Miten hyväksyä miehen pimeä suku?
Anoppi harhainen, myös meitä kohtaan ajoittain uhkaavasti käyttäytyvä maanis-depressiivinen, käly masentunut ja veli sosiaalisesti rajoittunut. Appi (rip) oli kumppaneineen mukava, heidän kanssaan viihdyin.
Yhteiseloa takana kohta 15 v. Olen käyttäytynyt asiallisesti mieheni sukua kohtaan, mutta tunnustan, että vierailut ovat olleet melkoista pakkopullaa. En halua altistaa lapsiamme liian usein moiselle, eikä oma psyykeni, saatika rakkaus miestäni kohtaan kestä kovin useita tapaamisia.
Mieheni vaatii nyt MINUN hakeutumista terapiaan, koska suhtaudun niin nihkeästi hänen perheeseensä. Ei kuulemma kestä enää, kun 20 v. on tätä katsellut.
Olo on paska. Ihan paska. Kaikki huonous on sitten ilmeisesti minusta lähtöisin. Mielipiteitä, pyydän!
Tuota, tuota... en sitoisi itseäni tuollaisen suvun mieheen. Olen ollut lyhyesti aviossa yhden luonnehäiriöisen miehen kanssa ja vasta jälkeenpäin terapiassa ymmärsin, että koko miehen perhe oli jotenkin häiriintynyttä väkeä. Outoja olivat kaikki.
Oletko vain tavan vuoksi yhdessä miehesi kanssa? Arvostaako ja kunnioittaako hän sinua?