Miksi naiset eivät ikinä vastaa tinderissä?
Mikähän siinä on, että kun tulee matchi ja laitan viestiä, niin vastausta ei kuulu. Hyvin harva vastaa loppupeleissä. Voisitteko vähän avata minulle, miksi teette tätä? Mielestäni ei hyvää käytöstä kun haluaisin kuitenkin löytää kumppanin itselleni
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat siellä hakemassa vain huomiota ja tykkäyksiä. Sen takia.
Osalla se on tosiaan tätä. buustataan itsetuntoa tai käytetään ajanvietteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haet naista joka omistautuu vain sulle. Voisit suosiolla siirtyä Viroon tai Puolaan. Valitettavasti Virossa näkee just tota et elukoista luovutaan puolison takia. Toivoisin Viron päähän merkittävää asennemuutosta vaan minkäs teet. Miehet tykkää 🤬
Mistä tiedän? Kaveri asuu Virossa ja tekee vapaaehtoistyötä sikäläisillä tarhoilla.Ei tarvitse omistautua vain minulle. Olen allerginen kissoille ja koirille, joten seurustelu olisi varsin hankalaa minun jatkuvien allergisten oireiden kanssa. En itse tupakoi, joten en välitä tupakan savusta tai hajusta.
Miksi sitten mätsäät naisia joills on kissa tai kpira tai jptka tupakoi? Koska näin varmaan teet, kun piti vastata tuohon kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne miehetkään välttämättä laita viestiä vaikka valkkaavat. Nurkan takana on aina parempi.
Miehet mätsää kaikki, ja aina tähtäävät ksuneinta naista. Muita pidetään varalla.
Ikävä rikkoa kuplasi, mutta itse esimerkiksi skippaan noin 85-90% naisista, koska heissä jokin selvä este esim. huonot kuvat, puutteellinen profiiliteksti, tupakointi, lemmikit tai tykkäävät matkustelusta. Yleistäminen on tässäkin asiassa minusta naurettava tapa toimia, koska miehet eivät ole yksi yhtenäinen parviälyn mukaan toimiva joukkio.
Hienoa että toimit fiksusti. Mutta aivan oikeasti kun asiaa on tutkittu on havaittu ero miesten ja naisten tavoille käyttää tinderiä. Miehet vetävät lähes kaikki oikealla ja valikoivat matchin saatuaan. Naiset tykkäävät harvemmista ja valikoivat jo heti aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vttu mä en jaksa tätä.miesyen narinaa naisista Tinderissä ja manspleininkiä täällä joookaisessa Tinderketjussa.
Kun näet ketjun otsikon, niin miksi luet ketjua jos aihe ahdistaa ja arvaat sisällön?
Ei minulla ole mitään syytä narista naisista Tinderissä. Suurimmilta osin olemme deittien kanssa todennet kumpikin, ettei kumpaakaan kiinnosta nähdä uudestaan. Ei tästä tarvitse minusta kummankaan tahon saada mitään suurempaa draamaa. Nämä ketjut "miksi miehet/miksi naiset" ovat siitä turhan sukupuolitettuja, koska samoja asioita tekevät kummankin sukupuolen edustajat. Alapään kuvat lienee ainoita puhtaasti miehisiä tyhmyyksiä. Kaikkia muita tapahtuu kummankin sukupuolen edustajien toimesta. Foorumin perusluonne toki on,että jos ap olisi tehnyt ketjun "miksi ihmiset eivät vastaa mätchilleen?", niin keskustelua tulee paljon vähemmän, kun ne vastakkaista sukupuolta syyttävät eivät tiedä pitäisi nyt haukkua vai puolustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He noudattavat sinun strategiaasi, mitä vikaa. Ehkä se vain johtuu tuosta 4:1-suhteesta. Naisen ei tarvitse, ja ehkä tuo sama nainen lähettää enemmän panostetun viestin mieluisammalle miehelle. Voi olla, että ilman personoitua viestiäsi et olisi saanut sitä moitakaan.
Mistä tiedät minun strategian? Jos minä kysyn naisen profiilista, niin on ok että joku ihan toinen nainen aloittaa viestittelyn kysymyllä mitä minulle kuuluu tai tervehtii vain moi? Kumpikin ei voi laittaa keskustelun ensimmäistä viestiä.
Jaajaa, et olekaan ap, et vain osaa kirjoittaa, että sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He noudattavat sinun strategiaasi, mitä vikaa. Ehkä se vain johtuu tuosta 4:1-suhteesta. Naisen ei tarvitse, ja ehkä tuo sama nainen lähettää enemmän panostetun viestin mieluisammalle miehelle. Voi olla, että ilman personoitua viestiäsi et olisi saanut sitä moitakaan.
Mistä tiedät minun strategian? Jos minä kysyn naisen profiilista, niin on ok että joku ihan toinen nainen aloittaa viestittelyn kysymyllä mitä minulle kuuluu tai tervehtii vain moi? Kumpikin ei voi laittaa keskustelun ensimmäistä viestiä.
Ei kai tämä ole mikään ap:lle pyhitetty ketju, vaan aiheena ihmisten tapa toimia Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämä ole mikään ap:lle pyhitetty ketju, vaan aiheena ihmisten tapa toimia Tinderissä.
Koska osallistuit "vuoropuheluun" ikään kuin joka toisena (ja se joka toinen on allekirjoittanut) kertomatta, että olet sivusta, oletin sinun olevan tämän dialogin ap.
Samapa tuo. Se, miten nainen vastaa sinulle, ei tarkoita sitä, että hän tai muut naiset vastaisivat samalla lailla kaikille miehille. Niukkuus voi tietysti johtua naisen omista ominaisuuksistakin. Mutta voithan silloinkin miettiä, miksi saat sellaisia vastauksia naisilta tai vastauksia sellaisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haet naista joka omistautuu vain sulle. Voisit suosiolla siirtyä Viroon tai Puolaan. Valitettavasti Virossa näkee just tota et elukoista luovutaan puolison takia. Toivoisin Viron päähän merkittävää asennemuutosta vaan minkäs teet. Miehet tykkää 🤬
Mistä tiedän? Kaveri asuu Virossa ja tekee vapaaehtoistyötä sikäläisillä tarhoilla.Ei tarvitse omistautua vain minulle. Olen allerginen kissoille ja koirille, joten seurustelu olisi varsin hankalaa minun jatkuvien allergisten oireiden kanssa. En itse tupakoi, joten en välitä tupakan savusta tai hajusta.
Arvaa mitä? Itä-Euroopassa löytölät tursuaa elukoista. Yleisin syy tarhalle tuonnin syy on allergia (yleensä miehen), toisena tulee omistajan kuolema/sairaus/varattomuus.
Arvostakaa sitten niitä naisia. He luopuvat usein työpaikasta, asunnosta ja ystävistään ollakseen miehensä seurassa.
V!tuttaa välillä miesten omanapaisuus..
Allergiakin on miehen vika.
Vierailija kirjoitti:
Samapa tuo. Se, miten nainen vastaa sinulle, ei tarkoita sitä, että hän tai muut naiset vastaisivat samalla lailla kaikille miehille. Niukkuus voi tietysti johtua naisen omista ominaisuuksistakin. Mutta voithan silloinkin miettiä, miksi saat sellaisia vastauksia naisilta tai vastauksia sellaisilta naisilta.
Kysehän ei ole vastauksesta, vaan millaisia avausviestejä ihmiset lähettävät. Usein nämä "Moi" ja "mite kuuluu?" tuomitaan huonoina, mutta omien kokemusteni perusteella suurin osa naisilta saamistani avauksista on juuri noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei sittenkään kiinnosta. Tinderin käyttäjistä miehiä on 80%.yhtä naista kohti löytyy neljä miestä. Monet naiset kyllästyy seulomaan vonkaajia ja poistaa profiilinsa
Tämä! Vtuttaa kaikissa nettideittipalveluissa nämä tussunvonkaajat. Menee maku koko touhuun, kun ei jaksa. Miehet on niin tussun perään, että vaikka sanot suoraan, että tussunvonkaajat älkää vaivautuko, niinaina niitä riittää.
Mitä vonkaamista se on jos alottaa keskustelun fiksusti, esim "kuinka sinulla on viikonloppu mennyt", niinkuin minä teen
Ap
Jätän itse vastaamatta tähän kyseiseen kysymykseen koska se johtaa poikkeuksetta siihen että saan itse kantaa keskustelua ja keksiä aiheita kun mies vastailee parin sanan vastauksilla eikä osallistu yhtään keskustelun eteenpäin viemiseen. Raskasta ja tylsää.
Omituinen päätelmä. Keskusteluhan avataan jollain lyhyellä asialla, että nähdään onko vastapuoli ylipäänsä kiinnostunut kanssakäymisestä. Ei sinne ruveta mitään seinällistä tekstiä heittämään tuosta vain ja sitten odotella että kiinnostaako prinsessaa edes vilkaista.
Vierailija kirjoitti:
Allergiakin on miehen vika.
Taitaa olla tuo hermostuja trolli. Muutenhan logiikka olisi huikea. Mies kertoo swaippaavansa lemmikin omistajat vasemmalle, koska allergikkona ei näe tilanteessa suhteen mahdollisuutta. Hermostuja syyttää miestä itä-Euroopan hylätyistä lemmikeistä ja haukkuu miehen itsekkääksi, joka olettaa naisen omistautuvan vain miehelle.
En tiennyt minulla olevan näin paljon vaikutusvaltaa maailmaan, koska minun eläinallergia saa lukuisat naiset eri maissa hylkäämään lemmikkinsä ollakseen toisen miehen kanssa. Eikä näiden naisten edes tarvitse tietää minusta tai eläinallergiastani. Alitajuntaisesti he haluavat miellyttää minua, keski-ikäistä sinkkumiestä Suomesta... :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä? Itä-Euroopassa löytölät tursuaa elukoista. Yleisin syy tarhalle tuonnin syy on allergia (yleensä miehen), toisena tulee omistajan kuolema/sairaus/varattomuus.
Arvostakaa sitten niitä naisia. He luopuvat usein työpaikasta, asunnosta ja ystävistään ollakseen miehensä seurassa.
V!tuttaa välillä miesten omanapaisuus..Allergiakin on miehen vika.
Samoin asennevikakin. Nainen voisi jättää allergisen miehen. Usein jäädään.
Toivon mukaan mies kykenee arvostamaan omistautuvaa naista.
No jos sinä mies olet niin kiinnostunut, niin mikset kirjoittaisi enemmän avaukseesi kuin moi? Ei maksa mitään. Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran, etkä ole ainoa mies tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin tussun perään, että vaikka sanot suoraan, että tussunvonkaajat älkää vaivautuko, niinaina niitä riittää.
Osa on, osa ei ole. Ei tässäkään kannata yleistää.
Liian suuri osa on. Oikeasti. Minullakin oli joskus profiili, jossa luki selvällä suomenkielellä, että etsin kumppania tositarkoituksella enkä ole kiinnostunut seksisuhteista. Sitten alkaa tulla viestiä tyyliin "kiinnostaax kimppakiva mun ja mun frendin kaa. T. Jape -87 ja Roadman -90". Olen kohta viisikymppinen perheenäiti. Tuota tasoa ylemmäs ei päästy kovin monessa niistä paristasadasta viestistä, jotka jaksoin vastaanottaa. Sitten pistin profiilin kiinni ja olen ollut tyytyväinen sinkkuuteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V!tuttaa välillä miesten omanapaisuus..En voi muihin ihmisiin vaikuttaa, mutta minähän vältän kaikki lemmikinomistajat, joten yhdenkään naisen ei tarvitse lemmikistään luopua minun takia. Tämä lemmikinomistajien swaippaaminen Tinderissä vasemmalle oli jollekin herkkä paikka ja halusi puuttua miten väärin toimin. En hae ketään jota muuttaa, vaan hae ihmistä joka on sellaisenaan minulle hyvä.
Silti susta huokuu sama minä ja minun etuni asenne. Ihan sama vaikka skippaisit lemmikinomistajat ajattelet samalla tavoin. Kunhan oma napa voi hyvin kaikki sujuu hienosti, muutoin tulee masis. Naiselle tuollainen suhde muodostuu väistämättä terapioinniksi.
Mitä ihmettä sinä oikein selität? Eihän tuossa sanomassasi ole päätä eikä häntää. Terve ihminen osaa valikoida kumppaninsa itselleen sopivalla tavalla ja siihen kuuluu se, että osa ehdokkaista rajataan pois tietyillä perusteilla. Näin tekevät sekä miehet että naiset. Jos sinä et siihen pysty, olet itse se joka tarvitsee terapiaa. Aika moni nainen vaikuttaa ajattelevan, että elämä on jotain joka vain tapahtuu ja itse ei voi vaikuttaa siihen että löytää itsensä jatkuvasti ongelmaisten miesten alta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei sittenkään kiinnosta. Tinderin käyttäjistä miehiä on 80%.yhtä naista kohti löytyy neljä miestä. Monet naiset kyllästyy seulomaan vonkaajia ja poistaa profiilinsa
Tämä! Vtuttaa kaikissa nettideittipalveluissa nämä tussunvonkaajat. Menee maku koko touhuun, kun ei jaksa. Miehet on niin tussun perään, että vaikka sanot suoraan, että tussunvonkaajat älkää vaivautuko, niinaina niitä riittää.
Mitä vonkaamista se on jos alottaa keskustelun fiksusti, esim "kuinka sinulla on viikonloppu mennyt", niinkuin minä teen
Ap
Jätän itse vastaamatta tähän kyseiseen kysymykseen koska se johtaa poikkeuksetta siihen että saan itse kantaa keskustelua ja keksiä aiheita kun mies vastailee parin sanan vastauksilla eikä osallistu yhtään keskustelun eteenpäin viemiseen. Raskasta ja tylsää.
Omituinen päätelmä. Keskusteluhan avataan jollain lyhyellä asialla, että nähdään onko vastapuoli ylipäänsä kiinnostunut kanssakäymisestä. Ei sinne ruveta mitään seinällistä tekstiä heittämään tuosta vain ja sitten odotella että kiinnostaako prinsessaa edes vilkaista.
Kun noit moita tulee päivittäin joitain kymmeniä, niin ei niistä todellakaan viitsi lähteä perkaamaan, minkä takaa saattaisi löytyä jotain järjellistä. Aikuisella ihmisellä on muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V!tuttaa välillä miesten omanapaisuus..Allergiakin on miehen vika.
Samoin asennevikakin. Nainen voisi jättää allergisen miehen. Usein jäädään.
Toivon mukaan mies kykenee arvostamaan omistautuvaa naista.
Niin, normaali ihminen osaa arvostaa sitä että löytää hyvän kumppanin ja siinä jää sitten elukat kakkoseksi. Aika moni on niin patologisesti vieraantunut ihmisistä, että nostavat eläimet heitä korvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kun noit moita tulee päivittäin joitain kymmeniä, niin ei niistä todellakaan viitsi lähteä perkaamaan, minkä takaa saattaisi löytyä jotain järjellistä. Aikuisella ihmisellä on muutakin tekemistä.
Onko se välttämättä järjellistä, että joku tuntematon laittaa sinulle ihan puskista valtavan määrän tekstiä, jossa selittää itsestään ummet ja lammet? Sosiaalisessa kanssakäymisessä yleensä aloitetaan ihan tervehdyksellä ja siinä vaiheessa voi sitten päättää, että halutaanko lähteä kuinka syvällisesti jatkamaan juttua vaiko ei ollenkaan. Mutta eihän se teillä naisilla varmaan helppoa ole, kun vaihtoehtoja on niin perkeleesti. Vähän eri ongelma kuin tavan miehellä.
Syy on joko:
1. Et ole riittävän kiinnostava. Itse vetelen ehkä hieman liian lepsusti miehiä oikealle. Mikäli epäröin pitäisikö laittaa sydän tai ei, laitan sydämen. Joskus saattaa myös vähän lipsua ja laitan ekan kuvan perusteella sydämen, mätsin tultua katson muut kuvat ja luen tekstin ja näissä on sitten jotain mistä en pidäkään. Voi myös olla, että se laittamasi viestisi on sellainen, että kiinnostus lopahtaa siihen (esim. yhdyssanavirheet).
2. On jotain säpinää jonkun toisen kanssa jo, eikä sen takia kiinnosta jutella.
Vttu mä en jaksa tätä.miesyen narinaa naisista Tinderissä ja manspleininkiä täällä joookaisessa Tinderketjussa.
Naiset on kranttuja, mutta mulle kelpaa vain itseäni nuoremmat ja hoijat oerusnätit naiset( missin ulkonäkö). Naiset ei ymmärrä tasoaan. Ei tule mätsejä. Miksi saan mätsejä vain läskeiltä yh:lta. Tinder on vaan panosovellus, ja seuraavassa viestissä vongutaan, kun naiset ei mätsää, vastaa, keskustele,naista ei löydy.