Epäitsevarmuus pienistä rinnoista&seksikkyydestä(kuva)
http://omgsmallbaby.tumblr.com/
Liitteenä netistä etsittyjä kuvia, jotka vastaavat minun aa kokoisten rintojeni ulkonäköä/kokoa (samankokoiset kun ensimmäisessä kuvassa). En halunnut omasta vartalostani ottaa kuvaa, joten etsin materiaalia joka vastaa omaa vartalotyyppiäni :) Naiset ja miehet mitä mieltä olette? Kaikki rehelliset vastaukset tervetulleita. Itselläni tämä epäitsevarmuus seksikkyydestäni & naisellisuudestani alkoi vasta n. vuosi sitten kun sain kuulla että en saa lapsia,,jotenkin kadotin loputkin itsevarmuudet. Olen muuten nätti , hoikka 25 tyttönen. Haluan 100% rehellisiä vastauksia (ei trolleja kiitos)
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:06"]
Kiitos kun kutsuit minua nörtiksi, minusta se on itse asiassa kohteliaisuus! :) Toki olen kuullut slangista ja puhekielestä, mutta et käyttänyt sitäkään oikein. Olisi ollut järkevämpää, jos olisit kirjoittanut: "U r so jealous" tms. Et myöskään tiedä älykkyysosamäärääni joten sinulla ei oikeastaan ole perusteita kutsua minua idiootiksi. Voin kyllä kertoa, että älykkyysosamääräni on keskivertoa korkeampi, vaikka taidathan sinä sen jo tietää. Miksi minun pitäisi keksiä pätemisen aihetta jostain mistä ei ole järkeä päteä? :) Harmi kun lähdet, minä aloin jo nauttimaan tästä. Ei tule usein yhtä "haastavia" väittelykumppaneita vastaan. Mutta hyvää yötä, ja toivottavasti saat kasvatettua yön aikana pari aivosolua lisää. :)
[/quote]
Sinä voit olla (mukamas) kirjaviisas vaikka senkin jo todistit vääräksi koska et tiedä puhekielestä esimerkiksi yhtään mitään. Mutta sosiaalista älykkyyttä sinulla ei ole ja sä taidat olla se, joka jäi aina harmaana hiirulaisena seinäruusuksi :) hah. idoootiiii :D
[/quote] Juurihan sanoin että en ole erityisen kirjaviisas. :) Koska olen väittänyt jotain sellaista? Tiedoksesi että minä kyllä puhun suurimman osan ajasta nimenomaan puhekielellä, minusta on vain mukava kirjoittaa kirjakielellä. Ja siitä nyt voi olla montaa mieltä kuka tässä on sosiaalisesti älykäs, sen voin sanoa, että se et ole ainakaan sinä. Ihan pakko kyllä kysyä että kuinka vanhat mahdat olla? Vai kehtaatko vastata?
[/quote]
Painu jo vittuun, älä nolaa itseäsi enempää. Vitun ärsyttävä jankkaaja olet, kertakaikkiaan. Ylpeä asperger ei osaa lopettaa, vaan haluaa sanoa aina sen viimeisen sanan. Oletko jotenkin kehitysvammainen kun et tajua mitään?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:14"]
Vaikka itselläni olisikin pienet rinnat, niin en kuitenkaan ole niin epävarma että niitä jotenkin älyttömästi vihaisin. Tarkoitin vain että jotenkin on ollut vaikeuksia tämän oman naisellisuuteni ja seksikkyyteni kanssa juuri tämän lapsettomuus tuomion jälkeen .Kuullut niin monesti näitä juttuja että raskaana oleva nainen on seksikäs ja viel pitäisi olla isot tissit. En käytä topattuja rintaliivejä, voin käydä rannalla ja uimahallissa ilman mitään ongelmia . Eli en nyt ole niinkään itkemässä täällä vaan enemmänkin mietiskelemässä mitä oikeasti normaalit ihmiset pienistä rinnoista ajattelevat. ps. pidän isommista nänneistä niinkuin ensimmäisessä kuvassa oli sitten pienet tai isot rinnat. Myös tämä ex:äni F cuppinen horo jonka kanssa hän oli säätänyt moneen otteeseen on antanut kolauksen itsetunnolleni t. Ap
[/quote] Minusta tuntuu, että ex-miehesi pettäminen ei johtunut sinun ulkonäöstäsi. Usein tuollaiset ihmiset saattavat pettää vaikka seurustelisivat huippumallin kanssa. Eksäsi oli mulkku, ja hyvä että pääsit siitä eroon. Tosin ymmärrän kyllä että tuosta tulee huono itsetunto, itsellenikin tulisi. Sitä aina koittaa löytää itsestään vikoja, vaikka se olisikin puhtaasti siinä toisessa ihmisessä, niinkuin tässä tapauksessa sinun eksässäsi. En voi mitenkään lohduttaa sinua sen kanssa, kun et voi saada lapsia. Se on varmasti kova isku ettei pysty itse synnyttämään. Itse en halua välttämättä lapsia, mutta kyllä se minustakin tuntuisi pahalta jos saisin yhtäkkiä tietää etten voi saada lapsia.
[/quote] Tajusin tässä juuri että tämä kaikki epävarmuus johtuu vain mun kaikista negatiivisista kokemuksista ja jotenkin ne on saanut mut vaan ajattelemaan tälläisiä tyhmiä juttuja. Seurustelusuhteeni alussa olin jopa itsevarma vartalostani ja pidin siitä paljon. Kiitos kaikille jotka ovat tähän keskusteluun osallistuneet ja kertoneet rehellisen mielipiteensä. Hassua mutta oikeastaan mulla on paljon parempi olo nyt (: .
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:16"]
Kiitos kun kutsuit minua nörtiksi, minusta se on itse asiassa kohteliaisuus! :) Toki olen kuullut slangista ja puhekielestä, mutta et käyttänyt sitäkään oikein. Olisi ollut järkevämpää, jos olisit kirjoittanut: "U r so jealous" tms. Et myöskään tiedä älykkyysosamäärääni joten sinulla ei oikeastaan ole perusteita kutsua minua idiootiksi. Voin kyllä kertoa, että älykkyysosamääräni on keskivertoa korkeampi, vaikka taidathan sinä sen jo tietää. Miksi minun pitäisi keksiä pätemisen aihetta jostain mistä ei ole järkeä päteä? :) Harmi kun lähdet, minä aloin jo nauttimaan tästä. Ei tule usein yhtä "haastavia" väittelykumppaneita vastaan. Mutta hyvää yötä, ja toivottavasti saat kasvatettua yön aikana pari aivosolua lisää. :)
[/quote]
öhhöh, arvon asperger ja "kirjaviisas", voi sanoa myös ure so jealous. älä päde idiootti kun et asiasta tiedä mitään. painu koloosi takaisin :DD ja sitä nörttiä en tarkoittanut positiivisella tavalla :))))
[/quote] Ei minua kiinnosta onko nörttiys mielestäsi huono asia. :D Minun mielestäni se on hyvä asia, ja vain sillä on väliä. En muuten ole erityisen kirjaviisas, olen viisas muuten vain. Tunnen myös pari ihmistä joilla on Aspergerin oireyhtymä, ja he ovat aika fiksuja tyyppejä, että kiitos tästäkin.
[/quote]
juuri tuollaisia ärsyttäviä ihmisiä te olette te assit. meidän työpaikalla on assi ja KAIKKI vihaa sitä :D ja facepalmailee kun se avaa suunsa. "minä olen viisas, ettäs tiedätte. olen myös ylpeä" :DDDD hieno asenne teillä. sarkasmikin sujuu OOOIIKEEIN hyvin!
[/quote] No perustelepa miksi olen mielestäsi assi? Siksikö että kirjoitan suurimmaksi osaksi kirjakielellä? :) Ei kai se tee minusta assia, että olen sinua fiksumpi? Ehkä sinä oletkin se idiootti, ja minä olen ns. normaali?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:16"]
[/quote]
öhhöh, arvon asperger ja "kirjaviisas", voi sanoa myös ure so jealous. älä päde idiootti kun et asiasta tiedä mitään. painu koloosi takaisin :DD ja sitä nörttiä en tarkoittanut positiivisella tavalla :))))
[/quote] Ei minua kiinnosta onko nörttiys mielestäsi huono asia. :D Minun mielestäni se on hyvä asia, ja vain sillä on väliä. En muuten ole erityisen kirjaviisas, olen viisas muuten vain. Tunnen myös pari ihmistä joilla on Aspergerin oireyhtymä, ja he ovat aika fiksuja tyyppejä, että kiitos tästäkin.
[/quote]
juuri tuollaisia ärsyttäviä ihmisiä te olette te assit. meidän työpaikalla on assi ja KAIKKI vihaa sitä :D ja facepalmailee kun se avaa suunsa. "minä olen viisas, ettäs tiedätte. olen myös ylpeä" :DDDD hieno asenne teillä. sarkasmikin sujuu OOOIIKEEIN hyvin!
[/quote] No perustelepa miksi olen mielestäsi assi? Siksikö että kirjoitan suurimmaksi osaksi kirjakielellä? :) Ei kai se tee minusta assia, että olen sinua fiksumpi? Ehkä sinä oletkin se idiootti, ja minä olen ns. normaali?
[/quote] Menkääpä muualle kinastelemaan ja pysykää aiheessa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:36"]
[/quote]
Sinä voit olla (mukamas) kirjaviisas vaikka senkin jo todistit vääräksi koska et tiedä puhekielestä esimerkiksi yhtään mitään. Mutta sosiaalista älykkyyttä sinulla ei ole ja sä taidat olla se, joka jäi aina harmaana hiirulaisena seinäruusuksi :) hah. idoootiiii :D
[/quote] Juurihan sanoin että en ole erityisen kirjaviisas. :) Koska olen väittänyt jotain sellaista? Tiedoksesi että minä kyllä puhun suurimman osan ajasta nimenomaan puhekielellä, minusta on vain mukava kirjoittaa kirjakielellä. Ja siitä nyt voi olla montaa mieltä kuka tässä on sosiaalisesti älykäs, sen voin sanoa, että se et ole ainakaan sinä. Ihan pakko kyllä kysyä että kuinka vanhat mahdat olla? Vai kehtaatko vastata?
[/quote]
Painu jo vittuun, älä nolaa itseäsi enempää. Vitun ärsyttävä jankkaaja olet, kertakaikkiaan. Ylpeä asperger ei osaa lopettaa, vaan haluaa sanoa aina sen viimeisen sanan. Oletko jotenkin kehitysvammainen kun et tajua mitään?
[/quote] Voin olla aika varma, että sinä se tässä olet itsesi nolannut. :D Etkö nyt parempaa keksi kuin aspergeriksi diagnosoimisen? Miksi et hae lääkikseen jos nautit tuosta niin? Et muuten uskaltanut paljastaa ikääsi. Taitaa nolottaa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:14"]
Vaikka itselläni olisikin pienet rinnat, niin en kuitenkaan ole niin epävarma että niitä jotenkin älyttömästi vihaisin. Tarkoitin vain että jotenkin on ollut vaikeuksia tämän oman naisellisuuteni ja seksikkyyteni kanssa juuri tämän lapsettomuus tuomion jälkeen .Kuullut niin monesti näitä juttuja että raskaana oleva nainen on seksikäs ja viel pitäisi olla isot tissit. En käytä topattuja rintaliivejä, voin käydä rannalla ja uimahallissa ilman mitään ongelmia . Eli en nyt ole niinkään itkemässä täällä vaan enemmänkin mietiskelemässä mitä oikeasti normaalit ihmiset pienistä rinnoista ajattelevat. ps. pidän isommista nänneistä niinkuin ensimmäisessä kuvassa oli sitten pienet tai isot rinnat. Myös tämä ex:äni F cuppinen horo jonka kanssa hän oli säätänyt moneen otteeseen on antanut kolauksen itsetunnolleni t. Ap
[/quote] Minusta tuntuu, että ex-miehesi pettäminen ei johtunut sinun ulkonäöstäsi. Usein tuollaiset ihmiset saattavat pettää vaikka seurustelisivat huippumallin kanssa. Eksäsi oli mulkku, ja hyvä että pääsit siitä eroon. Tosin ymmärrän kyllä että tuosta tulee huono itsetunto, itsellenikin tulisi. Sitä aina koittaa löytää itsestään vikoja, vaikka se olisikin puhtaasti siinä toisessa ihmisessä, niinkuin tässä tapauksessa sinun eksässäsi. En voi mitenkään lohduttaa sinua sen kanssa, kun et voi saada lapsia. Se on varmasti kova isku ettei pysty itse synnyttämään. Itse en halua välttämättä lapsia, mutta kyllä se minustakin tuntuisi pahalta jos saisin yhtäkkiä tietää etten voi saada lapsia.
[/quote] Tajusin tässä juuri että tämä kaikki epävarmuus johtuu vain mun kaikista negatiivisista kokemuksista ja jotenkin ne on saanut mut vaan ajattelemaan tälläisiä tyhmiä juttuja. Seurustelusuhteeni alussa olin jopa itsevarma vartalostani ja pidin siitä paljon. Kiitos kaikille jotka ovat tähän keskusteluun osallistuneet ja kertoneet rehellisen mielipiteensä. Hassua mutta oikeastaan mulla on paljon parempi olo nyt (: .
[/quote] Mukava kuulla jos on parempi mieli. :) Kyllä sinä varmasti saat itsevarmuutesi jossain vaiheessa takaisin, noissa jutuissa menee vaan aikaa..
Yhdestä asiasta olen varma, että yksikään ihminen täällä av lla ei saa minun oloani huonommaksi :D ! Voi kun jotkut vielä kuvittelee että joku vittuilija/trolli saisi minut vielä epävarmemmaksi vartalostani. Rehellisen mielipiteen kertominen on aivan eri asia kuin vittuilu t.ap
Olen se palstoilla pinkkibokserista peppuani esitellyt mies.
Voin täydestä sydämestäni sanoa, että rintasi ovat aivan yhtä seksikkäät kuin kenen tahansa muun. Olen myös monta kertaa erilaisia naisia kohdatessani miettinyt mikä yhdistää seksikkäinä pitämiäni naisia, niin se on se katse, jolla he katsovat mua. Ei mulla silloin edes ole aikaa ja halua kuikuilla joitain tissejä vaan keskittyä heidän silmiinsä. Se kertoo mulle kaiken, ihan kaiken. Silmiä seksikkäämpää asiaa ei ole ja siksi en pidä minkäänlaisista silmälaseista. En tosin käy huorissakaan eikä "esineet" kiinnosta, niin jos munkaltaiseen haluaa vaikutuksen tehdä, niin piilarit tilalle ja vaihtamaan katseita. ;)
Yksinkertaisesti tykkään. Muoto on tärkeä, ei koko. Rakenteeltaan sirot naiset ovat muutenkin mieleeni enemmän kun ns. "kurvikkaat", oma vaimo edustaa myös tällaista naistyyppiä.
T. Mies 53
Naisen mielipidettä et kaivannut, mutta vastaan vain sen verran, että minulla oli tuota kokoluokkaa ennen raskautta. Raskaus- ja imetysaikana turposivat c-kuppiin ja palautuivat b-kupiksi. Tunnen nykyään itseni paljon enemmän naiseksi rintojen kasvun myötä kuin ennen raskautta.
Laita oma kuva.
Minulle kelpaa pienetkin tisut.
Miehisenä mielipiteenän yksinkertaisesti että hyvältä näyttää! hoikkaan vartaloon sopii pienet rinnat. Kenenkään seksikkyys tai haluttavuus ei ole rintojen koosta kiinni.
M43
Itseni mielestä pienet rinnat on kauniimmat kuin isot. Nuorekkaat tavallaan myös, siis en tarkoita että lapsen kaltaiset, vaan että pysyvät helpommin kiinteinä eivätkä lähde niin selvästi roikkumaan. Itselläni on suht isot ja mielelläni vaihtaisin pienempiin.
Mulla on tollaiset tissit. Ja olen niistä ylpeä. Seksikumppaneita on ollut useita eroni jälkeen, kukaan ei ole sanonut mitään pahaa tisseistäni minulle ainakaan päin naamaa..:D Olin siis ex-miehen kanssa 8vuotta ja hän rakasti pieniä tissejäni vaikka itse halusin vuosia silikonit. Nainen on paljon muutakin kuin tissit ja itselllä ainakin on vientiä vaikka muille jakaa ja luulen että se johtuu 90% persoonallisuudestani ja 10% kropastani. Opettele rakastamaan tissejäsi niin miehetkin tulee niitä rakastamaan!
Vasemmanpuoleisesta sarjasta isommassa kuvassa olevat ovat kauniit, mutta vasemmalla ylhäällä kuvan hieman riippuvat ketunnokat kaipaisivat pientä treeniä. Jos olisit puolisoni, kaivaisin sinulle hienovaraisesti linkkiarkistosta naisten rintalihasten treeniohjeet ja kehuisin tulosta vuolaasti, kun jaksaisit hieman panostaa asiaan.
En pidä lainkaan suurista rinnoista, tuota kokoluokkaa hoikassa kropassa on valtavasti haluttavampaa kuin rasvavanne vyötäröllä. Isomman kuvan rinnoille kouluarvosanani 9-, ketunnokille 7½ ennen treeniä ja luultavasti sama 9- treenin jälkeen.
M40
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:50"]
Kauniit rinnat, sopivat siroon hoikkaan vartaloon. Luonnollinen on kaunis, ei silikonit tms.pallukat. Olen aina pitänyt pieniä rintoja seksikkäinä.
t.M35
[/quote]
Samaa mieltä.
41v m
Oma kokoni on 70G ja voin sanoa että vaihtaisin heti pienempiin! Siitäkin huolimatta että nämä eivät riipu. Vielä. Itku on meinannut päästä kun puseroista pitäisi ottaa koko 42-44 vaikka 38 on muuten sopiva. Ja liivit maksavat vähintään 50-75 euroa tässä koossa. Eikä miehiäkään ole sängyssä näkynyt. Niin että pienet ja söpöt kelpaisivat oikein hyvin...
Minulla on noitakin pienemmät ja vaikka teiniaikoina niitä kovasti häpesinkin ja odottelin sitä luvattua kasvupyrähdystä - jota ei siis tullut - niin olen oppinut pitämään omistani. Eivät haittaa missään liikunnassa, eivät roiku, ei ahdista, ei kerta kaikkiaan ongelman ongelmaa. Miehenikin pitää niistä, mutta salaisuus siihenkin on se, että pidän rintavarustuksestani itsekin. Ne on just ok, koska ne on mun!
Siispä sinäkin olet juurikin hyvä juuri sellaisena kuin olet. Vika ei ole rinnoissasi, vaan siinä, miten itse niistä ajattelet. :)
[/quote]