Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäitsevarmuus pienistä rinnoista&seksikkyydestä(kuva)

Vierailija
05.01.2015 |

http://omgsmallbaby.tumblr.com/

Liitteenä netistä etsittyjä kuvia, jotka vastaavat minun aa kokoisten rintojeni ulkonäköä/kokoa (samankokoiset kun ensimmäisessä kuvassa). En halunnut omasta vartalostani ottaa kuvaa, joten etsin materiaalia joka vastaa omaa vartalotyyppiäni :) Naiset ja miehet mitä mieltä olette? Kaikki rehelliset vastaukset tervetulleita. Itselläni tämä epäitsevarmuus seksikkyydestäni & naisellisuudestani alkoi vasta n. vuosi sitten kun sain kuulla että en saa lapsia,,jotenkin kadotin loputkin itsevarmuudet. Olen muuten nätti , hoikka 25 tyttönen. Haluan 100% rehellisiä vastauksia (ei trolleja kiitos)

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää Kuvia! http://omgsmallbaby.tumblr.com/post/107161844621 Eli täysin samanlaiset kun ekassa kuvassa , vähän pienemmät niinkuin toisessa :D ! tämä on mulle tärkeää ja varmasti muutkin pienirintaiset haluaa kuulla kommentteja, kun on ollut niin positiivisia sellaisia. joten elkää vaan naurako minulle jos tämä on jotenkin outoa . Selailin netissä tissikuvia ja päädyin siihen tulokseen että kai minun vaan pitää se kaikki kestää ja keskittyä tärkeämpiin asioihin. :)

Vierailija
102/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:40"]

lisää Kuvia! http://omgsmallbaby.tumblr.com/post/107161844621 Eli täysin samanlaiset kun ekassa kuvassa , vähän pienemmät niinkuin toisessa :D ! tämä on mulle tärkeää ja varmasti muutkin pienirintaiset haluaa kuulla kommentteja, kun on ollut niin positiivisia sellaisia. joten elkää vaan naurako minulle jos tämä on jotenkin outoa . Selailin netissä tissikuvia ja päädyin siihen tulokseen että kai minun vaan pitää se kaikki kestää ja keskittyä tärkeämpiin asioihin. :)

[/quote] loppuiko miesten kiihottuminen tuohon miltä saattas edestä näyttää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella, TODELLA, paljon.

Terveisin m27

Vierailija
104/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin uhrautua ja tulla puristelemaan/hyväilemään niitä tissejä. Kerron sitten miten pidän. Ainakin sinun luonne mukava, saattaisin viihtyä pidempään :DD

Vierailija
105/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit rinnat, sopivat siroon hoikkaan vartaloon. Luonnollinen on kaunis, ei silikonit tms.pallukat. Olen aina pitänyt pieniä rintoja seksikkäinä.

t.M35

Vierailija
106/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:46"]

Minä voin uhrautua ja tulla puristelemaan/hyväilemään niitä tissejä. Kerron sitten miten pidän. Ainakin sinun luonne mukava, saattaisin viihtyä pidempään :DD

[/quote] ...:D

Vierailija
107/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:52"]

On kyllä pienet. 

Eihän nuo paita päällä edes näy? 

Minua ei kiihottaisi, mutta onhan niitä miehiä, jotka suorastaan tykkää pienistä tisseistä, mutta en tiedä tarkoittavatko nekään ihan noin pieniä. 

[/quote]

Sitten miinustetaan kun kertoo sen rehellisen mielipiteensä :D

Kyllä naisessa on seksikästä kun tissit pullottaa paidan alla. Ja noin pienet ei varmaan kauheasti pullota. 

[/quote] Ainakin nännit nöpäjää. Ja minun mieheni tulee siitä hulluksi. <3

Vierailija
108/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on about samankokoiset kuin tuossa kuvassa, ja kyllä, kovasti olen kriiseillyt asian takia. Ahdistellut jopa miestäni jatkuvasti kysymällä että onko ne hyvät. Hän aina koittaa toitottaa että kauneimmat on mitä tietää, mutta kun lukee niin paljon huonoja kommentteja pienistä rinnoista, niin jostain syystä jopa minulle tärkeimmän ihmisen sanomat kehut unohtuvat. Ja eihän sen niin pitäisi olla. Sinun (eikä kyllä minunkaan) pitäisi välittää hittoakaan, jos joku rintojasi haukkuu! Varsinkin jos kyseessä on tuntematon, ja sinulle merkitsemätön ihminen. 

Vierailija
109/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 03:01"]

Minulla on about samankokoiset kuin tuossa kuvassa, ja kyllä, kovasti olen kriiseillyt asian takia. Ahdistellut jopa miestäni jatkuvasti kysymällä että onko ne hyvät. Hän aina koittaa toitottaa että kauneimmat on mitä tietää, mutta kun lukee niin paljon huonoja kommentteja pienistä rinnoista, niin jostain syystä jopa minulle tärkeimmän ihmisen sanomat kehut unohtuvat. Ja eihän sen niin pitäisi olla. Sinun (eikä kyllä minunkaan) pitäisi välittää hittoakaan, jos joku rintojasi haukkuu! Varsinkin jos kyseessä on tuntematon, ja sinulle merkitsemätön ihminen. 

[/quote] Itse olin juuri samanlainen exälleni. Ja varsinkin sen jälkeen kun hänen hoidollaan oli sitten ollut f-kupit, aloin vaan miettimään mikä helvetinmoinen ero :D. jooh se mies ei saanut mut kun itkemään ja onneksi hänen takiaan en ainakaan joudu enää tätä tissi asiaa miettimään. Ihanaa että miehesi kehuu sinua ja usko siihen mitä hän sanoo niin oikeasti pystyt itsekkin alkamaan nauttimaan rinnoistasi. 

Vierailija
110/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olin juuri samanlainen exälleni. Ja varsinkin sen jälkeen kun hänen hoidollaan oli sitten ollut f-kupit, aloin vaan miettimään mikä helvetinmoinen ero :D. jooh se mies ei saanut mut kun itkemään ja onneksi hänen takiaan en ainakaan joudu enää tätä tissi asiaa miettimään. Ihanaa että miehesi kehuu sinua ja usko siihen mitä hän sanoo niin oikeasti pystyt itsekkin alkamaan nauttimaan rinnoistasi. "

Kyllä kai se pitää uskoa, vaikka joskus vaikeaa onkin, varsinkin kun kovin monet sanovat että "jos mies kehuu pieniä rintoja hyviksi, niin se valehtelee". Käynyt mielessä että jos mies kehuu minun rintojani vain siksi, että minulla olisi hyvä olo. Hyvä että et ole enää tuollaisen ihmisen kanssa... Koskaan ei pidä olla sellaisen kanssa, joka ei arvosta kumppaniaan sellaisena, kuin hän on. Paitsi no, tietysti saa motivoida kumppania liikkumaan tai syömään terveellisemmin, mutta sekin pitäisi hoitaa hienotunteisesti. 

Vierailija
111/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EPÄITSEVARMUUS :DDDDDF

Vierailija
112/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun noita kuvia kattoo, niin on nättejä rintoja ja jotenkin söpöjä kiihottavalla tavalla. Vaikka itsellä olisikin pienet samanlaiset niin ei osaa jotenkin katssoa itseään samalla tavalla. 

Vierailija
113/113 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä paljon pienemmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi