisen miehen kanssa 3 vuotta seurustellut. Aiemmasta suhteesta mulla on kaksi lasta ja aion tehdä vielä nykyisen mieheni kanssa lapsen tai lapsia jos vielä 5 vuoden päästä olemme yhdessä. Aiemmat lapseni ovat silloin 14 ja 13 vuotiaat :) Mies haluaa isäksi joskus, olisi aika itsekästä evätä asia häneltä. Tosin jos tiemme erkanee ennen sitä jostain syystä, niin eipä sitten ollut oikea eikä lasta tule.

Vierailija
7/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:37"] Sain lapsen (parisuhteessa ja pitkän harkinnan jälkeen) 22-vuotiaana ja erosin isästä koska oli väkivaltainen ja olen nyt yksinhuoltaja. Olenko nyt vaan loppuelämäni ilman miestä, ettei vaan käy niin että tulis toinenkin lapsi ja lapsilla olis eri isät? [/quote] Onko lapsi sitten pakollinen asuste joka pitää jokaisen miehen kanssa hankkia. Ensin seurustellaan riittävän pitkään, otetaan selvää taustoista jne ja sitten vasta tehdään lapsia! On jo helppo seurustelun alkuvaiheessa havaita onko toinen argersiivinen jne...mutta ei. Hypätään vaan kohti tuntematonta perustamaan perhettä keskenkasvuisena kakarana! [/quote] Vain ihmisenä keskenkasvuinen esittää tavallasi huonoja heittoja joiden tarkoitus on vain provota. Argersiivinen? Mahtavaa uutta kielioppia vai jotain omaa kieltäsi? ;) Taidat olla yksi näistä vanhoista piioista jonka pillu on yhtä kuiva kuin sahara tai kotona seinähulluuntunut mammuli jolla ylin kakluuni sammui useampi vuosi sitten :) Synnytitkö aivosi jordaniaan vai eikö kuihtunut kroppasi kykene muuhun kuin paskomiseen?

[/quote]

Onneksi osaat itse osoittaa sivistyneisyytesi tason :)

Vierailija
8/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:37"]

Sain lapsen (parisuhteessa ja pitkän harkinnan jälkeen) 22-vuotiaana ja erosin isästä koska oli väkivaltainen ja olen nyt yksinhuoltaja. Olenko nyt vaan loppuelämäni ilman miestä, ettei vaan käy niin että tulis toinenkin lapsi ja lapsilla olis eri isät?

[/quote]

Onko lapsi sitten pakollinen asuste joka pitää jokaisen miehen kanssa hankkia. Ensin seurustellaan riittävän pitkään, otetaan selvää taustoista jne ja sitten vasta tehdään lapsia! On jo helppo seurustelun alkuvaiheessa havaita onko toinen argersiivinen jne...mutta ei. Hypätään vaan kohti tuntematonta perustamaan perhettä keskenkasvuisena kakarana!

[/quote]

On se hienoa kun on erehtymättömiä ihmisiä, koskaan ei tule virhearviota eikä virheitä!

[/quote]

Pahin martyyri sitten Jeesuksen?! Jaxuhali!<3
[/quote]

Uskovaisethan (kirjoitustaidottomat kaiken lisäksi) ne siellä toitottavat tuomion torvea asenteista jotka ovat kivikautisia. Töttöröö vain :D

Vierailija
9/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ymmärrän, että on lapsia kahden isän/äidin kanssa. Siinä on vain kerran tehty virhe, josta on opittu. Jos tulee taas ero niin virheistä oppimisen vuoksi päätetään että ne pari lasta jo riittävät. Tuon ymmärrän ihan täysin, että yhden virheellisen perheyrityksen jälkeen on perustettu uusi perhe.

Mutta sitten kun niitä lapsien isiä/äitejä alkaa olla 3-5 niin jossain on vikaa...

Vierailija
10/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelepa tämä. Se 18-vuotiaana yksin hankittu on jo 20v, omillaan asuva, työssäkäyvä ja hänellä menee hyvin. Rakastaa perhettään ja pienempiä sisaruksiaan. Jos nimittelet idiootiksi niin pitää sun se perustella jotenkin. Et itse pystyisi samaan joten ei kukaan muukaan pysty, vai?

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:52"]

[/quote]

Vain idiootti hankkii lapsen yksin 18-vuotiaana.

[/quote]

Vierailija
11/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:37"] Sain lapsen (parisuhteessa ja pitkän harkinnan jälkeen) 22-vuotiaana ja erosin isästä koska oli väkivaltainen ja olen nyt yksinhuoltaja. Olenko nyt vaan loppuelämäni ilman miestä, ettei vaan käy niin että tulis toinenkin lapsi ja lapsilla olis eri isät? [/quote] Onko lapsi sitten pakollinen asuste joka pitää jokaisen miehen kanssa hankkia. Ensin seurustellaan riittävän pitkään, otetaan selvää taustoista jne ja sitten vasta tehdään lapsia! On jo helppo seurustelun alkuvaiheessa havaita onko toinen argersiivinen jne...mutta ei. Hypätään vaan kohti tuntematonta perustamaan perhettä keskenkasvuisena kakarana! [/quote] Vain ihmisenä keskenkasvuinen esittää tavallasi huonoja heittoja joiden tarkoitus on vain provota. Argersiivinen? Mahtavaa uutta kielioppia vai jotain omaa kieltäsi? ;) Taidat olla yksi näistä vanhoista piioista jonka pillu on yhtä kuiva kuin sahara tai kotona seinähulluuntunut mammuli jolla ylin kakluuni sammui useampi vuosi sitten :) Synnytitkö aivosi jordaniaan vai eikö kuihtunut kroppasi kykene muuhun kuin paskomiseen?

[/quote]

Kerro äidille terveisiä, kun hän tulee töistä kotiin. :D

Vierailija
12/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoseen.

Vierailija
13/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:52"]Kunnon wt-kokoontuminen täällä! Laittaakaapa gallup pystyyn, kuinka monelle niitä lapsia olikaan vai jaksaako sellaista enää muistaakaan?
[/quote]

Hyvä kun myönnät itsellesi olevasi roskakasa :) Wt on muuten niin kulunut juttu, keksipä jotain muuta.

Vierailija
14/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:22"]

Mikä on elämänhallinnassa pielessä että yksi lapsi aina jokaisen miehen kanssa?

[/quote]

huh,huh. Tulee ihan mieleen Pia tv:stä tuttu. Voi olla aika vaikeaa löytää edes hieman täysillä käyvää miestä.

Vierailija
15/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suurperheestä, 9 sisarusta ja neljällä heistä on eri isä tai äiti. Ihan tasapainoinen ihminen olen ja en ole kokenut ongelmaa eri kasvatusmenetelmistä isäpuolten kohdalla. Siskollani on 5 lasta ja kuudes tulossa ja isiä on 4 kpl. Siskoni on kohta 27v. ja huolehtii kyllä lapsistaan. Suurperhe on rikkaus ainakin minulle. Ja siskollani äärettömän laaja tukiverkosto kun sukuja on monta ;)

[/quote]

Kyllä tuo kertoo selvästikin elämänhallinnan puutteesta äitisi puolelta.

Vierailija
16/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:01"]Kyllä minä ainakin ymmärrän, että on lapsia kahden isän/äidin kanssa. Siinä on vain kerran tehty virhe, josta on opittu. Jos tulee taas ero niin virheistä oppimisen vuoksi päätetään että ne pari lasta jo riittävät. Tuon ymmärrän ihan täysin, että yhden virheellisen perheyrityksen jälkeen on perustettu uusi perhe.

Mutta sitten kun niitä lapsien isiä/äitejä alkaa olla 3-5 niin jossain on vikaa...
[/quote] ei ero ole mikään virhe ainakaan mulle eikä parisuhde eksäni kanssa ole mikään virhe. Meillä oli onnelliset vuodet yhdessä joista kaksi täysin toivottua lasta ja erosimme ihan ystävinä ja lämpimissä väleissä ollaan yhä kumpikin uudessa suhteessaan. Se on elämää, menneisyyttä jota en pidä virheenä vaan mukavana aikana. Sitä on kuitenkin pitkän elämän aikana mahdollista tehdä muutakin kuin jämähtää samaan 50 vuodeksi, onneksi me molemmat eksän kanssa ajatellaan samoin. Jos tässä joskus lapsia tulee, niin en aio kokea edellisestä suhteesta olevia lapsia virhearviona, mitä he eivät ole ikinä olleet. Mulla on vieläkin muistissa se pakahduttava onni kun aloin esikoista odottamaan ja ne ajat kun lapset oli pieniä ja heidän kehityksensä seuraaminen, en usko että koskaan tulevaisuudessa uusi raskaus tai lapsi aiheuttaisi yhtä sykähdyttävää oloa. Joten jotain näin ainutlastuista mitä mulla on, on vaikea pitää virheenä, hehän ovat parasta 6-0 mitä olen saanut.

Vierailija
17/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:28"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:57"]Miettikää mikä esimerkki lapselle on kun lapsi tehdään monelle eri miehelle ja lapset on ihan sekaisin kun jokaisen isä on eri ja kasvatusmenetelmä eri... Ei herranjestas tätä nykypäivää, kuka on vienyt ihmisiltä aivot vuosien varrella!?!? [/quote] Vittuako se sinulle kuuluu kenellä on kenenkin kanssa lapsia. Hanki aivot jeesustelija. [/quote] Siisti suusi! Kyllä se vaan kuuluu! Tuolla on kasvamassa joukko lapsia ja nuoria joiden mielenterveys- ja käytäymishäiriöt vaikuttavat meidän joka päiväiseen arkeen! He tulevat todella kalliiksi yhteiskunnalle! Vai kenen sinä olet ajatellut maksavan sinun eläkeesi?! [/quote] Opettele ensiksi kirjoittamaan, ulosantisi on 2-luokkalaisen tasoa :) Kaltaistesi vuoksi niitä mt-häiriöisiä on ja lukeudut heihin kyllä tekstisi perusteella. Mistähän eläkkeestä muuten pösilö puhut? Kaltaisesi aivovammaiset ei tajua, että täällä palstailee useampi ihminen joilla ei ole lapsia lainkaan mutta ei ole noin ehdottoman typerä kuten sinä esimerkiksi. Minä tienaan sen verran hyvin, että maksan eläkkeeni ihan itse kiitos vain :D

[/quote]

Vahna tuttu taktiikka johtaa keskustelu ohi varsinainen aiheen henklökohtaisuuksiin ja siitä eipäs, juupas tasolle. Mutta mitä muutakaan näiltä parturikampaajilta vetyperoksilta haisevissa muoviessuissa voikaan odottaa kuin kateuden kitkerää höttöä ilman loogista ajattelua. :D

Vierailija
18/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:58"]

[/quote]

Kerro äidille terveisiä, kun hän tulee töistä kotiin. :D
[/quote]

Voi, loppuiko argumentaatiokyky? Osuiko sähikäinen mihin pitikin? Vitsit :) Tavallasi ajatteleville löytyy hyvä paikka, old-fashioned style, saunan takaa.

Vierailija
19/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pari lasta kahden miehen kanssa ei haittaa.

Vierailija
20/75 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule kun en ole tehnyt virheitä. Eka yksin oli harkittu, toka suhteessa oli harkittu, samoin avioero. Seuraavat neljä oli harkittu, mies lähti 10v jälkeen, ei ollut minun päätettävissäni. Tuleva on lapsi on harkittu. Kaikki lapseni ovat toivottuja, tekemällä tehtyjä, rakastettuja. Ei vahinkoja, ei suhteen takia vaan lapsen itsensä takia ovat olemassa. Ja heillä on oikeus olla olemassa. Eli heillä ei olisi ollut oikeutta syntyä koska on eri isät? En ole koskaan asettanut normia ydinperhe-elämästä,joten ei ole mitään epäonnistunutta suunnitelmaa. Kellään ei ole oikeutta väittää minun elämäni ratkaisuja virheiksi, ethän sinä minun elämääni elä ja määrittelen itse mikä on virhe ja mikä oikea ratkaisu.

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:01"]

Kyllä minä ainakin ymmärrän, että on lapsia kahden isän/äidin kanssa. Siinä on vain kerran tehty virhe, josta on opittu. Jos tulee taas ero niin virheistä oppimisen vuoksi päätetään että ne pari lasta jo riittävät. Tuon ymmärrän ihan täysin, että yhden virheellisen perheyrityksen jälkeen on perustettu uusi perhe.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan